lørdag 24. januar 2009

Titt, titt... her er jeg igjen...






















Merker at det skjer mye for tiden...
Jeg har hatt sykt barn,
og vært til lege for å se om jeg er en av disse migrene tilfellene,
og vært å opperert ut en vanskelig visdomstann!!!
Og en del ansvars oppgaver å gjøre ferdig på jobben!!!

Så bloggen har ikke vært første-prioritet!
Men jeg er innom dere fleste og ser hva dere styrer med :-)
(...Og det er ikke lite ;-)
Men jeg er dårlig på å gi meg tid med kommentarer for tiden...
Her må det skjerpes med andre ord :-)






















Som dere ser er jula for lengst over hos meg :-)
Kjøkkenet har fått igjen sine vårlige farger, og jeg sitter og venter i spenning på når den kommer på besøk :-)
Håper den kommer snart...for jeg savner den sånn!!!!






















Kjøpte disse søte egge-glassene i forrige uke :-)
Gleder meg til å ta dem i bruk til påsken, med noen dekorative egg oppi :-)













































Har også bestilt meg noen flotte kjøkken håndkle på Gudrun Sjøden.
De var på tilbud til 15,- !!!!
Passer perfekt til fargene på kjøkkenet mitt -)





































Her i huset går det i et artig lite spill for tiden,
WHO AM I,
som jeg kjøpte til lillemoren vår, når hun var syk i uken.
Det går ut på å gjette hvem en egentlig er?????
Dette er populert for både liten og stor her i huset :-)
Det går ut på at den som gjetter, skal trekke et kort i bunken,
og sette dette på hodet sitt.
Den andre som er med, skal svare på
"ja" og "nei" spørsmål om hvem han er!
"menneske, dyr, ting, mat, ....."
ENKELT...men kanskje ikke så godt fortalt!!!!
Men gøy er det iallefall :-)




















I kveld skal vi 35 års dag til en veninne og arbeidskollega,
Gleder meg :-)
Nå må jeg hoppe i dusjen og sminke meg litt....
Så....

Ha en fin helg alle bloggvenner :-)

18 kommentarer:

Hespe sa...

Er nok mange som deg, som venter på våren, men akkurat nå snøer vi snart ned... Herlig vårlig inne hos deg iallfall :o) De figurene i vinduskarmen, er det oljeflasker?? Nydelige!!!

Ønsker deg en fin helg videre - kos deg på bursdagsfest i kveld!

Klem:o)

Jannicke sa...

..første gang jeg besøker bloggen din, men ikke siste gang! Masse fint å se ;o).
Vi skal i 40 årsdag i dag, så snart på vfei i dusjen jeg og! Ha en FIN kveld!!

Tulip sa...

Ikke gøy med sykdom i huset.
Flotte bilder du viser.
de kjøkkenhåndklærne fra Gudrun Sjôden var kjempefine!

God helg:)

Magny sa...

heia.. så kosleig å se at du var der... nydleige bilder som sikkert er perfekt i ditt nye hus!
stakkesr deg som har hatt så mange plager,- er en tid for alt,- håper det er over nå!!
Det blir lysere dager og alt blir bedre!
stor klem til deg og videre god bedring til dem som trenger....
kos deg ikveld!

silje-sin sa...

Det er så nydelig hos deg! Du har en flott og gjennomført stil:) Ønsker deg en fin helg! klem fra silje.

Bo med barn sa...

Så koselig å se og høre fra deg igjen. Nydelig bilder!

Jeg har akkurat kommet hjem fra innkjøpsmesse og har kjøpt masse herlig i nydelige pasteller. Tror det er noe for deg der..:) Åh..gleder til å fylle opp med farger igjen!!

Ha en fortsatt fin helg:)

Klem

Monica sa...

Jeg venter også på våren:) Nydelige stemningsbilder hos deg!

Livy sa...

Så fine bilder du viser! Deilig med slike fine farger nå frem mot våren:-)

Ønsker deg en fin søndag!
Klem fra Livy

Huset i Hagen sa...

Ja, uff, kjenner meg veldig godt igjen du. :0) Jeg har lange pauser mellom bloggingen. Mange fine bilder hos deg. Tror jeg må innom G.S. jeg også. Lenge siden jeg har shoppet noe der nå. ;0) Ønsker deg en fin uke!

Stjärnor & Champagne sa...

Vilka härliga färger och bilder...

Hälsn Anne

Lykkelene sa...

Fine vårfarger! Flaskene i vinduskarmen er nydelege!

LYKKEBO sa...

Hei på deg! Fikk skikkelig vår stemning av de nydelige bildene her inne:)
Skulle vi fått til et bloggtreff i Bergen? Hadde vært kjekt å treffe disse greie bloggdamene;)

Klemmer

Frøken Lykkelig sa...

Nå har jeg bladd meg nedover i bloggen din og I LIKE WHAT I SEE :-) Her var det mye fint! Du har en skikkelig koselig blogg! Jeg kommer til å ha deg på listen min ja:-) Deilige lyse farger.. vi venter på våren:-))

Anonym sa...

HEJ...så er det vores tur til at ligge i sengen! ØV! Jeg er forresten kommet på forsiden af Haderslev Ugeavis...man kan se den på nettet!!
Hils alle!! Knus far os 4!

Liv Elin sa...

å for noen flotte turkise detaljer du har hos deg ! Lekkert !

Håper du har en flott helg ! :)

hilsen fra L i Husrom & Hjerterom

Ragna sa...

Så fine farger du har - turkis er en flott vårfarge. Hva er de flaskemenneskene i vinduet, er de til pynt eller brukes de til noe?

Living White sa...

Du de eggeglassene var fine, hvor fant du dem?

sue sa...

抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社,徵信,主機代管,虛擬主機,專屬主機,實體主機,獨立主機,網域申請,網頁空間,推薦虛擬主機,網域,網域註冊