søndag 12. oktober 2008

Da blir jeg GLA`........

Ungene mine gjør meg skikkelig glad!!!
De er vel det mest fantastiske en mor kan få!!!
(det hender at mor ikke er helt fornøyd noen dager også.. :-/
men heldigvis blir slike ting fort glemt :-)


















Dette er Storebror i huset!
På dette bildet er han vel bare 1,5 år.
Men nå er han blitt hele 11 år,
og går i 6.klasse!
Han er en rolig og grei gutt,
og kjempeflink å spille trommer :-)


















Dette er Lillesøster i huset!
Og familiens "lille apekatt"!!!
Her på bildet er hun 2 år.
Men nå er prinsessen blitt hele 6 år og går i 1.klasse!
Hun flyr både høyt og lavt hele dagen.
Hun er en veldig snill og er absolutt til å stole på!!!
Hun synger i kor og elsker å underholde!!!



Jeg fikk en utfordring fra MIAMOR,
Om å fortelle 6 ting som gjør meg glad :-)

Jeg er egentlig en veldig glad person av meg...

og det skal egentlig ikke så mye til..før jeg blir glad!
Men jeg forstår at her må det tenkes litt også ;-)


:-) Barna mine og Min Mann!
Jeg har fått 2 Gode og Snille barn!!!

De bryr seg masse om dem rundt seg,
og er flinke til å vise at Mor er "Ok" hun også ;-)

Barna Mine har en skikkelig snill og god far,
som jeg er gift med, og lever et godt og trygt liv sammen med :-)

:-) Familien min!
Jeg er utrolig glad og fornøyd med min nærmeste familie!!!

Jeg har fått en flott oppvekst, og snille foreldre :-)
Og verdens beste lillesøster :-)
Er det noe...så stiller de ALLTID opp!!!!

:-) Jobben Min!
Jeg jobber i en barnehage som er helt fantastisk å jobbe i!!!
Her er det masse gode og trivlige mennesker.
Vi har masse humor og godt humør,
og det gjør meg skikkelig glad :-)
Føler at dette er en del av familien min også :-)
Herlig å ha en jobb, du gleder deg å gå til :-)

:-) Sommerferiene i Danmark
Elsker å reise til mitt Paradis i Danmark,
og besøke Familien min der!!!
Når jeg kommer ned der, er det noe som sprudler opp i meg...
og jeg nyyyter hvert sekund!!!
Takker masse for herlige stunder med dere :-)

:-) Shopping........
Elsker å shoppe!!!
Spesielt interiør ting til huset!!!
Og klær til ungene!!!
(ikke fullt så glad når jeg sjekker kontoen etterpå...)

:-) Dere Blogge-damer!!!
Jeg koser meg "glugg-ihel" foran pc'en,
med å få masse tips om interiør og maling og oppussing,
møbler, klær, barnerom, Høststeminger rundt om i landet, hva skal vi ha til middag....
Takk for at dere lever i denne lille bloggeverdenen min :-)

"I låv ju"

Dette er bare noe av det som gjør meg glad :-)
Men som absolutt fortjener å stå "svart på hvitt" :-)

Jeg utfordrer Lykkebo
til å fortelle 6 ting som gjør henne glad :-)



15 kommentarer:

Ingrid sa...

Hei!
Så fine bilder av dine to små.. som ikke er fullt så små lenger. Ja, det er viktig å ta vare på gledene i hverdagen.. selv om dagene ofte er hektiske.
Ha en fin søndag! Klem

Miamor sa...

Nydlige unger, og koslig at du tok utfordringen!! Jammen mye å være takknemlig for der, ja!! Savna deg i går, men vi var mange og skravla gikk!! Håper du kan være med en annen gang ;)

Lillesøster sa...

Heisann min kjære storesøster :-)
det var en hyggelig kommentar jeg fikk her inne på bloggen din...
Tanten smeltet her av bildene.
Mine to skjønne tante unger.
Stor klem

BO sa...

Nydelige småtroll, begge to! Dei augene, på guten din! Er nok mange friarar der ute til dei begge!
Ha ein super kveld med familien din, og småtrolla som nå er blitt store, men snille troll! :-)
(Mine to troll sit i badekaret, og har vasskrig...).

BO sa...

P.S: PAppen passar på dei altså, viss nokon synes eg er litt uansvarlig som sit å bloggar med to små i vatn... :-)

Den gode feen sa...

Guriland så skjønne og nydelege ungar!!! Ha ei fin kommande veke :)

LYKKEBO sa...

Hei på deg!
Den utfordringen tar jeg vettu;)
Nydelige barn du har..herlige bilder!..De brune øynene..*sukk*.. Kjekt å skrive ned hva man blir glad av:)

Ønsker deg en kjempe fin kveld videre:)
Klem**

silje-sin sa...

Det var flotte ting å være glad for:) Og for noen vakre barn du har! Ha en flott ny uke:) klem fra silje.

Heidi sa...

Flotte bilder av to nydelige barn.

ha en fin uke!

:-)

lilla-lykke sa...

Takk for fin kommentar. Nydelige bilder av barna dine! :)

lilla-lykke sa...

Takk :) bildet er trykt. Men jobber mye på lerret og, varierer litt :)

Min verden sa...

Så koselig innlegg :) Det var fint å les om deg og det som gjør deg glad! Hanne

❤ SessanochPrinsessan ❤ sa...

För en underbar blogg♥♥

Hit vill jag tillbaka!!

Önskar både stora & små bästa dagen☀

//Sessan

Living White sa...

Det var fine bilder av de to små. Da jeg ser på bilder av Caroline fra da hun var 2, må jeg bare si at tiden går utrolig fort.

Ja vet du, det slo meg da jeg mistet jobben, nå har jeg hatt uflaks, fått meg en fin leilighet, så skjer dette??? Men det MÅ være en mening med det....
Jeg får bare krysse hender og bein om at dette går bra.
Det går mot jul, å dette lover ikke bra.

Tove sa...

For et koslig innlegg, noen og enhver kan trenge slike "påminnelser" om hvor bra man har det noen ganger:) Og for noen herlige bilder av ungene dine!

Ha en flott helg

klem