søndag 1. mars 2009

Det jeg liker best....... hva er nå det da....?























Jeg har fått en utfordring av Cathrines Blogg.
(Sender deg en Varm Klem i denne tiden)
Der jeg skal vise ting jeg er glad i fra mitt hjem....

(hvis jeg har forstått det riktig....)


Hu, Hei...dette kunne faktisk blitt et skikkelig
langvarig innlegg.......

Men....det blir det ikke i dag!!!






















Jeg starter med denne flotte muggen
jeg har kjøpt i Rosendal for 6 år siden!
Dennne falt jeg helt pladask for!!!
Og angrer den dag i dag....på at
jeg ikke kjøpte mer i denne serien :-/






















Som dere ser er jeg spesielt glad i keramikk :-)
Så kunsthåndverksbutikker er snop for meg!!!
(+ sjokolade :-)













































Denne skålen kjøpte jeg i Danmark.
Den er blitt en kjær ting på kjøkkenent mitt!!!
Jeg elsker Prikker...eller som Emmeline sier...
Polkadotter :-)






















Disse lysestakene er av samme kunstner,
og er kjøpt på Hjertholm.
Elsker disse fargene :-)






















Disse "krabatene" mine har dere nok sett
mange ganger...
og jeg blir ennå ikke lei dem,
der de står og gliser med sine skeive tannløse smil :-)






















Denne lille "puppedamen" har jeg hengende i stuen.
Den har jeg kjøpt på Unique Design i Åsane :-)
Har flere lysestaker og skulpturer fra denne damen.

Som sagt...
jeg kunne ha fortsatt her med masse flere ting...
Men jeg velger å stoppe her :-)

Jeg sender denne utfordringen videre til
Lykkebo og Emmeline.

Endelig er vi kommet til MARS damer!!!
Og jeg ser at det er 2 krokuser i bedet mitt
som er på vei opp i gul blomst :-)
Deilig.....
Jeg elsker VÅREN!!!

Ha en fin uke,
og takk for masse flotte kommentarer :-)




8 kommentarer:

silje-sin sa...

Kjempeflotte ting! Du er så gjennomført og stilsikker synes jeg. Virker som du vet så godt hva du liker! Jeg liker liksom "alt" jeg, så her er det litt av hvert:) Nydelige farger på tingene dine! Ha en fin ny uke! klem fra silje.

mi-rachel sa...

veldig fine bilder!

Akkurat passe Frø sa...

Fine ting med herlige fargar :o)

Missunne deg vårtegna dine - berre sjå korleis det ser ut hos meg...
Sukk - og dobbelt-sukk! Det er lov å syns litt synd på seg sjølv når det SNØR og ligg 50-60 cm snø 1. mars?!!!

Stjärnor & Champagne sa...

Vilka fina saker och vilka härliga bilder..

/ Anne

LYKKEBO sa...

Så mye fint!! enig-nydelige farger på lysestakene..Og den prikkete skålen var kjempe søt! kjempe fine bilder var det også:)

God kveld til deg:)
Klem

Fin i formen - Margrethe sa...

Måtte inn og se på bloggen din. Jeg trakk deg akkurat ut som vinner i min utloddning! Så ta kontakt med meg så skal jeg sende pakke i posten! Ma si du hadde mye fint keramikk i herlige farger! Likte veldig godt "krabatene" dine!
Margrethe

Kort og Søm sa...

Du, så mye fin keramikk du har!! :o)

marte sa...

Hva heter keramikeren som lager de tannløse?? Utrolig herlige!!