lørdag 13. februar 2010

FASTELAVENsris-arbeid-pågår...






















Snuppa er i full gang med sitt "barnearbeid",
nemlig å lage årets fastelavensris :-)
Noe hun setter stor pris på å få gjøre :-)






















Her er det full konsentrasjon,
og gode...og mindre gode viser,
synges på høyt volum :-)






















Mor har vært ute og vasset i høy snø til knærne...
så jeg var søkk blaut da jeg kom inn igjen!!!
Men, men....vi har reddet dette fastelavensriset i år også...
og i år som i fjor.....
i siste liten :-)























Nå er det bare bollene som må bakes....
i MORGEN :-)

HA EN FIN FASTELAVENSHELG,
OG MORSDAG,
....OG JAMMEN MEG ER DET IKKE
VALENTINSDAG OGSÅ!!!
3 TING PÅ EN HELG :-)

9 kommentarer:

Jannicke sa...

..innom deg med en god klem.
jeg skjønner godt du skvatt da du leste bloggen min.. Dette er jo alle kvinners store mareritt. Og midt i denne vonde drømmen er jeg nå.. Forferdelige dager, men jeg prøver iherdig å tenke glade tanker..
Takk for oppmuntrende hilsen,
ha en fin helg!
Klem J.

Heidi sa...

Utrolig flotte bilder!♥ Koselig med fastelavensris, fargene pynter så fint opp:) Ha en super helg! - Heidi

mi-rachel sa...

3 ting på en gang ja.
ikke optimalt for handelsstanden:)
så tøffe bilder!
ha en fin helg.

Anonym sa...

Tanten gleder seg til fastelavens riset i morgen :))
Ha en fin morsdag i morgen systo
Klemmer fra Litlasysto

MarnyAlice sa...

Fastelavensris er laga av prinsessa her og☺ Og bollane er til heving☺

Nyt helga☺

Klem M♥

Datt sa...

Aaaw, fastelavensris, så koselig da! I love it! :D

Living White sa...

Grattis!!!
Du har vunnet en lampe på bloggen min så du må sende meg din adresse + hvordan farge du ønsker på lampen så skal IKEA sende deg en liten pakke:)

Gjertrud

Jannicke sa...

...og nå ble jeg glad - over den utrolig søte hilsenen fra deg!!
Måtte smile, det er så kjekt med slike kjempepositive hilsener!!

Klem til deg!

Anonym sa...

Ja, sannsynligvis sa det er