søndag 27. desember 2009

RomjulsDRØM






















Velkommen hjem til oss...for å titte litt på julen...
i denne deilige Romjula :-)




































































Skuldrene har senket seg,
og migrenen er på juleferie...
...laangt borte fra meg
:-)






















Vi har hatt gjester på julemiddag,
og vi har vært i flere julebesøk,
og spist masssse deilig mat... Mmmmm
:-)






















Ennå ett av mine 4 årets juletrær :-)
Dette står i kjøkkenet.
Synest egentlig det er det vakreste av dem alle :-)






















På dørene har jeg hengt opp disse søte julehjertene...
Jeg elsker jo prikker :-)






















Årets juletre i stua.
Litt skeivt og skakk...men sjarmerende :-)






















Dette søte juletreet har jeg kjøpt på Åhlens.






















Jeg og lillemoren har vært ute i snøen i dag
og laget hver sine snømenn...
...eller en prinsesse, og en artig type....

Lillemoren har fått seg nye ski til jul i år,
så her blir snøen flittig brukt i romjulen.

Storebror har fått seg bærbar PC,
så han holder seg helst godt plantet
foran skjermen inne i varmen :-)

Ønsker dere en riktig fin ROMJUL.
Takker for hyggelige kommentater :-)

Har tenkt å skjerpe meg, og besøke bloggene deres,
og sende noen kommentarer tilbake...
for det er alltid koselig!!!

Så vi "Snakkes" :-)

(hilser masse til dere i Danmark,
og håper dere har en fin romjul!)

12 kommentarer:

MinLilleInteriøHule sa...

Flott blogg du har.å så fint du har pyntet til jul.korselig:)
sjarmerende snømenn:)
ha en fortsatt fin romjul.klem:)

Drivtommer-Hus sa...

Sehr schön:-))))
Lieben Gruß Kiki

Anonym sa...

Hej igen!! Hvor har I meget sne...vores er smeltet igen!! Sikke nogle flotte snemænd I har lavet...og hvor har I pyntet fint til jul! Jeg har lige shoppet lidt her på nettet...vores side har -70%nu, men der er ikke ret meget tilbage. Jeg har købt en kjole for meget i str. 11-12 år (har købt fødselsdagsgave til Sabrina) Jeg har købt Sabrina kjolen til hende...så skal hun have 2 mere, men jeg har købt 3, så hvis du kan li`en af dem, må du FÅ den til sommer! Du kan vælge mellem Inge SS dress (purple), Tiffany LS dress (purple) eller Oline LS dress (blue)! Hvis du vil have en af dem, kan du bare svare her....jeg læser altid kommentarene på dine indslag!! Blev forresten helt overrasket over at du allerede havde et nyt indslag...godt gået, kusine!!

Datt sa...

Så skjønn den kransen din var!! :D

Anonym sa...

Så fine julebilder du har lagt inn.
Gleder meg sånn til nyttårsaften så jeg kan nyte det skikkelig :)
Jule klem fra Litlasysto

mi-rachel sa...

så fine romjulsdrøm bilder du viser!

Hjemmekjær sa...

Nydelig pyntet til jul....får meg til å savne rødt;)

Tiril sa...

Jeg blir så glad når slike blogger som dette dukker opp , så reint og lekkert, nydelig rett og slett.

MeyBiMe sa...

Hallo Kusine i DK :-)
Deilig å høre fra deg!!!!!!
Godt å høre at dere har hatt en fin jul :-)
Du er vel i full gang med å pynte til nyttår du nå :-)
Jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilken jeg gjerne vil ha........så det må du bestemme hvilken som blir til overs....Inge dress har vi jo....
kanskje den andre lilla da.....?????
Ha en strålende fin romjul videre...her skal vi være 6 stk til middag på nyttårsaften...mine nærmeste kjære, og senere kommer det en del gjester til hus :-)
Kos dere masse på den store kvelden
Stooooor klem fra oss :-)

Anette Willemine sa...

Heisan! Så bra at jeg fant den flotte bloggen din! Her kommer jeg gjerne på besøk igjen.
Mye spennende innlegg med nydelige bilder!

Ønsker deg en fortsatt god romjul og et godt nytt år!

Hilsen fra
Anette Willemine

Miamor sa...

..men kjære deg...takktakk for skryt..men Du da??..som har DET nyydelge bilder av prinsessa di på bloggen..det er da bare sååå flott..og hjemmet ditt er så lekkert ..så lekkert....men Ja jeg kooser meg med kameraturer om dagene..får kick av sola og snøen...og det er vel fint på andre siden av brua også?? Juleklem

Magny sa...

hei på dag... så nydelige bilder og vakre snømenn...
klart den ene måtte ha lyseros sjal... søt ho lille tuppa di!

takk for hilsen,- merkelig vi ikke har møtt på hverandre på lenge...

kos dere videre, både inne og ute- nydleig landskap ute,-

Godt Nytt År,-

klem, magny