søndag 8. mars 2009

Gutterommet













































"Gutten" (som han selv valgte å kalle seg da han var liten)
har fått stæsjet opp rommet sitt i helgen.
Han har lenge gått og hintet frempå
at rommet hans skulle hatt en liten oppgradering!
Han er jo tross alt SNART 12 år!!!
Så nå ville han ha ungdomsrom!!!
Ut med all LEGO...biler...og div. annet leketøy...
Her skulle det være ROCKa!!!














Heldigvis fikk vi lurt Pappen med på IKEA for å kjøpe ny seng!
Vi kjøpte en billig Odda-seng, og skuff under,
...som fungerer som overnattningseng :-)
Han har ofte kamerater på overnatting,
så dette var supert!!!






















Som dere ser på bildet over...
har vi ennå ikke fått skrudd sammen

overnattings-skuffen...
Men "time vill sjov" :-)






















Billige gardiner fra IKEA også...
På tilbud nå til 19,- meteren :-)
Her henger de godt oppbrettet
til "mor" får frem symaskinen igjen...
























Ha en fin uke :-)

20 kommentarer:

Sine sa...

Så flott rommet var blitt da. Han har all grunn til å være fornøyd.

Og du og bloggen din likeså.

HildeS. sa...

Skikkeleg stilig og tøft gutterom.
Tenker at han vil stortrivast her inne.
Ha ein fin søndag.
Klem H

mi-rachel sa...

så tøft gutterom!

Living White sa...

Dette ble ett kjempekult gutterom. Tenker han er nokså fornøyd. Kult med det sorte slagverket midt i rommet også

mali-mo sa...

Skikkelig stiiilig rom! Går det an å si "kult" eller? Tenker han er storfornøyd!!!!! Smiler av deg som bretter opp gardinene, hehe, slik har jeg hatt det på soverommet i tre mnd ;)

God ny uke!

Anonym sa...

Heisann hoppsann....
Det var et skikkelig kult rom til en kuuul gutt !!!
"rock`n roll" i wig wam stil ...:)
Stor klem fra Litlasysto

Lykkelene sa...

Kjempekult rom! Regner med at han er fornøgd med dette...

Livy sa...

Så lekkert det ble!

Ønsker deg en fin start på den nye uken! Klem fra Livy

Jannicke sa...

Dette gutterommet var flott!!Tenker sønnen din er vel fornøyd??

Bo med barn sa...

For et tøfft gutterom!! Dette tenker jeg han er fornøyd med?!

Ønsker deg en flott ny uke. Ps: nye varer begynner å komme inn. Må bare komme meg på beina igjen så jeg får tatt bilder så skal jeg få lagt de ut i butikken:)

Ida sa...

Kult gutterom! Skikkelig gjennomført og stilig :) Ett bevis på at ungdsomsrom kan falle i smak, selvom det ikke oser av lyseblått og kosebamser :)

Klem

Magny sa...

flott gutterom,- greit så lenge mamma` n får en hånd med i laget....
skjønn den gutten din,- husker hasn som liten med herlige krøller~~~¨¨¨
ja tapet er nostalgisk,- tenk her eg bor har vi mye glassfiberstrie,- GRUSOMT!!!( men den er hvit da!)

klemmmer,- håpers vi sees på butikken snart,- lenge siden nå...
magny

Torilpia sa...

Så tøft det ble .. skikkelig rocka .. også eget slagverk da .. blir vel livat der nå :o)

Men når man snart er tolv - må jo alle skjønne at lego og lignende er "barnslig" .. (men noen ganger er det jo gøy å plukke det frem også .. så lenge ingen sier noe til noen .. hehe ..)

Ha ei flott uke - klem!

CosiFanTutta sa...

Hei, takk for besøk på bloggen min :o)

Likte godt det bildet med orkidee og turkis pynt til venstre her! Nydelig bilde

Veldig fint gutterom, jeg har desverre overmøblert på min sønn sitt rom. Vi har faktisk planer om å hive ut noe i helgen. Kanskje det er så på plass at jeg kan ta noen bilder...
Stilig med lyskjeder på veggen! Kanskje vi stjeler ideen din :o)

Ha en fin kveld!

COsiklem

Marihøna sa...

Røft, tøft og samtidig koselig gutterom. Flink du er! Liker bloggen din :)

LYKKEBO sa...

Skikkelig tøft gutterom!!Hehe..vittig at det ble samme type innlegg på oss samme dag:)

Ha en flott kveld:)
Klem

vivian sa...

Dette ble et kuult gutterom!

Har en gutt selv som ønsker seg trommer. Hva mener du??? Er det mye bråk????

Ha en fortsatt fin helg.
Hilsen vivian

Ragnhild Furulund sa...

Takk for hyggelig kommentar! Jeg har jobbet med keramikk tidligere. Jeg er faglærer i formgivingsfag med spesialisering i leire. Lenge siden jeg har laget noe nå, men det er gøy! Lager du noe selv?

Fint gutterom!

ceciliegrut sa...

Veeeldig fint gutterom. Tenker jeg skal fikse litt på min gutt sitt også snart, men han er ikke akkurat så interessert i å fornye det. Men det er mor! hihi

Nå er han fjorten, og jeg er lei av den lysegule veggen hans. Black&White - I like :o)

Rommet likner litt på ditt gutterom, så nå fikk jeg masse fin inspirasjon her. Takk;o)

Flaggduken 2 sa...

Hejsan!
Vilken fin blogg du har, super flott gutterom.
Såg att du bor i vackra Bergen, min syster bodde där under några år, så jag har varit i din hemstad flera gånger.
kram Petra