søndag 1. februar 2009

Hej hvor det går....


















Ennå en helg er over....
"Hej hvor det går..."(er du med Lull),
...så fort det går!!! :-)
Her har det vært en rolig helg...
utenom et evig prat fra min lille "PINSESSE"
(har tatt bort R med vilje)
Godt at hun liker lange turer med Pappen sin i fjellet,
....slik at mor får et lite pusterom og kan drive
med ting hun ellers ikke har fått tid til!!!
Og det er mange!!!!!!


Storebror har hatt liggebesøk av en kompis i helgen,
og da ble det vaffler på menyen i dag,
...innimellom sying av puter,
og støvsuging
.
Ja, jenter kan flere ting på en gang :-)
Men gutta måtte sitte inne i stuen å spise...
for spisebordet var fullt av sy-ting!
:-/
Men tror det smakte like godt der.



















Jorbærsyltetøy...



















Sukker...
(Til og med prinsessen syntes det
var litt mye sukker på denne...tenk at det skulle komme fra henne??? )



















Moltesyltetøy :-)
Dette var skikkelig godt,
og aldri prøvd før av meg :-)

Plukket av Pappa i for-fjor :-)

Ønsker dere alle en fin uke :-)

Og ........
PLUTSELIG er helgen her igjen
:-D

11 kommentarer:

Nina`s hjem sa...

Så herlig ut me nystekte vafler! Helgekos det:)

Hespe sa...

Åhhh, de vaflene fristet!! Men, uansett litt sent å gå igang med vaffelsteking nå, så det får vente...

Svisj...., så er helgen over!!Ønsker deg en flott kommende uke!

Klemmer fra Hildegunn

Anonym sa...

Ja Hej hvor det går ...
Den hadde jeg faktisk glemt litt men du og du det var morsomt da ..
Gleder meg til i morgen når jeg skal prøve meg på toving :-)
Vi sees i morgen systo..
Natta klemmer fra Litlasysto (Lull)

Miamor sa...

..der er du ja...det er så en får fred i sjela her inne hos deg...så vakkert..så vakkert.....hvitt og turkis..jeg elsker det..ha ei flott uke ;)

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

åhh... no vart eg sulten!! :) hehe :) Så fine bilder :) Godklem

Frøken Lykkelig sa...

Å så deilig med vafler. Ja nå er den nye uken startet... det er nå godt altså. Da kan vi jo begynne å glede oss til helgen igjen:-))

Monica sa...

Så deilig med vafler:) Husker ikke sist jeg laget det...Må vel muligens gjøre noe med det en dag;)

Bo med barn sa...

Har du også ei som pratet hull i hodet på folk? Vi har to!!! Tenk deg det du ;)

Det hender jeg må ta en time-out for å klarne hodet. Men jeg er vel litt delaktig...eplet har nok ikke falt så langt fra stammen...kremt ;)

Living White sa...

Ahh nå fikk jeg lyst på vaffler med jordbær og rømme, kanskje det er det jeg må lage en dag:) Rart dette med bloggverdenen, man blir innspirert av så mye.

chatrine sa...

Heihei!
Mmmmm, det så nydelig ut med vafler!!!
Nå ser jeg at det er omtrent evigheter siden jeg har vært hos deg! Godt nytt år, forresten;)
Hos meg har vi jo både vært syke, og hatt dødsfall, så dagene fylles opp med andre saker enn blogg. Nå tror jeg nå at det er roligere, om man kan si det sånn.
Å heldigvis har det også blitt lysere. Jeg blir så trøtt når det er mørketid... Nå ser det ut for lysere tider både for blogg, og en masse sol. Det er deilig!

Ha en superfin onsdag!
Klem fra Chatrine:)

Karna sa...

Var det ikke gøy med Emmeline i går, hun var jo så flink!

Var helt nervøs på hennes vegne, men hun så ikke ut til å bry seg i det hele tatt, tok det hele med stor ro, og var jo bare så flink!

Gøy!