fredag 21. november 2008

ENGLER daler ned i skjul...



























Som dere ser, har jeg nok en gang hatt hyggelig besøk her hos meg :-)
Ikke det at de har vært innenfor døren...
men tydeligvis har de landet her!

Jammen ser jeg på "Åndenes makt" innimellom..
Men dette er vel sikre bevis på at
her har det skjedd noe!















Jeg la meg i skjul bak en tuja... og ventet spent neste kveld...
på hva som kunne dukke opp....




















Og plutselig skjer det noe...

En rosa engel kommer fykende forbi,
og lander pent på terassen min.
Den spreller fælt i landingen,
men etterlater seg et
vakkert spor hos meg
:-)














"Lille gulla til Mamma :-)"

18 kommentarer:

Emmeline sa...

Verdens koseligste innlegg...Så kjekt at du har oppdatert, og ikke minst med et SNØ innlegg. Her står snømannen i hagen med en agurk som nese og brune blader som hår. Han ser så økologisk og positiv ut syns jeg;) Tror han skal få være med på bloggen i morgen.
Riktig god helg til deg og dine engler;)

Blå-hvit samlemani sa...

Nydelige engler!!!

Utrolig flott!



Ønsker deg en flott helg!

carinasverden sa...

Koselig innlegg. Her i Oslo har vi ikke snø ennå,blir jo så mye lysere ute når snøen kommer.

Ha en fin helg!!!

Bo med barn sa...

Herlig!! Heldig er du som har en rosa husengel:)

Her er det ikke et snøfnugg... og det trenger jeg nemlig til julekortbildene jeg hadde tenkt å lage. Er redd jeg må gå over til plan B.

Ønsker deg en flott helg med masse kos:)

Ingrid sa...

Så koselig med en slik hilsen på verandaen! :) Har dere lekestue oppå verandaen, eller ser det bare slik ut?
God helg!

mali-mo sa...

For en søt liten rosaengel du har ;) Kjempefint innlegg ;)


God helg til deg og engelen!

Monica sa...

For et koselig innlegg:) Søt liten engel du har hatt besøk av:)

Miamor sa...

...herlig med engler..av snø eller ikke..men litt spesiellt for oss her vest med snø...vi koser oss tror jeg!!! Så lyst og trivelig!! Nå er det Narnia-filmen som sees på storskjerm på stua! Pizzaen er fortært og alle er mette!! ha ei super snøhelg ;) Klem fra meg

Lykkelene sa...

Tusen takk for hyggeleg helsing!
...så søte englar som har dala ned hos deg. God helg:0)

MonaLisa sa...

Næmen dette var ett skikkelig pikkelig koselig innlegg! Snuppa di er skjønn da - og gir mamma verdens fineste gave! klem

Magny sa...

så koselig...
og den skjønne engletuppa di...


klem og fiiin søndag~~~~

hvorfor ikke... sa...

Ja, du har jammen hatt englebesøk....ikke så rart det, er jo snart adventstid:)
Engler i snøen er så hæææærlig...jeg har ingen prinsesse eller prinser som kommer dalende og setter spor lengre, men jeg lager engler i snøen selv....hvis bare snøen snart kunne komme!

Living White sa...

Så fine bilder...engler i snøen, har laget noen som liten, koselig:)

LYKKEBO sa...

Hei på deg! Sitter igjen med et stort smil etter å ha lest dette koselige innlegget:) Åå det er stas med snø! Har koset oss masse ute i helgen med akebrett og snøball ksating:) Håper det fine snø været holder seg en stund:)

Ønsker deg en super kveld videre:)
Klem**

Karna sa...

Nydelig ute nå....får lyst til å pynte litt ute med lys og kranser, men skal prøve å holde meg til neste helg...

silje-sin sa...

Så nydelige bilder, i nydelig vintervær! Ser ut som huset deres ligger flott til også:) Jeg synes bloggen og hjemmet ditt er så utrolig fint! klem fra silje.

Mi :) sa...

Hei :)

Tusen takk for kjempekoselig kommentar! Elsket engle-innlegget ditt - hihi :)) Neste gang de kommer, kan du hviske dem en liten beskjed i øret om å fly en liten tur til et lite hus i hovedstaden også, tror du? Vi trenger et lite snedyss her borte :)


Og velkommen igjen :))

Ha en koselig fredag :)

Marias skriblerier sa...

Så søtt! :) Koselig blogg du har!