fredag 15. mai 2009

Mere Bursdag...






















Den 11 mai var det feiring igjen her i huset!
Denne gangen var det Prinsessen sin tur!!!
Hun feiret 7 års dagen med familiebesøk 10.mai,
med 22 gjester,
og jentefest, med 7 gjester
på selveste bursdagen sin!


Her venter hun spent på gjestene sine...













































Bursdagsfotografering må til......
Men denne poseringen var ikke helt det jeg hadde tenkt!!!
Hun har ikke ro i "r....", og må danse og tulle...hele tiden..
...så slik blir bildene da....












































SJARMERENDE!!!
Er det ikke DET det heter...eller???
Nå er bursdagsfeiringen over...for en stund!!!
Nestemann ut i huset her...er Pappen!

Ha en sprudlende fin helg :-)
Og HEIA Aleksander i Grand Prix!!!!
(Ja Bibbi...den var fin den danske også...litt heia Danmark også ;-)

Ha en flott 17.mai folkens!!!
(...og dåpsdag for Julie)
(...og gratulerer med dagen Gro :-)

12 kommentarer:

moni sa...

så flotte bilder, kaken og gelen så nydelig ut åsså så vakkert pyntet med jordbær:) sjarmerendes bursdagsbarn ja, de skal ha litt lopper i rompa i den alderen;) hihi:) Ønsker deg en nydelig helg og en flott 17 mai feiring:) klem monica

Hespe sa...

Så flotte bilder, og den herlige prinsessa di som danser omkring... :o) Mmmm kaka så veldig god ut og geleen så bare sååååå lekker ut!!

Ønsker deg en riktig god 17. mai helg!

Klem fra Hildegunn

jordbærpiken sa...

Så fine glass med gelé! Jeg har også laget gelè i plastglass til barnebursdag, men har ikke pyntet dem så fint som du hadde. :) Ha en fin fredag!

Anonym sa...

Hej søde dig!!
Flotte billeder igen...du er et geni til alt!! Lull fortalte mig om den norske sang...hun sa´ at den var storfavorit OG at der var violin-spil med - jeg troede SLET ikke på hende, men den var faktisk rigtig god...så jeg blev nødt til at stemme på den i går, og skal nok gøre det igen i morgen!! Lidt "heia Norge" herfra Danmark!! Ha en rigtig god weekend!
Knus fra kusinen i Danmark

silje-sin sa...

Gratulerer så mye med alle bursdagene hos dere! Det er jo en flott tid å ha bursdag på også da:) Nydelige bord, og flotte søtsaker. Du er flink:) Ønsker deg en herlig helg, og god 17.mai! klem fra silje.

Anonym sa...

STOOOORT TILLYKKE MED GRAND PRIX OG 17. MAJ!! Ha en dejlig dag!

Bo med barn sa...

Passer ikke bunaden..??? Har hørt at det har vært skikkelig krympevær i mange skap i vinter :-) Det er fordelen med min bunad. Man kan være høygravid (det er ikke noe midje på den) og likevel sitter den løst. Ha ha...

Jeg var faktisk forlover da jeg var 7 1/2 mnd på vei og det gikk helt fint. Skjønner?

Ha en superduper dag...uansett bunad eller ikke;-)

bea-cici sa...

hei! takk for trivelig kommentar på bloggen. har faktisk notert ned siden din for måneder siden. så nå legger jeg deg til på siden min med det samme;)blir spennende å følge deg! ha en fortsatt fin dag.
klem bea-cici

Cathrines blogg sa...

Ligner sin mor- i stilen!!! :o)

Frøken Lykkelig sa...

Hei på deg :-)

Ja det er min pappa :-) Ja det var veldig veldig synd at han skulle dra fra oss så veldig tidlig. Altfor tidlig.

Ja da kjenner du vel til min tante og gjerne noen av hennes fem barn :-)

Nå gleder jeg meg sånn til å komme hjem på ferie atte. Jeg har full nedtelling!!!!

Håper du har hatt en super duper fridag!
Klem :-)

marie sa...

Haha! Må le av sjuåringen sin posering. 90% av bildene med min sjuåring ser helt makne ut.

disa sa...

情趣用品,情趣,色情漫畫,情色網,情色a片,情色遊戲,85cc成人片,嘟嘟成人網,成人網站,18成人,成人影片,成人交友網,成人貼圖,成人圖片區,成人圖片,成人文章,成人小說,成人光碟,微風成人區,免費成人影片,成人漫畫,成人文學,成人遊戲,成人電影,成人論壇,成人,做愛,aio,情色小說,ut聊天室,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,免費視訊聊天,哈啦聊天室,視訊聊天,080聊天室,080苗栗人聊天室,6k聊天室,視訊聊天室,成人聊天室,中部人聊天室,免費視訊,視訊交友,視訊美女,視訊做愛,正妹牆,美女交友,玩美女人,美女,美女寫真,美女遊戲,hi5,hilive,hi5 tv,a383,微風論壇,微風,伊莉,伊莉討論區,伊莉論壇,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,plus,痴漢論壇,維克斯論壇,情色論壇,性愛,性感影片,校園正妹牆,正妹,AV,AV女優,SEX,走光,a片,a片免費看,A漫