onsdag 25. mars 2009

Jeg fant, jeg fant....!






















Ja, hva fant jeg nå da........?
Jo, en haug med kvister i skogen :-)





















Som jeg har bundet til en hjerte-krans på ytterdøren min :-)






















Pusekatt-grener har jeg kjøpt hos Anemone.























...og i ytterboden lå det jammen meg en liten "kråke" i allt rotet, og ventet på å bli sluppet fri :-)































Ha en heidundrende fin uke FOLKENS,
og snart er det jammen meg helg igjen...
Og så er det endelig PÅSKE-FERIE neste helg igjen :-)
JIIIPPPIII :-D

10 kommentarer:

mi-rachel sa...

kjempe fint!

home 4us sa...

ahh nydelig!

Lima sa...

Så fint hjerte, kjempe koselig :)

Mi :) sa...

Åh, så fiiiiiiiiiiiiiiiiin!! Sånn vil jeg også ha - passe vår, passe påske ;))

Midt i blinken :)

Ha en super uke du ogsåååååååå - tvidelidiiii ;)

Miss.T sa...

Lekker krans !!! : ) så flink og kreativ du er !!

LYKKEBO sa...

Det var lurt! Påskehjerter av pusekatter! Kjempe fint!

God kveld til deg:)
Klem

Hespe sa...

Så flott hjertekrans du har laget - nyyydelig!

Du kan bare begynne å glede deg til København, og Handler bare mååå du innom. Butikken ligger kjempesentralt til, rett ved begynnelsen av Strøket.

Ha en flott kommende helg!

Klemmer

Livs Lyst sa...

Så fine bilder!
Og er ikke puselabbene helt henrivende*?!! (Det ordet bruker jeg aldri, og så fikk jeg lyst å bruke det om kvistene dine. Hihi)

Hilsen Ljo :O)

Jannicke sa...

Veldig, veldig fin krans!!
Har laget en lignende jeg også,
deg henget i kjøkkenvinduet hos meg ;o)
Ha en flott dag videre.
J.

Lykkelene sa...

Kjempefint hjerte!