søndag 15. februar 2009

Hver dag er en fest...






















...Hvis du er en eier av en
slik flott Bløtekake-lue......






















Bestemor har vært på salg på IKEA,
og fant denne artige utklednings-luen
til Snuppa vår...























Meningen var at den skulle være til å kle seg ut i....
Men den falt i så god smak,
at Snuppa insisterte pent på
at den skulle hun ha på seg ute også!!!






















Så her traver hun rundt og leker...
...det er godt vi bor landlig til :-)

For stilen er det vel ikke noe å si på...
Eller???

Ha en Heidundrende fin uke :-)

25 kommentarer:

lise sa...

Hehe, det hender at ting faller litt vel godt i smak! Kul er den i alle fall.

Perlehvit sa...

hihi så vittig!!

fikk lyst på blaudis nå (bløtkake på sørlandsk;)

Ha en fin søndag!:D

Livy sa...

Så skjønn hun er! Den luen er så utrolig fin :-)

Ønsker deg en fin søndag, og en god start på uken som ligger forann!

Klem fra Livy

Cilla sa...

Hehe så stilig! Skjønner godt hun vil bruke den til enhver anledning ;)

Klem

Hespe sa...

Hi, hi - så kjempeherlig lue!!

Ha en flott søndag videre og fin kommende uke!

Klem :o)

Living White sa...

Ler, så artig! Hun er vel ikke som min som vil SOVE i det hun liker også??

home 4us sa...

Kjempeartig kake eh.. lue.
Den var til å spise opp:)

Jannicke sa...

Hihi, søt lue, og søt jente!

Cathrines blogg sa...

Bare en ting å si!!! HERLIG!!!
Utfordring til deg på bloggen min!!

Anonym sa...

Hei og hopp systo ..
Nå kan jeg i allefall si jeg vil spise henne opp *ss*
Ha en kjekk søndags kveld!!
Klem fra Litlasysto

Frøken Lykkelig sa...

Ja av og til er de rett og slett ustoppelig!!! Og hva skal man si? Hun var nå søt der hun travet avgårde i Party-hatten sin:-))

Gurimalla! sa...

He he! Artigste lua jeg har sett!

Anonym sa...

Hej med dig!!
Super hat...troede ikke de havde den slags på Ikea!! På min mail kan du se din ordre (under spam)!! Jeg har vinterferie nu!! HURRA! Hils alle...Kuns fra mig i DK.

mi-rachel sa...

tøffe bilder.
håper det er ok at jeg linker deg til. fin blogg du har!

LYKKEBO sa...

Hei på deg!
Forstår godt hun vil gå med den! Må jo være den tøffeste luen på skolen! Hehe..Hun var nå virkelig søt i den:)Vi har testet de på ikea, men det ble med hjem noe maske greier istedenfor...

god ny uke til deg:)
Klem

Strikkelines sa...

søkke ka fin denne va.....ikea; me like....

Bo med barn sa...

Tusen takk for utrolig koselige ord:) Tror du vil like noe jeg får inn.

Det er nesten selvpining dette her;) Har tatt inn litt tekstiler, voksduk og en trekasse i den nydelige turkisfargen på lysestaken din..blant annet.

Ha en fin mandagskveld. Klem fra meg.

Emmeline sa...

Disse har jeg ikke sett før... Utrolig koselig og virkelig sjarmerende. Tror rett og slett jeg må se om jeg kan få tak i en blaudis til sørlandsnieser;) De har jo ikke IKEA og syns alt derfra er ekstra stas;) Jeg som er på IKEA to ganger i måneden hadde jo ikke sett luen før heller, og syns jo også at den var staselig.

Du jeg ble altså så nysgjerrig på den der søsteren din... Har hun mørkt hår??

Emmeline sa...

Åååå du har jo VERDENS GREIESTE SØSTER:) *smiler.... Hun er bare superskjønn og snill og positiv;)

Den som bare kunne vært like stilig og skjønn og serviceinnstilt.... Og så søt som hun er!!! Skjønner at dere er to søstre med god smak!!! To GREIE søstre:) Du må HILSE. Eller..Det skal jeg gjøre selv neste gang jeg stikker innom ( og det gjør jeg jo jevnt og trutt som du kanskje har skjønt;)

Hespe sa...

...og da titter jeg raskt innom deg tilbake - ha en superflott helg - kooos deg masse!!!

Klemmers fra meg :o)

Boligfryd sa...

Hei! Den luen var knalltøff! Du viser så mange fine bilder. Ønsker deg en flott helg! Hilsen Mona

hvorfor ikke... sa...

hehe, hærlig...ja, la hver dag bli en fest...så lenge det varer...lua var morsom, den;)

Mi :) sa...

Herliiiiiiiig :))

Denne skulle jeg visst om før; da kunne jeg også ha hatt en til bursdagen min i går!

Superherlig ;))

Huset i Hagen sa...

Herlig lue! Klart hun må bruke den til hverdags også. Kjekt å spre litt glede! :0)

GAWO sa...

Festlig lue, bokstavlig talt.