lørdag 18. oktober 2008

PRIKKER , STRIPER , RUTER :-)
























Etter å ha sett bestikket som Emmeline hadde vært å snopet seg, på dette berømte lagerutsalget til TILBORDS på Middtun...
Så ble jeg såååå GLAD!!!'
Dette måtte være det bestikket jeg trengte!!!
Jeg har ønsket meg et litt anderledes "personlig" bestikk,
som ikke alle andre har...
(kanskje mulig alle andre har det nå, etter dette lagerutsalget....)
Men men....jeg kjørte og løp inn...
og fant det innderst i en krok :-)

Ja, jeg var hun damen som brukte lang tid nede i denne kroken.
Som danderte i handlevogna, og la til, og trakk ifra,
på kniver, gaffler, skjeer og T-skjeer :-)
Klarte ikke å bestemme meg jeg heller Emmeline,
for hvilket mønster jeg skulle gå for...
Så det ble lett mix av litt av hvert :-)
TAKK FOR FLOTT TIPS EMMELINE :-)
(Jeg hermet visst...:-)

DAGENS VÆRMELDING hos meg!





































Regn (ikke snø denne gangen) og masse vind!
Surt og kaldt, og skikkelig inneogkosemeg-vær :-)

Så da MÅTTE jeg jo ha.....



















Deilig varm KAKAO med pisket KREM,




















...og et takknemlig lite Hjerte på toppen :-)

Dette kan jeg love dere smakte...
FORTREFFELIG :-)
Mmmmmmm....

Sender en kopp til dere også,
og ønsker dere en fin helg!!!

(Ps. Bibbi nå er visst pakken kommet på posten! )

14 kommentarer:

Det blå hjertet sa...

Gratla med fint bestikk - det var virkelig kult!!Kan tenke du ble glad når du fant det. Og det frista med en kopp med noe varmt. Skal gå å hente meg en kopp kaffe...i dette inneværet! Ha ei god helg.

Hespe sa...

Fint bestikk du har kjøpt deg, og kjempesmart å kjøpe ulike mønstre..!

Ønsker deg en flott helg videre - kos deg masse!

Klemmer fra Hildegunn :o)

chatrine sa...

Heisann!
Den kakaoen så himla god ut! Tror jeg må mekke en sånn til lunsjen i dag;)
Bestikket var knallfint! Kansje jeg skal titte ned i skuffen, er sikker på at jeg trenger nytt bestikk jeg også;)

Ha en superfin søndag!
Klem fra chatrine:)

Anonym sa...

Wow...sikke noget sjovt bestik...og sikke en dejlig kop cacao!!
Jeg er stadig vildt imponeret over din fantastiske flotte blog...du er en meger kreativ person!!
Har været inde på hjemmesiden til dit arbejde...kan godt forstå du trives...det ser jo helt perfekt ud!!
Rigtig god søndag til dig og din familie!!
Og ja...tasken var med!

Knus fra dansken!

Kort og Søm sa...

Så morsomt bestikk!!
Jeg har stål bestikk, maken til det mine foreldre hadde da jeg var liten.. :o)
Også har jeg litt som jeg har arvet etter min mormor, det er jeg veldig glad i, må alltid bruke den minste skjeen fra det bestikket når jeg spiser yughurt. Det er liksom go`skjeen.
(litt rart kanskje.. :o)

happy in pink sa...

knallkult bestikk...:)

det ligger en award å venter på deg inne hos meg:))

klem tara

Hespe sa...

Jepp, det er Kristin bestikket! Jeg er kjempeglad i det. Fordelen med et slikt bestikk er iallfall at vi slipper å pusse det.. :o)

Ha en flotte uke du også - jeg gleder meg masse til hobbytreffene.

Klemmer fra Hildegunn

Lykkelene sa...

Tusen takk! Den kakaoen såg veldig fristande ut...
Morsomt bestikk:0)
Ha ei fin veke.

Magny sa...

herlig, takk skal du ha...
ja du fikk deg et annerledes bestikk, supert for dine klare , glade farger...
har ennå ikke kommet meg bort til lagerutsalget,- har ikke bil på dagtid... vet du åpnngstiden??
klem og fin uke til deg og dine~~~

Ida sa...

Åh, jeg har drømt om lagerutsalget! Men enda ikke klart å dra meg selv avgårde - nå er det vel gjerne litt sent?? Eller kanskje det er verdt turen??

Nydelig bestikk - hvorfor ikke mikse litt?

Kjempesøtt med hjerte i kakaoen, hvordan gjør man det egentlig??

Ha en forsatt fin mandagskveld :)

Heidi sa...

Skikkelig stilig bestikk. Kunne tenkt meg en tur på det lagerutsalget jeg også gitt, har bare litt lang vei... sånn ca. 60 mil... Ja, ja kan ikke rekke over alt ;)
Herlige bilder som vanlig! Jeg er sååååå imponert over de flotte bildene du tar.

Ha en super uke !

:-)

Karna sa...

Der må jeg visst ha meg en tur jeg også, finner helt sikkert noe jeg bare må ha...he,he...

Super fint bestikk, kjekt med litt farger!

Kos deg i storm og uvær, det er nå ikke med måte heller....huset står bare og dirrer ute i havgapet...

LYKKEBO sa...

Har vært der! Er så glad for at en blogging! Ellers så hadde jeg aldri funnet det ut! Kjempe søt bestikk! Og den varme kakaoen...mmmm.. og så med hjerte..nesten for fin til å drikke!!hihi..

Ligger noe til deg inne hos meg;)
Klem Lykkebo**

Living White sa...

Så artig at du også fikk dette bestikket, syns det var så fint da jeg så det hos Emmeline!

Tusen takk for kommentar. Jeg får håpe ting retter seg, noe jeg har tro på. Kanskje neste innlegg blir at jeg har jobb?? Hvem vet. Jeg håper det.

Har vært en tøff tid her nå, er hjemme for å klarne opp hodet mitt om dagen. Ble litt mye for meg.

Tusen takk for at du tenker på meg og takk for kommentaren:)

Klem til deg!