tirsdag 10. august 2010

Jeg er innom for å gi en liten "lyd".....






















Siden jeg har vært godt gjemt, helt fra... før-påsken...
Synest jeg det nå var på tide med å gi en liten lyd fra meg.
(ja, jeg vet du er helt enig Bibbi ;-)
Som dere ser av bildet over, har vi vært på vår årlige Danmarks-ferie :-))))
Og i år var vi utrolig heldige med både ferien, og VÆRET!!!
Nydelig sommer i 3 uker, og med temperaturer rundt 30 grader :-)))))
Vi kunne ikke fått det finere!!!



























Ungene har bodd i sjøen, som var helt lunkent på temperatur :-))))
Tilogmed "MOR" selv vasset langt uti ;-)






















Grunnen til at jeg ikke har vært så aktiv her inne, på lang tid,
er at jeg har slitt mye med nakke, skuldrer og MYE hodepine/migrene!!!
Jeg har vært sykemeldt siden slutten av april, og gått til behandling siden da.
Hos kiropraktoren fikk vite at jeg var skeiv i bekkenet, og skeiv i ryggen.
Noe som er bedret seg etter X-antall knekkinger hos Kiropraktoren.
Jeg har også kombinert dette hos fysioterapaut med trening og triggerpunktbehandling.
Triggerpunktbehandling, er en slags akupunktur, men hun stikker/roter nålen flere ganger inni de vondemusklene, og det gjør forferdelig vondt!!!! Men godt å få rotet opp i skiten ;-)
Ennå sliter jeg med hodepine, men det er vel et håp for meg også...håper jeg :-/






















Kommer tilbake snart med et innlegg...Det lover jeg :-)))
Jeg har kjøpt mye flott i DK som jeg gjerne har lyst til å vise dere :-)
Så følg med...plutselig gir jeg en lyd fra meg igjen skal du se :-))))


Til familien min i DK : "Tusen takk for en herlig ferie vi fikk sammen med dere i Danmark...igjen!!!

Fortsettelse følger.......

6 kommentarer:

Jannicke sa...

heeei du!! nå var det kjekt med lyd fra deg. Godt du er bedre etter plagene du har hatt!! Takk og lov for fysio og kiropraktorer!!
Flotte bilder fra nydelige DK :o)
Håper du lager nytt innlegg før jul, haha...
selv har jeg også litt bloggtørke.. men slik er det jo bare av og til.
Klem J.

Pernille sa...

Velkommen tilbake! Leit å høre om plagene dine. Bra du er bedre - håper du snart blir helt bra! Ser ut som om dere har hatt en fin ferie i alle fall:)

Pernille

mi-rachel sa...

så kjekt med innlegg fra deg!
håper du snart blir helt frisk.
ikke gi opp!
hørtes ut som en nydelig ferie!

Anonym sa...

Fik helt chok her...og troede, jeg havde trykket på en forkert knap....skulle bare lige ind og stemme på Christine "hvit stil" via din side...også var påsken væk!!! Dejligt at høre fra dig igen herinde!!
Knus fra mig nede i varmen...den er kommet igen nu!!

Armkroken sa...

Vi har savnet deg! Nydelig bilde av hånden over her :) god bedring, ta vare på deg selv!

Anonym sa...

"Kommer snart tilbage med et nyt indlæg...det lover jeg!!!" Vi er mange som venter med spænding....hvornår er snart????
Vi kan jo måske se nogle sne billeder!!!!!
Kusinen i DK venter og venter og venter og venter og venter................