torsdag 23. juli 2009

Sommerferien i Danmark...

...er over for denne gang...




































































...Hun har ikke falt i sjøen!!!
Selv om det absolutt kunne ha skjedd med henne!!!
Hun styrer på hele tiden....puh...
Hun blir aldri sliten heller :-)






















Dette er bilder fra den siste kvelden vår på stranden, like i nærheten av sommerhuset.
En nyyyydelig kveld, med flott solnedgang!!!






















Storebror fant en liten krabbeklo...som har fått lov til å bli med oss hjem til Norge :-)













































...Og Lillemoren fant et krabbeskjell.
...som også har flyttet til Norge :-S















Jeg selv kunne ha tenkt meg et par bøtter med denne sanden med meg hjem. Så kunne jeg ha drømt meg vekk i blandt, med tærene dyppet ned i sanden :-)
Det hadde vært deilig det!!! :-D
Skal tenke på det til neste gang...
"...bare tulla min kjære..."
Han har mer enn nok med alle steinene
jeg drar med meg hjem hvert år :-)

...og bilen er alltid fullpakket når vi drar hjem!!!






















Med disse stemningsbildene fra den flotte ferien vi har hatt i Danmark, og hos dere Tante og Onkel,
og min Kjære kusine, og hennes "pop-stjerne-mann", og 2 nydelige barn,
Takker vi så mye for oss,
og håper på å komme tilbake til neste år!

Hilser så mye til min søster og hennes mann,
som fremdeles er i sommerhuset ennå :-)

Ennå har jeg 1 uke igjen med ferie...
DEILIG :-)

21 kommentarer:

mi-rachel sa...

flotte bilder med masse stemning i!

jordbærpiken sa...

Å, det så ut som en veldig koselig ferie! Nyt den siste ferieuka da. :)

Karina sa...

For noen nydelige stemningsbilder! Herlige barn, herlig sted og herlig ferie! Du er heldig! :) Nyt ferien videre og gjør akkurat det du har lyst til!

Anonym sa...

Hej! Hvor er du bare god til at tage billeder..."pop-stjernen" har taget over 500 billeder i Sverige, og det er vel kun 20, som er gode!! Vi savner jer og glæder os til vi ses igen!! Vi har haft en perfekt tur...Pippis far kildet tulle på hånden og vores cowboy holdt Lucky Luke i hånden..vi besøgte også Katthult, hvor "Emil" er optaget! Kom hjem i går med 6 nye "Vincent" fra Malmø, så nu har vi vist nok!!
TAK FOR SIDST....DET VAR SUPER HYGGELIGT!!!
Skal nok hilse lillesøsteren, når jeg ser dem...de kommer ihvertfald i morgen og spiser!
Knus og kram fra os i DK!!!!

Anemone sa...

Hei hei!
Så fine bilder du tar! Det med begge kidsene på var veldig fint :)
Nydelig sted da... Den piren ut i vannet....
Nyt resten av ferien din!
Hilsen fra Anemone

Perlehvit sa...

NYDELIGE bilder som virkelig får meg til å lengte til lange late dager på strendene i Danmark!

Ser ut som dere har kost dere!! Herlige bilder!!:)

Klem

LYKKEBO sa...

Hei du!
For noen fantastisk flotte bilder!
Ser ut som en herlig tur.. Deilig med sand, sol og sommer;)
Godt med en uke fri etter man kommer hjem fra tur..Nyyyt den:)

Sommerklem

Lynetmor sa...

Hei, ser ut som om dere har hatt en kjempe fin ferietur! Ha en fin helg :-)

jordbærpiken sa...

Hei igjen!

Jeg har noe til deg på bloggen min. Ha en god dag!

Harmonisk lykke sa...

Herlige sommerbilder. Jeg kom tilfeldigvis over bloggen din via bloggen til Jordbærpiken. Håper det er greit at jeg legger meg til som følger, for her var det mye inspirasjon og flott bilder!
//Christine

Datt sa...

Sukk, så koselig det så ut, skjønner godt at du gjerne skulle tatt med litt sand hjem for å drømme deg bort!

Jannicke sa...

Velkommen hjem,
så herlige sommerbilder du viser! Nydelig lysstemning i mange av bildene dine ;o)
Kose deg videre!!

klem J.

Trond Olav sa...

det så koselig ut! å for noen flotte bilder du tar! har blitt litt lei av å sørfe rundt på bloggene ei stund nå, men du ga meg mersmaken igjen! hvert innlegg og bilder er en fryd for øyet, å jeg blr innspirert! så på bildet på innlegget til din søster- har du malt det selv? fikk lyst å prøve meg på noe lignende. ha en fortsatt fin sommer- og takk for inspirasjon:)

sandra sa...

haha!! meldingen over var fra meg, og ikke min mann;) hihi

lovecountrychabbychicstyle sa...

nydelige sommerbilder! klem fra Lillan

Beate sa...

Nydelige feriebilder! Danmark er et godt ferieland

Fin i Formen - Margrethe sa...

Så flotte bilder. Å gå på stranda og finne skjell, steiner og andre små skatter hører sommeren til. Så koselige bilder av barna med sine små skatter :) Nyt den siste ferieuka di!

silje-sin sa...

Så fantastiske bilder! Men hadde jo ikke ventet annet hos deg;) Så ut som en flott ferie. Ha en flott ny uke:) klem fra silje.

Sanna sa...

Hei ! Kjeder du deg i sommerkulden så stikk innom bloggen min og vær med i trekningen av søte engletags som jeg gir bort. Alt du behøver gjøre er å legge igjen en hilsen hos meg ;o)

Bo med barn sa...

Så herlige bilder! Her er det også feriestemning ennå. Deilig!

Kos deg videre!

det hvite hjerte sa...

Skjønne bilder fra Danmark strand & brygge... mimre mimre!
Ha en herlig august!