onsdag 31. desember 2008

Happy New Year






















Kjære Med-Blogger-Venner :-)
Et siste innlegg fra meg, til Deg i år 2008!
Her er nå englekoret kommet på plass...
og vi skal være 8 kjære familiemedlemmer,
her til kalkun-middag i dag :-)























Bordet er dekket og gjestene kan komme!
Først skal jeg og "Prinsessen" (ja det er ikke snakk om å kle seg ut som noe annet...)
Gå Nyttårsbukker sammen med noen venner her i nærmiljøet.
Det er alltid like koselig...men storebror er står over "bukke-tur" i år!!!
Det er visst ikke like kuult lenger....
































































































Med denne lille stemningsrapporten fra meg...
Ønsker jeg dere ALLE som besøker bloggen min,
og som er med på å gjøre dette til en spennende verden i Blogglandia...

...Et riktig Godt og Spennende NYTT ÅR i 2009!!!!!!

Gleder meg å se hva det neste år vil bringe...og trender :-)

12 kommentarer:

Livy sa...

Et riktig Godt Nytt År til deg og dine også!

Så nydelig bord du har dekket!

Mange klemmer fra Livy

Miamor sa...

..takk for det gamle ...så vakkert bord du har dekket..kos dere med å ønske et nytt år og blanke ark velkommen ;)

Tina sa...

Så fine bilder og bordet ser lekkert ut, blir koselig å spise kalkun her ja! Ønsker deg Godt Nytt År, håper det blir et like fint år neste år som dette året. Klæm Tina

Cathrines blogg sa...

Godt nytt år til dere. Takk for at du er en av mine aller beste venner, som jeg alltid føler meg vel sammen med. Ønsker dere selvsagt en heidundranes feiring i kveld, og må jo selvsagt takke for det gamle. Og takke for i går selvsagt.....
Gode ønsker for det nye året fra meg til deg :o)
Klemklem

Heidi sa...

Takk for din flott blogg med så mange herlige bilder. Gleder med til å følge deg videre:)

Jeg vil ønske deg et riktig godt og innholdsrikt nytt år.

:-)

BLAFREBLOGGEN sa...

Ønsker deg også et fantastisk spennende 2009!

lise sa...

Jøje for noen flotte engler!

Ha et godt nytt år!

fru Pink sa...

Godt nyttår til deg og dine! Nydelige bilder du tar:)

mali-mo sa...

Så flott bord du hadde dekket! Og prinsessebukk hørtes kjekt ut. Tenker det blir min tur om noen år hehe ;)

Tusen takk for koselig kommentar og fine ord til "butikkåpningen" min. Hehe, det er jo bare en liten hobbybutikk, men veldig kjekt at så mange stakk innom og enda hyggeligere med fine ord også, så tusen takk!!!


Godt nyttår! Klem fra meg ;)

lavendel mio sa...

Nydelige bilder av bordet,rålekkert:)
Godt nytt år til deg og dine:)

Amelie78 sa...

Godt nyttår! :) Du har en veldig fin blogg! Har linket deg og håper det er greit.

Du har forresten fått en award av meg. Føl deg for øvrig helt fri til å gå videre med award-opplegg. Er ikke så nøye på det vi som ikke er rotekte interiørbloggere ;)

Ha en god dag!

Hilsen Amélie

Kerstin sa...

Hei

Godt Nytt År=)

Kjekt du kikket innom meg. Så fant jeg deg osgå.
Så nydleig bord du har dekket. Nå skal jeg ta en liten rund å kikke mer hos deg=)

Klem kerstin