søndag 23. januar 2011

Huhei hvor det går......


Jula er over, og det er "jammen santen meg", også JANUAR snart!!!!
På min blogg kan det se ut som året er over på en uke....og slik føles 
det nesten også. Hjelpe meg som tiden flyr :-))) 
Nå gleder jeg meg masse til Våren...og så er jeg så vidt begynt 
å tenke på årets sommerferie :-))))) 

 
Her er det grått og trist ute, og været skifter hele tiden!
Først snør det masse, så kommer det regn, så fryser det på, 
og så snør det igjen og regn.....
Jeg er blitt så glad i  broddene mine ;-)

Denne søndagen har jeg bare vært inne og kost meg. 
Tent lys og slappet av. Jeg er utrolig fornøyd med disse to store
lyktene mine fra "Perfect Home"!!! De lyser utrolig fint i stuen 
i denne mørketiden...men snart er det den 7.februar....
og da får vi endelig SOLEN tilbake!!! JIIIPPPIII!!!!

 

Etter at all julepynten er borte, blir det veldig fargeløst i stuen. 
En av de få fargeklattene jeg har...er disse to bildene 
jeg kjøpte i Danmark i fjor. Synest de er sååå herlige 
med disse litt naive uttrykkene sine :-)))
Har lyst å få inn litt flere fargeklatter nå til våren,
men er veldig glad i det nøytrale og rolige også!
Vi får "se hva som skjer..."

 


Har også anskaffet meg disse 2 husene fra Bruka
Jeg fant dem på "Farmors Hus" før jul...jeg gav vekk 2, 
og beholdt disse 2 selv!!! De er utrolig flotte i vinduet om kvelden :-)))

Jeg var på SALG-shopping på Lagunen her en dag...og hva fant jeg!!!!!?
Jo, denne herlige-smilende Maileg-damen her!!! 
Jeg er jo blitt en av disse store Maileg-supporterne! 
Og når denne herligheten lyste opp på veggen på "Lilla Gorilla" til halv pris....
Kunne jeg rett og slett ikke gå fra henne ;-)))
Så nå henger hun her da på kjøkkendøren min enn så lenge...
til hun finner veien til boden...selv...eller...snart!

Til Jul fikk vi denne HERLIGHETEN her!!!! Jeg er såååå fornøyd!!!!
En fin sak som lager de herligste kaffier på "null komma niks"!
Min egen lille "Piccolo" som den så fint heter :-)))
Deilig med en kopp Mocha eller en Latte Macchiato 
i en kald hverdag....(skal nok smake godt i varmere tider også... :-)


 Mine 2 favoritter, men det finnes masse andre gode kaffier også!!!


































Takker så mye for året som har gått, 
og all den gode inspirasjonen det er å få av dere kreative sjeler 
her inne i Blogg-landia!!!
Jeg er ikke den mest ivrige på min egen blogg for tiden...
har lurt på å gi meg...men tar det når det passer,
og når jeg har lyst til å blogge :-))))
Men....jeg besøker dere andre ofte!!! Jeg er ikke alltid så flink til å 
gi meg tid til å legge spor etter meg......Men det SKAL jeg bli bedre på :-)


































  
Så med dette bildet av Nyttårsbukken her i huset,
en blanding mellom HEKS  og en UROKRÅKE :-)
ønsker jeg dere bedre sent enn aldri....
Et riktig Godt Nytt Blogge-År,
   og TAKK for det gamle ♥


11 kommentarer:

Anonym sa...

Og du overrasket mig igen!!! ;-) Dejligt at julen også er slut i din blogg!!
Du skriver, at I er ved at planlægge sommerferien...turen går vel til Danmark!!! I november sagde Lukas: Jeg glæder mig bare så meget til jul, men jeg glæder mig mere til det bliver sommer, for der kommer (din datter) og (din søn)!! I må jo ikke skuffe os!!!
Knus fra os i Danmark!!

MeyBiMe sa...

Å nei du.....
DET blir nok ingen overraskelse!
Blir nok ned å plage dere i år også :-) Jeg hørte Lukas sa det ♥ Han er så herlig. M ble helt rørt ♥
Håper det står bedre til med lille prinsessen din????
Klem

Anonym sa...

Vi glæder os!!!

Anonym sa...

å hei hvor det går ja ....
Fine bilder denne gangen også :)
Lyktene er såååå fine..

Gleder meg til neste gang jeg skal få en deilig kopp "kaffe" mmmmm
Du er en skikkelig kaffemaker blitt :D

Stor klem fra Litlasysto

Anemone sa...

Hei hei!
Så kjekt med innlegg fra deg :) er så koselig å kikke innom hos deg! Du har så mange fine, koselige ting rundt om...
Bildene var superkule :)
Og for en koselig dansk kommentar du har fått... Jeg har en vennine som bor i København, som nå snakker dansk... Det er så koselig språk, spesielt når de skriver. Knus, liksom! Verdens koseligste ord! ;)
Ha en fin uke i vente!

Magnys Lille Krinkelkrok sa...

så flott med innlegg fra deg... fint i stua di, har også denne
deilige mskinen, traktekaffe blir aldri mer det samme..
håper dere har det bra!
klem,magny

Living White sa...

Har vel ikke fått ønsket deg godt nytt år så da gjør jeg det nuhh!!!

Jo ting går litt bedre her nå, det må bare gå seg til.

FlorasFrue sa...

Hei og takk for koselig kommentar inne hos meg :)
For et flott hus dere har - og du tar kjempefine bilder :)

Ha en fin søndagskveld!
Kjersti

Siv Toril sa...

Hei! Titter innom til deg jeg...! Et fint hus og masse fine koselige ting! Legger meg gjerne til som følger:) Jobber forresten sammen med din utrolig skjønne og koselige mor! Klem

Villblomsten sa...

Ja , nå vil vi ha VÅR :-)

Villblomsten sa...

Hei :-)
Bare ett lite tips :

Barneboden trekker Gavekort på 200,- kr
Ny sjangse - Hver måned
ALLE som har link til www.barneboden.no på bloggen sin er med i trekningen :-)
Se mer info : http://barneboden.blogspot.com/
eller på Facebook

Vil du være med ?