mandag 1. juni 2009

...og der var jammen meg PINSEN over også...













































Dette har rett og slett vært en helt fantastisk flott langhelg...og Pinse :-) :-) :-)
Sommeren er her for fullt...iallefall VAR...
og vi har bare fått gjort så mye,
og fått slappet av, og grillet, og hatt besøk,
og badet og rett og slett nytet livet
:-D
Lille snuppa vår kom hjem med en håndfull
bukett med
forglemmegei,
for hun visste at disse likte mamma sååå godt.....
og det gjør jeg...enda bedre når de er plukket av henne
:-)





















Vi har endelig ryddet hele terrassen for krukker og møbler, og slipt og oljet den i går.
Det betydde at ikke den kunne taes i bruk i hele dag....
og gjett om at jeg har savnet den!!!!!!!!
Men i morgen er det full innredning på terrassen igjen :-D























Den 30.mai hadde vi 11 års bryllupsdag :-)
Og min kjære kom hjem med 9 flotte solsikker til meg.
Han var temmelig stolt av seg selv
som hadde vært såååå kreativ
å ikke kjøpt favorittene mine...
Men disse var så flotte
at alle tror de er silkeblomster :-)

En ny uke er igang...
og nå begynner kjøret med alle avslutninger
og fester....
Men....er været som dette
er det nok supert alikevel :-)

Ha en fin uke Snupper ;-)

18 kommentarer:

Bo med barn sa...

Gjett om jeg skal kose meg!! Skal prøve å få tatt litt bilder.

Så flotte forglemeiei du har fått. Liker de så godt!

God ny uke!!

Jannicke sa...

For noen vakre bilder!
Fantastisk lys og fantastiske farger!
Forglemmegei er jo bare en favoritt!!

Javisst var din kjære flink!! Bare det at de husker det er jo kryss i taket, hihi!!
Klem J.

Hespe sa...

Hei på deg!
Ja, jommen er ikke langhelgen over! Og duallvideverden for en fantastisk helg. Har bare kosa meg såååå "inn i hampen". Nå blir det megakort jobbeuke, ettersom jeg drar på jobbseminar til London på onsdag.

Ha en flott uke!

Klem

Min stil sa...

Heisan du. Så flotte blomster du får av dine kjære. Det er jo så koselig, og så varmer det så godt i mammhjertet når det kommer fra en liten barnehånd.
Klæm

Tiril sa...

Så flotte forglemmeg ei, de må jeg ut å finne ett sted.

Anettes hus sa...

Så heeerlige bilder! Ser ut som du bor vakkert ved vannet?! Ja, litt av en helg vi har hatt!! Herlige sommerdagen!!

Ha en fin dag! ... gratulerer med bryllupsdagen:)

Klem Anette

jordbærpiken sa...

Gratulerer med vel overstått bryllupsdag! :) Nydelige solsikker. En smak av sommer! Ha en herlig dag!

Lykkelita sa...

Så pent det ble på terrassen. Og de flotte solsikkene du har fått - jeg er imponert over mannen din! Kreativt og flott:) Gratulerer med overstått bryllupsdag!
Ha ei fin uke

Datt sa...

Gratulerer med bryllupsdagen! :D Flittig dere her vært da, flink! ;)

Tina sa...

Grattis med 11 år, flotte solsikker mannen kom med må jeg si, imponerende. Ikke bare bare med 11 år i disse dager. Godt jobba sierjeg bare, vi hadde 10 år for ei uke siden... hihi bra det også. :)

fin i formen - Margrethe sa...

Så vakre forglemegei! Liker fargen og skjørheten som jeg synes disse små og yndige blomstene har. Så flott veranda du har med utsikt ned til vannet. Tenker du har menge fine sommerdager der.
Takker også for hyggelig besøk på bloggen min.
Margrethe

Flaggduken 2 sa...

Vilken härlig blogg du har & vilket vackert hem!
Kram Petra

mi-rachel sa...

de bildene med de forglemeiei var bare helt nydelige!!

charm design sa...

Terrassen ser kjempe flott ut.Og lekre blomster du hadde fått av din kjære.Ønsker deg en god helg.

Miamor sa...

...kos deg i finværet nå..med terasse som sikkert er ferdig....har hatt 13 åtteåringer på bursdag i dag..tjohei hvor det går!! Nå har roen senket seg!! miamorsmiil

Cathrines blogg sa...

Hei du sjønne dame :o)
1000 takk for superfin hilsen. Nå må det vel være på tide med en ny latter-runde???
Nydelige blomster av tulla: Så herved er det bare en ting å si.....Forglemmegei!!!!! ;o)

Living White sa...

Hvor fine bilder du hadde, fargene, blomsten, husker jeg plukket forglemmerjeg da jeg var liten...Dem er bare så skjønne.

Living White sa...

Psst: Bodyene fra Victoria Secret kan jeg virkelig anbefale om du likte dem. De er kjempefine live.....