søndag 3. mai 2009

Bursdager hver dag...nesten :-)













































Forrige helg begynte vi på bursdags-maratonet vårt,
her i huset :-)
Da festet og feiert vi meg (24.april),
og min sønn (25.april) hele 2 dager til ende....
med guttekveld...altså det var min sønn som hadde...
kunne kanskje vært kjekt for meg også igrunn....
Hm....
og familiebesøk!






















Måtte bare vise det herlige kortet lillesøster laget til STOREbror....























På Guttekvelden ble det servert slike til dessert :-)
Veldig populært!!!






















Vi ble begge 2, ganske mye rikere etter
bursdagene våre :-D
Spesielt storebror....
Noe han gjorde meg fullstendig klar over...
...flere ganger!!!






















Denne flotte "Hemnes" kommoden fikk jeg til bursdagen av mine 3 kjære i huset ;-)












































Siden det endelig er blitt varmere i luften ...
har ved-kurven vår blitt til blad-kurv nå :-)





















Neste helg er det på'an igjen med bursdag og feiring!!!

Da er det nemlig neste mann...PRINSESSE... ut!!!
Lillesøster fyller hele 7 år den 11.mai :-)

Så hver dag er en fest her hos oss for tiden :-)

22 kommentarer:

moni sa...

så vakkert bordet var dekket!! Gratulerer så masse på etterskudd til både deg og storebror:) Flotte bilder du viser oig fin kommode du fikk til bursdagen:) ønsker deg en nydelig søndagskveld:)

Magny sa...

Gratulerer til dere...
og den tegningen,- så fiiiin...

skjønne barn du har!
klem,magny

Bo med barn sa...

Gratulerer til dere alle sammen!! Ser du har fått deg kommoden jeg ønsker meg. Skal kjøpe den til Tuvas rom da jeg har funnet ut at den må være perfekt til å putte alskens "stærsj" i som småjenter har.

God ny uke:)

Living White sa...

Det var en vakker borddekkning du hadde der. Jeg holder nå på å se på samme kommode som det...

mi-rachel sa...

så flotte bilder.
den kommoden er bare veldig fin.

fru rosa sa...

Gratulerer med vel overstått da! Superfin kommode du har fått deg! Og veldig fine ting som sto oppå den. :)

Frøken Lykkelig sa...

Gratulerer til alle mann.. både de som har hatt og de som kommer!

Flott kommode du har fått deg!

Det er godt våren er kommet!!!!
Mai er en fin fin måned!!!!

fru rosa sa...

Hehe, vi satt og tullet i stad med hvor morsomt det hadde vært å ta avtrykk av føttene til mannen min og gi det til mora hans i gave. :) Nei, ikke like sjarmerende når føttene ikke er så små...

Lykkelita sa...

Åh, så fin blogg du har!! Kan jeg linke?
Har en Hemnes kommode stående i en eske her hjemme - snart skal den skrues sammen. Må bare flytte ut noen andre møbler først:)
Ha en herlig ny uke!

Magny sa...

hei igjen... glemte si at komoden er vakker...

nei dette er ikke vår felles venninne,- men mye det sammme,-(eg har en tendens til å havne i det...)
mannen til ho du tenker på er p sykehus, har vært der i mange uker, etter først 4 uker i isolat,- han fikk stygg betennesle i ryggen,- og må sansynligvis reoperere 3 og 4 gang,- tåler visst ikke metallet som er satt inn i kroppen...


ta tid til en prat med henne om deres veier krysses...
god klem, magny, og takk for koz hilsen...

charm design sa...

Så utrolig morsom den desserten så ut.Den har jeg ikke sett maken til.Kan skjønne at den er populær.

Det hvite hjerte sa...

Nydelige bilder,
herlig stil!!!

Jeg elsker hjerter (bombe!)
hvor kan jeg
få tak i sånt
fint trehjerte som
du har på bladkurven
din tro...

Den bursdags
godsaken så bare
så vidunderlig ut!

Også til slutt
den skjønne sarte
hvitveisen, finnes
ikke noe vakrere
enn årets første
hvitveis!

Nydelig blogg :)

Ha en fantastsik fin mandag!

Klem

home 4us sa...

Hyggelig med bursdager. gratulere med vel overstått, både til deg og storebror:)

Herlige bilder!

Silje sa...

Så flott der var pyntet til bursdag, og den deserte så spennde ut.

Og grattis med den flotte kommoden, jeg har to slike selv.

Klem Silje!

Anonym sa...

Hei. la merke til at du har samme dukkehus til din datter som min datter har. Jeg bor i utlandet, og kjøpte denne på Early learning center. Får man kjøpt den hjemme og??Og evt hva koster den der?
Bet vel 1200 norske for den her, samt ca 175 kr pr møbel-pakke.
Jean

MeyBiMe sa...

Hallo anonym...
som spurte meg om dukkehuset til min datter :-)
Dette har jeg kjøpt på toyrus for under 1000-lappen...tror det var ca.800,- og innredningen for rundt 100,-lappen for en eske :-)
:-)

Fru Fjeldhammer sa...

Så herlige bilder du viser!! Forelsket meg helt i maleriet.. det er utrolig fint.. du som har laget det?

Kommoden har jeg i gangen, den rommer mye...

Gratulerer med dagen som har vært til liten og til stor... og selvsagt grattis til lillesøster som kommer etter!

klem klem

LYKKEBO sa...

Hei du!
Gratulerer med overstått ALLE mann!!;)For et lekkert bord, og så flotte bilder (som alltid!!) Slitan`med ny skjenk.. Og så utrolig flott du har pyntet på den!! Jeg er stor fan av stilen din!!

Nattaklem

M sa...

Kom forbi deg og ville legge igjen en hilsen.
Et vakkert bord!
Og fin bladkurv...jeg er på jakt etter noe sånt...har sett noe lignende på Home & Cottage....
:D

MarnyAlice sa...

hei :) so fin blogg du har :) vart sittane å lese og sjå på bilder :)

håpe du får ein fin dag :)

Klem M :)

Anonym sa...

Stooort tillykke med datteren...håber I får en dejlig fødselsdag i dag!! Vi glæder os meget til sommerferien...velkommen!
Knus os fra Haderslev

Livs Lyst sa...

Så koselige bilder og fint interiør!

Hilsen L-jo