søndag 12. april 2009

...og så var PÅSKEN nesten over...













































Karsen som vi sådde forige helg,
spirer som bare det nå,
...og påsken går mot hell....























Vi har hatt en deilig påske her hjemme. vi har hatt en del besøk... ...og har vært i en del besøk også :-) Vi har til og med fått ryddet LITT, og kjørt bort litt...






















Tenk i morgen er denne deilige ferien min over,
..og jobben kaller,
...men da starter nedtellingen til sommer.

Men nå skal jeg nyyyyte våren :-)














































Her skinner solen som bare det i dag!!!!
Og den skal nyyyyytes også :-D

Ha en deilig dag folkens :-)

11 kommentarer:

Solstad sa...

Nydelige bilder du viser :) Og det høres ut som dere har hatt ei deilig påske. Nyyyt siste fridagen! Klem

Frøken Englefjes sa...

Superfine eggeglass, sånne vil jeg også ha;)

Jeg har planer om en ryddeøkt nå, men er jo mye morsommere å sitte her å titte på alle de fine bildene dine!

Living White sa...

Tusen takk for bursdagshilsnenen. Her på havet tar jeg det helt med ro i dag. Jeg må lade opp til sjokkdagen i morgen da jeg skal på jobb etter noen dager fri...Må nok omstille hodet mitt litt.

Living White sa...

Psst: Gårdagen var strålende. Jeg kjente merkelignok ikke noe til rødvinen fra dagen før:)

FLAKS!

Maria sa...

Åh så fine eggeglass. Skikkelig fine ;)
Klem Maria fra Idekroken

Det hvite hjerte sa...

Nydelig påskestemningsbilder!!!!
Hvor har du fått tak i de egg glassene?, vi har snop og popcorn og ønsker meg salat og nå også egg glassene!!!
Fin blogg, håper det er greit at jeg linker deg :)
Ha en fin dag!

- Ann-Christin -

Livs Lyst sa...

Så herlig det egg-glasset var!! Og så vokste det noe søtt og grønt oppi der. Herlig!

Hilsen Ljo

Anonym sa...

Forsinket tillykke til jer begge to...håber I havde nogle gode dage!! Hurra for jer i Norge!
Knus kusinen og co

fru rosa sa...

For en fin blogg du har! Her liker jeg å være. :)

chatrine sa...

Vakre bilder!
Så var påsken over for denne gang og forhåpentligvis kan vi se fram imot en lang og varm sommer:)

Nyt dagen!
Klem fra Chatrine:)

Ingunn sa...

Koselig bilde. Hvitt og gult er fint :)

Ingunn