lørdag 27. september 2008

LILLE SNUPPA MI...





































Onsdagen skulle min lille Snuppe
i sitt første bursdagsbesøk i 1.klasse.
Er det noe hun elsker...
så er det å pynte seg!!!!!!!!!!


















Pakken er pakket og klar...




















...og det er jammen hun også!!!

Hun elsker å posere og gjør alt for fotografen!
Jeg trenger egentlig ikke å si noe til henne,
for hun vet hva mamma vil ha :-)

Så på 10 min. ble det jommen meg
hele 160 bilder :-)



















Et lite ballett-forsøk...
og så var jammen meg klokka der!!!
Klar for jente-bursdagsbesøk,
med masse fnisete snakkesalige Prinsesser!
Mor er litt misunnelig for at tiden
har sprunget fra henne der....
Lenge siden hun gikk i 1.klasse...
Fordi om det avogtil kan virke som jeg er der ennå...

Men.....i kveld er det min tur å feste!!!
JiiiPPPIIII :-D

Ha en fin helg Alle mine kjære medbloggere!!!
Fremdeles veldig glad for at dere finnes :-)

22 kommentarer:

Anonym sa...

Wow...for en flot prinsesse du har!! Vi savner hende...og alle jer andre! Nu er jeg på vej ud i haven til vindruerne. Mor og børnene er der allerede!! Hils familien!!
Knus fra dansken!!

Anonym sa...

Forresten god fest i aften....!!! Dansken

MeyBiMe sa...

Vi savner dere masse også!!!! snufs...
Takk, vi skal kose oss masse :-)
Hils hele familien!!!
GID :-)

Mi :) sa...

Kos deg på fest :)

For en søt liten snuppelupp du har og en inpirerende blogg - jeg kommer definitivt igjen ;))

Gooooooooood helg :)

Living White sa...

Seriøst, FOR noen flotte bilder og for ett vakkert lite stykke barn????? De var superfine!!!!!!!!
Å da mener jeg SUPERFINE

Uflaks ja, det kan du si, jeg trodde ikke det var sant i går. Regner med du fikk med deg del en av krisa og nå dette?? Helt sykt. Da det er sagt har jeg nettopp sjekket kto og pengene har kommet inn fra lønna om ikke annet. Mangler bare fra ett sted til så er jeg i boks økonomisk. Men i går...seriøst jeg fikk vondt i hele kroppen, jeg trodde jeg så feil da jeg oppdaget at jeg ikke hadde fått penger.

Caroline tar 5 stk medisiner nå 2dag. Så jeg håper at hun blir bedre. Øynene har blitt MYE bedre men armene har fått ett utslag. Hun ser ikke ut, dem er helt røde og full av sår fra top to bottom. Jeg får bare være flink å smøre og smøre, klippe negler slik at hun ikke får godt tak da hun starter kløingen. Jeg vet om tilfeller hvor folk måtte hatt hansker på barna sine da dem legger dem. Kanskje det hadde vært en løsning her i huset også..............

Ingrid sa...

Søt jente og søt liten pakke! :) Tenker det ble en hyggelig fest for småjentene..
Ha en fin kveld!

CosiFanTutta sa...

Hei du, for et vakkert barn. flotte bilder og fine omgivelser :o)
Jeg har en 14-årig gutt så det blir lite av posering og vakre bilder, hehe :o)
Ha en fin helg!

prinsessa sa...

Så herlig jentunge. Å for en nydelig kjole. Hils henne å si det at hun ser ut som en skikkelig prinsesse:O)

vivian sa...

Elsker slike kjoler på søte små prinsesser. ! Har gutter jeg, så da er det ikke slike kjoler her. Ha en fin uke! Hilsen vivian

Miamor sa...

Å hvit og fin ...så skjønn!! Herlige tider!! ta godt vare på dem, de vokser så fort disse små!!

matt og god etter raspeballmiddag i dag med 11 til bords!! Koste oss!! Nå er det høstferie i 3 dager for meg...jippi...

Heidi sa...

Jeg er bare sååå utrolig imponert over de fantastisk flotte bildene du tar. Og DEN herlige prinsessa da. Hun er virkelig et syn. Herlig !!!!!
Håper forresten du fikk en toppers feste :O)

:-)

Livy sa...

Så erlig prinsesse du har! Er stas å pynte seg og dra i selskap!

Ønsker deg en fin uke!

Cathrines blogg sa...

Herlega london for ei prinsesse!!! Nydelige bilder , så flink du er!!!
Gleder meg til tur, jeg har nedtelling!!!KLemklem

Siren sa...

Så hyggelig da, at du fant turen innom bloggen min...jeg har ikke vært hos deg heller før jeg!

For ei nydelig tulle du har...ja de små jentene er seg lik...elsker å pynte seg, deg gjør mi pia også! :)
Ha en flott dag videre!

Bo med barn sa...

Så bra du gleder deg. Hadde du/dere bloggere bodd i nærheten skulle vi hatt en skikkelig premierefest:)

Aldeles nydelige bilder av skolefrøkena!

Mia sa...

Såååå utrolig vakker hun er, din lille prinsesse! Og at hun elsker kamera (og at kamera elsker henne!) er sikkert ob visst. Jeg regner med at hun hadde det alldeles herlig i bursdags selskapet, og at mor lengtet en smule tilbake til skoletiden er ikke det minste rart!

Living White sa...

Leste kommentaren under tannpussinnlegget mitt nå. Jo, det var nok det huset som stakk ut i sjøen langt der bak hvor jeg bor....

Jeg er nå den lykkelige eier av Solidox tannkrem, gommene mine er mye mer glad i den for å si det sånn. Den andre står på kjøkkenbordet til skrekk og advarsel....hyllen med sensodyne tannkrem på butikken går jeg fort forbi.

HildeS. sa...

Hei hei.
Helledussen for ei skjønn lita snuppe du har:)
Heilt nydeleg er ho, og så fint ho hadde pynta seg.
Retteleg ei prinsesse i nydeleg kjole, og pakke som sto i stil:)
Ha ein fin kveld, eller natt kanskje, nå:)

sandra sa...

så fiin:) kjempesøt kjole!!

Tina sa...

Åj her har jeg ikke vært. Nusselig jente og kjempesøt kjole. Bloggen din var jo utrolig koselig å huset ditt ser jo flott ut. Likte det ja! Kommer tilbake jeg. mvh Tina

Magny sa...

snippa di er søt ho, det har ho alltid vært,- helt fortryllande....
og du,- takk for støtten!
lengter sårt etter et rent og ryddig hus....
klem til deg~~¨¨

CosiFanTutta sa...

Hei du, hyggelig at du liker stilen min - ikke alle som er helt skråsikker på om jeg er helt på plass alltid, hehe
Det er jo ikke så stort og flott som ditt deilige hus :o)
Skal du på bloggtreff, skal tro?? Må bli litt bedre kjent med noen som skal -sånn at jeg tør