søndag 26. oktober 2008

Eg KOSAR Meg.....INNE !


















Med fyr i ovnen...



















...og masse stearinlys!!!





































Endelig har prinsessen fått seg nye sølvsko!!!
De andre har gapet siden sommerferien...
så nå var det på tide med nye finsko til JUL!



















Synest disse skoene til Bisgaard (tidligere Cocomma)
er så flotte!



















Nei nå skal jeg tilbake til sofaen min,
og tulle meg inn i ullpledd og dandere rundt meg
med alle putene mine...det er kos det!
Kanskje lese litt interiørblader...
mens min kjære lager deilig kalkunstek til middag :-)
Mmmmm....



















Med denne fine tegningen jeg fikk av min lille
"tornado-prinsesse",

Ønsker jeg dere en fin uke,
og takker sååå mye for masse hyggelige kommentarer :-)



29 kommentarer:

Livy sa...

God søndag!
Klem fra livy

BO sa...

Det held eg med deg i! Da er godt å vera inne når hausten ular ute!!!
Takk for kjempekjekk kommentar inne hos meg! Ja, her er me komlemette, og nons fekk me alltid hos bestemor og bestefar... :-)
Skoa mi vesle frøken har på seg på dagens bilete kjøpte eg på Lindex etter jul i fjor. Røska med meg både svarte og gullsko, når prisen var 29,- kr paret... Det skal eg gjera i år og!
Ha ein kjempegoe søndag! :-)

Living White sa...

ler meg skakk her, vet du, jeg er truende til det. (men skal ikke gjøre det)

Fikk du med deg den solidox tannkremen jeg kjøpte? Det var TETT på at jeg kontaktet dem for å høre hvorfor i guds navn dem har lagt ut den på markedet. Hva dem i det hele tatt tenkte på???

Jeg burde kanskje skrive om Melangen min..(smørret) som eksploderte i huset her, jeg tok kontakt med dem:) ler her jeg sitter. Mulig jeg er rimelig spesiell altså men jeg må bare spørre for å få svar:)

Guttemamma sa...

Takk for hyggelig hilsen, da fant jeg deg også!! Så fin blogg du har,her kommer jeg gjerne tilbake!! Ja, arbeidsstillingen ser ikk bra ut...mulig kunstneren har feilproposjonert litt og...!:-)
Hilsen Anette

Hespe sa...

Deilig innedag hos deg ser jeg, og masse tente lys hører jo med nå som dagene blir mørkere.

Ha en fin søndag videre!

Klem fra meg:o)

Living White sa...

:) Takk for den du:) Du er no artig du også altså.

Men sånn at du vet det så er Melange margarin livsfarlig, den har eksplodert 2 ganger i mitt hjem, ett under at det gikk bra. På ornlig Gjertrud-vis, kontakta jeg dem, å dem kunne fortelle at fra tid til annen kan det skje produksjonsfeil i smøret. Dette resulterer i ett smør som får altfor mye vann i seg under produksjonen og dermed kan eksplodere.

Så om du skal smelte smør i en stor/liten kasserolle, be careful out there. Skjer det, vet du grunnen, for mye vann i pakkninga og feil i prod.

Fikk erstattning på 300 kroner:)hvor de håpa at jeg ikke slutta bruke det. Man er jo litt avhengig av smør, men så synd da smør og bakst går i lufta:) En gang så STOD melfåkket her....først ble jeg forbanna for det ble jo ett salig gris men etterpå da jeg så rundt meg full av mel og smør måtte jeg jo bare le.... (burde tatt bilde å lagt ut på bloggen)

MonaLisa sa...

Så deilig ut ja. Vi har vært ute i 12 g og strålende SOL i Drammen. Gått tur over den nye brua vår, litt folkevandring kan man si. Var på kafe og ventet i 35 min på en kopp kakao - som ble serevert kald. Men turen var digg!de skoa til snuppa di så herlige ut, og bare så søtt da! Og mannen din, er han dresert eller kokk ( ler ) Nyt dagen

Lykkelene sa...

Dei skoa er berre superfine!!! Takk for hyggelige ord hos meg:0)

Living White sa...

Hehe, les bloggen min:)

CosiFanTutta sa...

Heisan, det var ikke jeg som satt på benken, men både jeg og 4 andre hadde den tålt, veldig solid. Det hadde vært et alternativ til å bære poser med Bergens Tidende i papirsøppelet :o)
Det var stemningsfulle bilder du hadde :o) Kos deg videre

Mia sa...

Herlige bilder fra det vakre hjemmet ditt! OG for noen nydelige sølvsko til prinsessen! Været den siste tiden har ikke invitert til mye "utekos" så her gjelder det å holde varmen inne og å gjøre det beste ut av stormfulle dager (og kvelder). Og det ser ut til at du klarer det på en utmerket måte!

Ida sa...

Så søøøøøt tegning! :-)

Jeg tror nok mange innerst inne må innrømme at det er noe godt over denne tiden hvor vi trekker beina ekstra tett inntil kroppen, kryper under varme pledd, tenner stearinlys og trekker flere kopper te om dagen! Selvom sommeren med sine mange vakre blomster, sene og svale kvelder, lyse netter og varme temperaturer er manges favoritt..

Jeg gleder meg hver dag over å kunne pakke meg inn i skjerf, votter og lue.. bonusen er å stoppe på Delideluca for en kopp kaffe før jeg vandrer videre blant fargerike løvblad :)

Ha en flott sondagskveld :)

BeBe`s blogg sa...

Hei, ser du har sånn vedkurv som jeg ønsker meg, men ikke har funnet. Tør jeg spørre hvor du har kjøpt den?:)

mali-mo sa...

Og jammen så det koselig ut hos deg! Kjenner jeg begynner å lengte skikkelig etter et ryddig og fint hus med fyr i ovnen... ;)

Syns tegningen av prinsessen var så flott jeg!

God ny uke til deg!

Miamor sa...

Såååfinfine bilder!! Hvordan klarer du å få den dimensjonen på bildene dine?? Her har vi hatt middagsbesøk i dag. 12 til bords..og jeg har stekt kjøttboller til jeg ble grønn...men gode ble de!!
ha ei super uke ;)

Miss.T sa...

Flott bilde hu har på veggen !!! fikk lyst å prøve meg på noe lignende selv : ) søte sølvsko !

Bo med barn sa...

Tusen takk;) Du er hjertlig velkommen som kunde. Har du husket å melde deg på nyhetsbrevet da så du er med i trekningen om et gavekort? Vi trekker snart..:)

Utrolig flotte bilder du viser her...som alltid:) Skoen var helt nydelige!

Lena.

Strikkelines sa...

Utrolig så fint bilde du hadde på veggen...er det noe du har gjort sjøl?

Torilpia sa...

Så koselig blogg du har .. :o)
Mange fine bilder og mye å lese!

Kommer gjerne igjen jeg :o)

Ha en fin onsdag - klem fra meg!

Som Mine Dager Er, sa...

Å så koselig det høres ut. Akkurat slik skal høstkveldene nytes. Jeg gjør det samme ;-)

Koselig med tegninger fra ungene, de må hulles og settes i perm slik at de kan vises fram når ungene er blitt store :-)

Snart helg igjen. Bra en dag igjen, nå så ...

Klem fra Marit

Jill sa...

Kos og varme er absolutt tingen nå når kveldene er mørke og lange.
Det bildet på veggen...WOW!!!!!
Hvem har laget det?
Ha en fin helg!

❤ SessanochPrinsessan ❤ sa...

Å vad jag hade njutit foran den flotte peisen!
Ja nydelige interiör bilder over lag....
& din prinsessas skor var vackra♡ vi har dom i brunt sedan sommaren ;) Bisgaard/cocomma är toppen kor!

Önskar dig en ljuvlig kväll

Frk. Mille sa...

HeyBiMe, tusen takk for besøk i bloggen min *ler*.

Oj. oj, oj for et fint bilde. Det likte jeg knallgodt. Du er flink med penselen.

Klem Frk Mille

Liv Elin sa...

Kjempekoselig blogg du har her - har ikke vært innom her før tror jeg ! :)
Nydelige sølvsko til vesla da - hvor har du fått tak i disse ?

artig bestikk du fant på lagersalget til tilbords da - håper jeg også får tatt en tur dit før jul......

Ha en herlig kveld!

chatrine sa...

Heisann!
Jeg koser meg inne jeg også, for hos meg er det grått å mørkt ute. Ingen snø men masse regn... Ønsker meg faktisk bittelitt snø nå, så det lyser litt opp i allefall...

Å du: stua di er knall fin!!!

Ha en super ny uke!
Klem fra Chatrine:)

hvorfor ikke... sa...

får en sånn god følelse her hos deg!
Ha en god uke også;)
smil Torunn

Anonym sa...

Håber det går godt i Norge...det er lang tid siden, du har skrevet noget her på din blogg!!
Vi har det ok...jeg har lige haft 3dage med opkast og feber. Pakken er kommet, vil du sms'e hendes adresse, så sender jeg den mandag! God lørdag!! Hils familien!
Knus dansken!!

Mi :) sa...

Supersøte sko! Vi har kjøpt julekjole (marineblå matroskjole) i dag og må finne noen koselige, fine sko som passer til :)

Jeg elsker deg tøffe tegningen!

Ha en fin lørdagskveld :)

Mi:)

pepperkverna sa...

Du har så mange fine bilder. Fin blogg! Hege