lørdag 29. november 2008

KJØKKENET er litt klar for JUL





































Kjøkkenet har fått seg en liten omgang med vaskekluten,og litt av julepynten har sneket seg ned trappen min, og flyttet inn på kjøkkenet :-) Til min stooore glede :-D
Jeg kunne heller ikke motstå fristelsen,
av denne lille julegranen på Mester Grønn.

Den ropte på meg at den ville bli med meg hjem....
..og da kan jeg jo ikke være uhøflig å bare gå videre....


















I dag tidlig hadde "engelen" min stått opp
og listet seg ned på kjøkkenet....
Da jeg kom inn på kjøkkenet i dag tidlig..
...hadde hun tent juletreet
og lå hun å koste seg på saueskinnet foran :-)




















Her er litt bilder fra forrige helg...
da snøen lå fint på bakken.

Ja...jeg klarte ikke å motstå fristelsen...
allerede da begynne jeg å pynte litt.
Det var jo sånn julestemning med all denne snøen :-)






























































Ehhh.... julestjernen kom visst opp allerede forrige helg også....
Jeg måtte bare....





















































Med disse to søte snø-mann/damen,
ønsker jeg dere alle mine venner i bloggverden, en nydelig første adventshelg :-)

Takker for masse hyggelige kommentarer
på forrige innlegg om engelen min :-)


I dag er det julebord :-)
og i morgen skal vi på konsert
med lille engelen som skal synge i koret sitt.
En travel helg med masse kos :-)

43 kommentarer:

Sine sa...

Å nå blir jeg helt sjuk. Så lekkert det har blitt hos deg. Hadde også lagt meg på skinnet og nytt stillheten en morgen...

Godt julebord!

Gunhild sa...

Kjempefint det ble i kroken der!! Bildene var kjempefine!! Jeg lurer også litt på skapet vi ser litt av. Er det Ikea? Hadde trengt noe lignende i en kjøkkenkrok her hos oss. Vi har ei furuhylle, som flyter over av papirer, penner, permer, verktøy... Så jeg skulle hatt et praktisk møbel som kan skjule dette rotet.

BLAFREBLOGGEN sa...

Så fint du gjør det rundt deg - inspirerer til å gå i gang med lørdagsryddinga dette ;-) Ha en god helg!!

Hespe sa...

Åhhhh, så koselig julestemning det var blitt på kjøkkenet dit..!!

Hos meg råder føreløbig kaos, men tenker å gjøre noe med det, slik at jeg kan komme i adventsstemning. Litt godt å kunne komme hjem fra Londonturen min og kjenne på at nå er vi i julemåneden.

Ønsker deg en flott adventshelg!

Klemmer fra Hildegunn :o)

Magny sa...

så skjønnt....
fin helg til dere alle....

Camilla at home sa...

Så koselig!!! Skikkelig julestemning her! har ikke kommet så langt i pynting, men nå er det på tide å komme igang ja:) Ha en fin helg videre:)

hvorfor ikke... sa...

Fantastisk...Vakkert!

Miss.T sa...

For en koselig julestemning hos deg.. likte knallgodt det lille juletreet inne på kjøkken. Tror jeg må kopiere denne ideen : ) takk for titten !

Ønsker deg god helg videre og en flott adventstid.

Miamor sa...

Så flink du har vært..her er det hengt opp adventskalender i dag..pusla på og kost meg etter at jeg kom fra oslo i formiddag...laget brett med adventslys og planta litt amaryllis....det kommer seg sakte men sikkert....skal til Køben i desember med storejenta mi..og da drypper det nok litt julepynt vil jeg tro!! kos dere i helga!! klem ;)

LYKKEBO sa...

Ååååå så fiiint!! Rett og slett nydelig lekkert! Så rent og fint.. Kjempe søtt med juletreet.. Tenkte jeg sku ha et lite et i gangen..(ihvertfall nå som jeg så hvor fint ditt var!!;)Har kjøpt samme jul bokstaver som deg;) De har også komt på plass her i dag.
Er så fint med snø..Håper den snart kommer tilbake...her er alt vekk:(

Kos deg kjempe masse på julebord i kveld!!

God-helg-klem fra meg**

Guttemamma sa...

For et UTROLIG lekkert kjøkken du har!! Din blogg kommer jeg garantert tilbake til...HIlsen Anette

mali-mo sa...

Så utrolig flott det var hos deg! Nydelig lite juletre, og så fint pyntet...kjempekoselig! God første adventssøndag!

Emmeline sa...

Dette er så lekkert så lekkert. Har vært inne hos deg MANGE ganger for å nyte bildene omatt og omatt. Jeg holder på å skrive et innlegg om trender til jul og lurer på om jeg kan låne et bilde av dette juletreet ditt? Jeg linker selvfølgelig. Håper du kan gi meg et ord om du ikke vil at jeg skal låne, da gjør jeg det selvfølgelig ikke;) Ha en super søndag.

Fru Fjeldhammer sa...

Så fint du har det, bildene var bare helt nydelige...

Ha en flott første advent..klem

Bo med barn sa...

Hei.

Akkurat nå holder jeg på å redigere bildene på de nye husene jeg har fått inn. Jeg har fått inn fler av de små, + et som er litt lavere, men bredere enn det store som er der idag til kr 229,-(som er utsolgt) og et stort til kr 499,-. Dette er 18xH24 cm og skikkelig stort og flott.

Jeg legger de ut nå og kan godt holde av noen til deg, men da må jeg ha en kjapp tilbakemelding fra deg på hvem du vil ha. De forrige husene forsvant på en 1/2 time etter at jeg la de ut for salg:)

Og du, kjøkkenet ditt ble helt NYYYDELIG nå!!

Klem Lena

Hulda sa...

Virkelig nydelig med det treet på kjøkkenet. Så flotte bilder! Delikate!

Hege Berge Andreassen sa...

Åååh, så nydelig du har det på kjøkkenet! Sååå misunnelig her jeg sitter!
:)

Helt nydelig altså!

Og kjempefin blogg!

Stor desemberklem fra Hege

iden sa...

For noen NYDELIGE bilder fra kjøkkenet ditt!! Og det juletreet ditt sjarmerte virkelig meg også!!!:)

Trudelutten sa...

Hei! Kjempefin blogg du har, oppdaget den i dag og nå har jeg vært helt tilbake til ditt første innlegg.Så fint hjem du har! koselig adventstemning i kjøkkenet ditt, og skapet/seksjonen du har ventes inn her også før jul. Ha en fortsatt fin 1. desember :-)

Living White sa...

ååååååååååååå er det en sånn nordmannsgran??? Jeg har såå lyst på en sånn busk at du aner ikke. Tok bilde av en i bloggen min skal være ett sted i november mnd.

Nei det er noe tull med oppdatteringene fra bloggen min. MEN stort sett så oppdatterer jeg den hver dag, så bare stikk innom:)

Jeg sitter selv her og er kjempespent på hva som skjer videre....føler jo at det er helt villt det som skjedde i går. At denne mannen jeg møtte fant meg...å jeg som satt i flere dager å angret på at jeg ikke sa noe til han på butikken. Noen ganger får man altså flere sjanser i livet, å denne sjanse nr 2, den tar jeg!

lise sa...

Herlig julestemning!

Fire Hjerter sa...

Så søtt det lille juletreet var. Og saueskinnet så riktig innbydende ut.

lavendel mio sa...

Helledusten kor fint,kan du ikkje ta deg en tur hit og?.......oppdaget bloggen di i dag.Den er bare så fin...håper det er greit at du havner på lisa mi:)

Ha en nydelig mandag:)

Daisys home sa...

Så koselig du har fått det,og jeg må bare si at det er jo bra lækkert og pynte med hvitt til julen.Kos deg videre med juleforberedelsene!

vivian sa...

SÅ KOSELIG DERE HAR DET! ;-)
smiil...vivian

Lykkelene sa...

Så fint du har pynta!

LYKKEBO sa...

Har en velfortjent award som ligger å venter på deg:)

charm design sa...

Hei , så utrolig nydelig du har gjort det.Enkelt og stilrent.Virkelig lekkert.Likte adventstaken din veldiig godt...

Krusedull sa...

For et flott julekjøkken!!! Hvis jeg hadde hatt et litt større kjøkken skulle jeg gjere hatt det akkurat slik! : )

Kort og Søm sa...

Veldig, veldig fint lite juletre... det så hyggelig ut :o)

Hilse Kort&Søm

Agathe si sie sa...

Hei.
Her var det mange koselige detaljer i et koselig pynet adventshus.
Hilsen fra Agathe si sie.

HildeS. sa...

Hei hei.
Så koseleg og fint du har pynta på kjøkkenet ditt.
Blir reint glad av å sjå på desse fine bileta dine:)
Kos deg videre i adventstida.
Klem H.

Heidi sa...

Ååå sukk, her var det virkelig lekkert og hyggelig å være. Tror jeg blir jeg...;)
Bildene dine er som vanlig heeeelt herlige. Må bare nytes mer..

Ha en fortsatt koselig kveld.

:-)

Fru Mylder sa...

Så utrolig fint det er på kjøkkenet ditt! Lekkert!

Du har forresten en veldig fin blogg jeg kommer til å følge med på! :)

Lykkehuset sa...

Wow, så nydelige bilder du viser fra KJØKKENET! Skikkelig fint!!! Klem

Cathrines blogg sa...

Så koselige bilder! Jeg vet om noen andre bilder også jeg.....vet ikke helt om jeg orker å tenke på de!!!
Det ligger en utfordring til deg på bloggen min!
Klemklem, og god helg!

Millas hem sa...

Åh jisses!
Blir helt sjukt avundsjuk på er utsikt!!!
Kraaaaam! C

Bo med barn sa...

Så bra du ble fornøyd!! Her har jeg også flata ut i sykdom. Krysser fingrene for at det ikke blir noe langvarig... Passer veldig dårlig nå:)

BO sa...

Knallfine bilete!!! Du er jo klar til jul du!!! Send litt tryllestøv til meg også, sånn at det blir like koselig hos meg som hos deg!!!
God natt!!!

alvens kreative hjørne sa...

Hei :-)

kjempelekkert og utrolig koselig :-)
Ha en fin uke :-)

Nettan sa...

Å va mysigt du har gjort! Å vilken himla fin blogg du har! Gillar din sti..bra att jag hittade hit..kommer igen!
Kram Nettan

Mi :) sa...

Sukk - så vakkert, så fint, så koselig og inspirerende :) Snekjæresteparet falt jeg helt for! Å, så utrolig søte de var :))

Og jeg er supermisunnelig på de hvite zinkhusene!! Gusjegrønn av misunnelse er jeg - og det er ikke et lekkert syn :D

Har lagt en liten ting til deg inne hos meg :)

Ha en knallkoselig tirsdagsdesemberkveld :)

Marianne sa...

Nydelig julehjem du har! Lurer sånn på hvilken hvitfarge du har på veggene i stuen? Og hvilken type/sortering eikeparket? (Det ser i alle fall ut som det er eik)