lørdag 13. juni 2009

Lillesøster sa..........






















-"Hvorfor skjer det ingenting på BLOGGEN din????
Du har jo hatt god tid til å gjøre noe i dag!!!!!






















Min Lillesøster ville ha noe nytt på bloggen min....
...men hva?????






















Jeg har nemlig hatt god tid i dag...
...jeg har vært sykemeldt... i dag!!!!!






















I går var jeg til en tannlege-spesialist og trakk den siste, vanskelige, visdomstannen min!!!
Så nå er det ikke noe visdom igjen hos meg...
noe lillesøster forsto i telefonen i sted :-)
Det hele var over på en liten halvtime!
Forrige gang tok det nesten 3 timer :-S
Men, men....i dag har jeg det veldig bra egentlig...
Litt blå på kjaken min, og øm i gummene...
men heldigvis ikke noe værk :-)






















Den eneste ryddige kroken i kveld, er DENNE !
Så nå har jeg laget et STOOORT innlegg til deg Lillesøster!!!! ...om denne lille kroken her :-)
...som du har sett hundre ganger før.. :-)






















Dagene går som en tornado her i huset...de svisjer avgårde, og alt skjer nesten samtidig!!!
ALT skal jo avsluttes for tiden..
..opptil flere ganger også....






















I morgen skal lille-moren vår på VOSSA-cup!!!
Hun skal bare spille i morgen så det blir heldigvis ingen telt-overnatting på oss :-)






















Koselig å finne roen om kvelden, og tenne litt lys
...selv om det er ganske lyst ute :-)






















Klokken er 23.15 og lyst og deilig ute :-)
I morgen har det meldt fint vær :-)
Da skal jeg ut og jobbe litt ;-)


TUUUSEN HJERTELIG TAKK
FOR MASSE KOSELIGE KOMMENTARER
i bloggen min!!!
Det setter jeg STOOR pris på!!!!!

Nå nærmer det seg Danmarkstur,
og gjett om vi gleder oss til å komme ned
til dere i DK :-)

Ha en strålende fin helg :-)

28 kommentarer:

LYKKEBO sa...

Hehe!! Høres ut som min mor!!Hun ringer hun hvis det går flere dager uten et nytt innlegg! Det er nå søt og da..For de vet jo NØYAKTIG hvordan vi har det, men allikevel vil de se det på blogg!!:) Huff stakkers deg med vond "-tann-munn-kjeve"...God bedring! Og god helg!!

Klemmer

Jannicke sa...

..godt lillesøster følger med!
Kjekt å høre fra deg igjen,
og den kroken var det jo veldig koselig å få de!! Lyst og fint, og det bildet/maleriet på veggen -wow!! Hvem har malt det, og hvor er det kjøpt??
Lykke til på Vossa cup! Fint vær, selv om varmen lar vente på seg.
Jeg skal til Alvøen i dag,
Vamp konsert med påfølgende hageparty...
Har planer om å kle meg GODT!! Hater å fryse!

Ha en fin helg! J.

Datt sa...

Det var en nyyydelig krok, er kommoden der mala med "noe blankt"? Syns det ble så fint skinn av lysene! :) Du får nyte været litt for meg også, her i Trondheim høljer det ned akkurat nå... Goood tur til Danmark! ;)

Fru Fjeldhammer sa...

Og den kroken der er jo bare så fantastisk fin!! Jeg har kommoden i gangen min, og det bilde hadde gjort seg her hjemm også!!

god bedring til deg..
klem

Snøstorm sa...

Tenk så heldig du er. Jeg må mase lillesøstern min innom bloggen jeg. Hun er ikke interessert i interiør i det hele tatt. :P Så koselig dere har det hos dere. :)

jordbærpiken sa...

Så fint du har det hjemme! Nydelig maleri på veggen, og de telys-husene var kjempefine. Ha en god helg!

fin i formen - Margrethe sa...

Hei! Greit med noen som følger med! Jeg har selv ei mor som ofte ringer når hun har vært inne på bloggen min og sett nye innlegg. :)
Likte kroken din. Var så spennede maleri du hadde på veggen. Først trodde jeg det var malt rett på veggen, men så etterpå at det var på lerret. Likte også husene med lye i. De lagde så fin stemning.

Ha en fortsatt god helg!

Bo med barn sa...

Så koselig det er hos deg. Vi skal også til Danmark snart. Reiser neste søndag. Gleder oss veldig! Ble supernysgjerrig på når og hvor dere skal :))

Klem Lena

Anonym sa...

ENDELIG !!! *hehe*
Så fint at du har så stor respekt for meg at du setter deg ned og lager noe nytt for meg:)
Du er verdens beste storesøster !!!
Og som vanlig er det like fine bilder du legger inn !!
Heia prinsessen på Vossa cup !!
Sees kanskje i helgen ....
Stor klem fra litlasysto
(som er veldig fornøyd nå )

Ingrid sa...

Koselig bilder... de lyshusene er så stemningsfulle.
God bedring! :)

mi-rachel sa...

fin krok!

Bo med barn sa...

Hei igjen.

I år skal vi til Skallerup Klit, like ved Løkken. Der har vi leid leilighet, og det skal visstnok være veldig fint der med masse aktiviteter i tilfelle dårlig vær...klok av skade.

Tidligere år har vi leid sommerhus, men i år prøver vi nye nytt og håper at det også er ok:)

Kos dere masse!

happy in pink sa...

så masse nydelige bilder du viser på bloggen din...og du har et NYDELIG hjem!!!

tusen takk for koselig hilsen til mikael...ja idag har han bursdag, og er i full vigør hele tiden...filmer alt mulig, og legger de inn på bloggen sin før jeg får sett dem...;) så jeg må passe litt på så han ikke legger ut noe upassende;))))

fortsatt god helg...klem fra tara og mikael:)

Anetteshus.com sa...

Hei! Takk for hyggelig hilsen:) Så nyyydelige bilder du viser i dag!! En kjempe-koselig krok! Lyst og lekkert!!

Ha en fin-fin kveld!

Klem Anette:)

Magny sa...

sp kosleig da...
så rene, vakre bilder...

ja juni er travel, så mye sim skal avsluttes, krevende...
forstår du blur sliten av slikt du også,-
go klem , og kos dere videre,- nå roar alt seg snart....


magny

Melis sa...

Herlig herlig :)
Sånne maselillesøstre :D

Godt hun finnes, for det er koselig med innlegg fra deg! Så flink pike som har vært hos tannlegen!! You go girl ;) Jeg var hos tannlegen for første gang nesten siden barneskolen på torsdag. Det er ille, men det gikk jo så strålende fint - og for en lettelse ;) Godt å kunne kjenne på å være litt STOLT av seg selv innimellom.

Herlig krok hos deg - hvitt hvitt - I like ;) Og zinkhus - I like too ;)

M:)

mi-rachel sa...

tuuusen takk for superkjekk kommentar på bloggen min:)

Verandasol sa...

Hehe, godt at det er noen som følger med! Ang de benkeplatene vi har på kjøkkenet, de er fra Ikea og er kun behandlet med en type olje som også er fra Ikea ;)

Ønsker deg en fin start på uka!

Mitt og Mine sa...

Heisann...her har jeg ikke vært før...tror jeg. Så fin blogg du har, og den kroken din var kjempe fin!

Legger deg til blogg listen min om det er ok!

;) Og god bedring...ikke noe særlig med tanntrekking!

Klem M

silje-sin sa...

Jeg kan godt se den kroken hundre ganger til jeg;) den er jo så nydelig! Flotte, duse farger. For en tid tilbake var jeg i en butikk, og så et eller annet (husker ikke hva..) og tenkte at det hadde passet inn hos deg;) For det var liksom dine farger. Dere har det kjempefint! Huff, jeg har to visdomstenner som skal trekkes jeg også. Det er de to nede. Da tannlegen sa de måtte trekkes, sa jeg at ja, ja, jeg har trukket visdomstenner før jeg! Da svarte hun, ja, men disse er NEDE... Veldig beroligende:) Heldigvis vokser de seg ut nå, da er det visst ikke så ille. Dette ble langt! Ha en flott dag! klem fra silje.

Living White sa...

Hvor pent det var på kommoden! Jeg har utrolig utrolig lyst på akkurat den kommoden, har nemligen en plan. Nå skal min mor, Caroline og jeg til Piteå på søndag så jeg skal PRØVE å lure henne til å kjøre veien om finnland på vei hjem. Kan jo si at det er myyyye kortere og bedre veier

Jeg skal prøve meg....

Jo den uflaksa har jeg funnet ut kommer og går. Det værste har jeg ikke skrevet om i bloggen engang...MEN som jeg tenker, da jeg har hatt mye dritt nå, så vet jeg at det ligger en liten go`bit til meg der ute på lur..jeg må bare vente litt

mali-mo sa...

Liker så godt det bildet ditt!

Bra du har fått ut den siste visdommen, det der er noe herk. God bedring!!!

etkjærthjem sa...

Så koselig krok, og de lyktene er bare så utrolig fine! Tannlege er noe drit, deilig å være ferdig da :)

Anonym sa...

Hej alle sammen.
Nu kan vi næsten ikke vente længer...hvornår kommer I på søndag?? Vi glæder os til at se jer igen...vi har haft 4 dejlige dage ved stranden og i sommerhuset...børnene har badet helt vildt meget! Julie siger "vi elsker dig" og Lukas siger "du er sød, slut prut finale"!
VELKOMMEN...hils alle deroppe!
Knus herfra Danmark

Cathrines blogg sa...

God sommer til dere alle, spennende å høre hva Danmark har "gjort" med deg denne gang..... ;o)

Kort og Søm sa...

Så fine lyshus..de er så koslige!
Håper munnen føles bedre!
Fredrikke :o)

Karina sa...

Huff...trekking av visdomstenner høres ikke deilig ut! Men nå håper jeg du er ferdig med smertene... og litt visdom har du nok igjen;)

Lurte på hvor du har kjøpt det vakre bildet som stod over kommoden? Det var så fint... Kanskje du har laget det selv til og med? :)

sue sa...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社,徵信,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務