søndag 24. mai 2009

Skal vi gå på lilleDOen...sammen???













































Gla'farger på lilleDOen :-)
Disse FARGENE har regjert her på doen siden vi flyttet inn...med inspirasjon fra håndkledene fra IKEA..."Brunkrissla"
En herlig miks, og kræsj av varme farger :-)





































































Denne knaggen, kjøpt for lenge siden
på TING på Bryggen,
skulle egentlig henge i gangen
med ungenes klær på.....men......























Det er ikke mange m2 å boltre seg på her inne...
så inn med magene damer :-)






















Vi har tilogmed puttet inn et dusjhjørne på lilleDOen.
Da har vi alt vi trenger i 1.etg...
med tanke på alderdommen som følger :-S

























Ja, da har vi hatt en aldri så liten rundtur
her inne på lilleDOen vår.

Så da er det bare en ting å si..........























...FERDIG !!!
:-)

22 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Kjempefint! Så stilig bilknagg, den hadde lillebror her elsket!
Ha en fin søndag..
klem

Litt av Mitt, Jorunn sa...

Kult!! Så forfriskende farger, blir glad av å se på bildene :0)

Moderne Retro sa...

Nydelig. Liker veldig godt kombinasjonen av disse fargene.

Magny sa...

så sommerlig og flott!!
friskt og fint...

takk for do-besøket,- nestegang tar eg marimekkokåpa mi på, den er helt make til gardinen ... :)

fine dager videre, maiklem, magny

Jannicke sa...

Flott og fargerik lilleDo!!
Utrolig hva man kan få ut av et lite rom!
God søndag ;o) J.

Smilla sa...

Så fresht!! Bra jobba!

Lykkelita sa...

Hi Hi!! Morsomt innlegg, sååå fint inne på lille DO'en! Herlige gla'farger og nydelige fliser!
ha en fin søndag!

Living White sa...

Syns også at det gjorde seg med litt spenstige farger. Man blir liksom mere glad av dem:)

mi-rachel sa...

fine fargerike detaljer.

Jannicke sa...

..takk for det, veldig hyggelig!
Og vet du, jeg føler det samme, så legger deg blandt mine favoritter også!!
klem til deg..

Bo med barn sa...

Likte lilledoen din kjempegodt!! Herlig farger! Til å bli ordentlig glad av en trøtt mandagsmorgen:))

Du er veldig flink med farger.

lise sa...

For et herlig lite bad, veldig flotte gladfarger!

LYKKEBO sa...

Så stillig!! Herlige farger! Og du får jo alle de fine detaljene så godt frem , med de flotte bildene du tar!! Og du...hjerte..bare kopier det jeg har, og så lagrer du det (jeg har det i word) Så bare kopierer jeg det derfra og limer det inn når jeg lager nytt innlegg..Var det til hjelp!!??hehe.. Håper det:)

God kveld til deg fra meg:)

frk.B sa...

Så fresht bad!!!
Fin blogg:)

4 små sa...

Hei. Var inne på bloggen din for første gong idag. Veldig koseleg:) Fin kommode i forrige innlegg. Og bilde over var bare kjempe fint! Kan eg spør kor du har fått tak i det?
Karin

Datt sa...

Så koselig det ble, skikkelig innbydende! :)

Bo med barn sa...

Jeg koser meg:)) God bedring til den syke. Ikke deilig å ikke være iform! Men da kan jo du unne deg litt innekos. Godt innimellom det også:)

Karna sa...

Herlige glade farger....kjempe flott bad, som nok er lett å våkne til...Fine detaljer!

hvorfor ikke... sa...

Deilig med "knæsje"farger!
Et do besøk til å få ny energi av;)

Ingunn sa...

Så friske og fine farger.

Ha en fin dag.

Klem ingunn

Minnelita sa...

Du. Jeg liker neglebørstekatten. Hvor er den kjøpt henn?

sue sa...

感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社,徵信,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人