tirsdag 13. januar 2009

Ballerina Kanin...






















Det har vært stille i huset en stund...
ikke noe "babling" fra lillesøster...
Ingen barn som krangler over alt og ingenting...

Hva skjer....






















...Lillesøster er blitt forvandlet
til en "gjennomført"
rosa KANIN :-)

Hun er veldig fornøyd med resultatet...
og stiller gjerne opp til fotografering.

Så nå bloggvenner....
...ser det ut som
PÅSKEN
er rett rundt hjørne :-)

Ha en fin uke...både med og uten
Påskekaniner :-)


8 kommentarer:

Anonym sa...

Halloen :-)
Sitter her og ler godt for meg selv her .....
Lille Prinsessen til tante altså !!
Syns rosa kaniner er veldig fine jeg !!
Natta klemmer fra Litlasysto

Cathrines blogg sa...

Næmen, for en søt kanin!!
Er vi klar for nye møter snart tror du? Jeg begynner å få abstinenser.....

Heidi sa...

Ja, nå skjønner jeg jo at det snart er påske... ;)
En flott liten kanin var det.

:-)

LYKKEBO sa...

Denne kaninen var MYE søtere enn min!! HIhi..herlig:)

Ønsker deg en super helg!
Klemmer-----*

Silje sa...

For en skjønn prinsesse!! Flott blogg du har!!:)

hvorfor ikke... sa...

hehehe! veldig kul kanin...eller påskehare var det vel;) Ser hun har teken på hareliv...måten hun holder hendene på. Virkelig morsomt! hehe...
God helg!

Siv Helene sa...

Så søtt hehe :) Om du vil bli invitert til bloggen min så send emailen din hit - Bloggens-verden@live.com :)

Da kommer du inn :)

Mia sa...

Jeg har slettes ikke noe imot at påsken snart er her, for den er så absolutt min favoritthøytid. Og at du har fått deg en påskekanin i huset er vel et godt tegn at herligheten ikke er så langt unna...