onsdag 18. mars 2009

Trodde det var en vanlig dag...






















I GÅR...
...Henter snuppa mi på SFO, som vanlig etter jobb,
og kjører hjem...og tankene mine er...
"Hva i all verden skal vi finne på til middag i dag da..."
Noe som også er vanlig her for tiden...etter jobb!!!
Vi stopper på veien for å sjekke postkassen...

...og dagen er helt forandret!!!!
Borte er tankene på middagsproblemet,
og all form for tretthet er helt borte vekk :-)






















FOR........
I postkassen ligger det en pakke...til MEG :-)
Tenk at "FIN I FORMEN" kan være sååå kjapp...
Jeg har jo nettopp fått vite at jeg har vunnet på bloggen hennes,
og så er pakken allerede her hos meg :-) :-) :-)

Hvilken glede :-)






















Jeg og småprinsessen nesten krangler om hvem som skal få den ære av å åpne pakken...og jeg må fotografere pakken i alle vinkler før det kan skje noe mer :-/
Vi beundrer den flotte innpakningen en stund...
...og så går vi til verks...begge 2 :-)






















En nydelig pengepung som hun har laget selv!!!
Tovet og sydd og limt og mekket....
Dette falt helt i smak hos meg :-)
...og prinsessen!!!





















Inni pengepungen lå det masse flotte glassperler og prinsessen ble den heldige eier av noen av dem :-)


Gleden var til å "ta og føle på" her...
Helt til......

Prinsessen : "Jeg har fått loddbok med fra skolen!
Jeg må ut å selge lodd!!!"
Mutter : "Da må du ta med deg kulepenn,
og noe å ha pengene i...." :-/
Prinsessen: " Jeg kan jo ta med pengepungen din!!!!!!!"

"IIIIK"...det er da jeg skjønner
hvor knyttet jeg allerede er blitt til denne
PENGEPUNGEN MIN :-)

Men prinsessen kom pent hjem igjen
med full loddbok,
...og Pungen min ;-)


TUSEN hjertelig takk for gaven Margrethe!!!

16 kommentarer:

BeBe`s blogg sa...

For en flott pung du har fått, og fargene er også helt deg!

Jannicke sa...

Gratulerer!
Den var kjempfin!!
J.

home 4us sa...

Heldige deg, skjønner godt du var redd for pungen:)

moni sa...

kjempeflott gave du har fått deg!! gratulerer! ønsker deg en videre fin uke

Fin i formen - Margrethe sa...

Så koselig du skriver :) Artig å høre at gaven blir satt så pris på. Det gleder :)

Anonym sa...

Gratulerer systo mi ... !!
Den var kjempe fin !!
Men... har du noe å fylle den med da ?? hørte du hadde vært på shopping her hinn dagen *sss*
Kos deg med "pungen" *ler*
Stor klem fra Litlasysto

Schizzo di colore sa...

Nice!

Livy sa...

Gratulerer! Nydelig gave du har fått!

Miss.T sa...

For en flott gave. De her kjempeflotte de små veskene hennes !! heldigen deg : )

Ha en fin dag.

Anonym sa...

Tillykke med pungen!!
Popm de Lux har fået nye forsyninger...tror de har det du mangler!! Jeg bestilte mere i går!! Hils...knus fra DK

Anniche ♥ sa...

Så utrolig flott den var :)) Grattis !

silje-sin sa...

Det var en kjempeflott gave, og fargene passet perfekt til deg ja! Må også si at gutterommet under her var utrolig stilig! God helg til dere alle! klem fra silje.

LYKKEBO sa...

Hallo!!! Så gøy med pakke i posten!Og enda gøyere når den er så fiiiin!!

Ønsker deg en fiiin søndagskveld:)
Klemmer

hvorfor ikke... sa...

For en nydelig pakke!
og for et lekkert innhold...Nei da blir ikke dagen helt den samme;)
Morsomt med sånne hverdagsoverraskelser!

Torilpia sa...

Koselig innlegg :o)
Så heldig du var som vant - gratulerer :o)

Håper alt er bra med deg ellers også :o)

KLEM!

lise sa...

Gratulerer, det er jammen en flott gave!