mandag 8. november 2010

Helgekos...og vinter...igjen!!!

Herlighet som tiden flyr!!!....det er iallefall min blogg et tydelig eksempel på ;-)
Her går jeg rett fra påske, til sommer,... og nå er vi "jammen-santen-meg"
kommet til vinteren,... og jula står og banker på døren :-0
Men her skjer det mye...men bloggen har måtte komme helt i andre rekke for tiden.
Jeg er fremdeles sykemeldt, men er nå kommet i 50% tilbake på jobb! 
Sliter ennå litt med nakke/skuldre/hodepinen min :-/
Det går veldig opp og ned...men jeg er bedre enn for et halvt år siden!!!
Jeg går fremdeles jevnlig til behandlig, 
og blir knekket opp, og stukket med masse nåler..."but i like it" ;-)

Vi har hatt en rolig helg her hjemme, med masse innekos!!!
Jeg elsker disse helgene med fyr i peisen..
og massevis med tente stearinlys inne!!!!   
Da holder jeg på å kose meg ihel :-)


Natt til søndag fikk vi en ny levering av SNØ her i Bergen, 
men ikke fullt så mye denne gang som i oktober :-)



































 Lillemoren har vært på søndagsbesøk til Bestemor og Bestefar.
Det er godt å ha dem til nærmeste naboer :-) Hvis hun kjeder seg litt...
er det bare noen meter ned bakken...
og der blir hun tatt imot med åpne armer, og blir matet, 
og stellet og dullet med!!!...
eldstemann nyter også godt av dette ennå :-)

I går hadde de laget butikk, der bestemor måtte komme å handle
med DOLLAR $ !!!...som hun hadde laget til henne. 
Det var en riktig koselig butikk,som hun hadde bygget 
med noen pappesker, og bestemoren kunne tilogmed 
sitte inni butikken og STRIKKE :-)))
...sammen med alle dollarene sine ;-)
For en lykke!!!































 Jeg Elsker disse lyktene jeg kjøpte på et Perfect Home party. 
De pynter utrolig flott opp om kvelden med lys i. 
Jeg får visst aldri nok av tente stearinlys om vinteren jeg... 

Så mens lillemoren er hos Besteforeldrene og koser seg 
med dollar og kjeks...benytter jeg tiden min med å rydde litt,
og dandere og ta litt bilder...det er balsam for sjelen det :-)

































Ser ut som disse to karene her koser seg inne i peisvarmen også :-)































Så mens snøen laver ned på en søndag, 
koser jeg meg inne med alle mine tente lys :-)
...Og det gjør jeg i dag (mandag) også....
for i dag har jeg fridag :-)))))

Ha en fin uke folkens, 
og så håper jeg at vi (jeg) blogges snart igjen ;-)))

KJEMPE KLEM fra MEG :-)

5 kommentarer:

mi-rachel sa...

ja..så koselig med masse stearinlys.
godt du er bedre!

Cathrines blogg sa...

Åååå, det var kjekt at du kom tilbake ;o)
Jeg kommer også snart tilbake, kommer for å hente en stk lykt...
Plutselig!!
SNakkes snart snuppeduppelupp

Anonym sa...

Halloen systo mi :)

Så koselig du har det i stugo di ;)
Gleder meg til å feire jul igjen der....
Smug tittet på lyktene dine når ikke du var hjemme, de var kjempe fine !!
Neste innslag blir vel kanskje sommerferien igjen *hehehe*

Ha en strålende fin søndag :)
Klemmer fra Litlasysto

Åpent hus sa...

hei
så kjekt å dumpe innom her
for en fin blogg du har
flott smak og koselige innlegg
jeg har også små i huset som steller med små og store prosjekter hele tiden. det er herlig.

her må jeg på besøk igjen, skjønner jeg!
har et par spørsmål til deg:
det skjønne hvite på veggen bak sinkhusene - hva er det? laget selv eller kjøpt. kjempefint!

og løperen på kjøkkenbordet ditt. den var også kjempefin. tips til hvor jeg finner? .)

flott om du gidder å svare inne hos meg.
(og da kan du jo snappe med deg noen lodd i lotteriet mitt, også hvis du vil!!) :)

fin søndag til deg
hilsen
Åpent hus

Martes atelie` sa...

Så koslig med besteforeldre rett ved. Heldige som har dem der.
Et herlig innlegg, med mye fine bilder! Digger de små fyrene med krone!!