søndag 29. mars 2009

Jeg er blitt Bestemor.....













































Har jeg glemt å fortelle det........?
Jeg er Bestemor til en liten jente som heter Marianne.
Mammaen hennes er litt ubestemt på alderen til dette lille nurket...
Så det varierer fra nyfødt, til et par år........!
Hun er ganske så bestemt på at jeg nå har blitt bestemor!!!
Så jeg må til tider ta et tak i påkledning, og barnepass.
Ikke så mye lyd i henne...så det går stort sett greit.
Hadde ikke tenkt dette så tidlig.. men, men....






















Siden mammaen til Marianne, (henger dere med ennå eller...)
bare er snart 7 år,
har de flyttet inn på jenterommet :-)
Her koser de seg i en liten ROSA "leilighet" :-)
Marianne ligger i vognen sin,
og trenger lite oppmerksomhet til tider!






































Godt at det hele er bare fantasi og gode "moder-vaner".
Men for henne er det ganske alvorlig iblandt :-)
Storebror melder pass,.. når han blir kalt "pappaen",
eller "onkel"!!!!!
Dette er langt over hans grense!!!!
Så her er det mye action :-)














































Siden storebror fikk fixet rommet sitt,
ville prinsessen også ha litt forandringer på sitt!!!!
Egentlig sa hun: " Jeg vil at rommet mitt
skal se ut som det ikke er rommet mitt....!"
HJELP...tenkte jeg!
Siden hun hadde ganske nye møbler...
så ble det ikke store forandringer hos henne!
Men en skikkelig oppryddning ble det iallefall!!!!
Her var det mye rot og gamle leker som lå godt gjemt i skuffene....


Ha en fin uke ...enten dere er unge...gamle...bestemødre...
mammaer...uansett...så er det snart påske!!!!!
Og da skal jeg ha ferie!!!!
JIIIPPIIIIII :-)


8 kommentarer:

Anonym sa...

Wow....hvor er det også blevet flot...ligesom drege-værelset!! Du er altså fantastisk god til det med indretning!
Ha en rigtig god uge...og hils dine kære!!
Knus fra DK.

Lynetmor sa...

Så kjempe flott et rom! Og gratulerer som "bestemor" he, he. Ha en fin kveld :-)

Anonym sa...

Halloen systo :-)
Hjelp..... litt tidlig dette da ..
Tør ikke tenke hva jeg blir da..
blir vel oldemoren jeg *ler*
Ha en fin natt og sov godt :-)
Natta hilsen fra Litlasysto

Living White sa...

Herregud for ett vakkert rom???

Dette rommet var bare KJEMPE lekkert, nå fikk jeg lyst å dra rett hjem å fikse Carolines rom. Dette var bare sååå skjønt:)

Kort og Søm sa...

For et fint barnerom! :o)

Maria sa...

Så utrolig flott innlegg, morsomt og nydelig ;)
Ja der har vi vært mange av oss. Og det er såå hyggelig!;)
Kos deg som mamma og "bestemor" :)
Klem Maria fra Idekroken

charm design sa...

Gratulerer så mye bestemor,,,,he he det var jo et utrolig vakkert barne barn du hadde fått.Nydelige brune øyne.

Miss.T sa...

FOr et NYDELIG jenterom !!! wow, og den dukkevognen !!! *misunnelig *


God påske : )