fredag 5. september 2008

JEG ER TREIG !!!

Har fått en utfordring fra to FLOTTE bloggere:
Karnas Hus og Magnys Lille Krinkelkrok,

om å vise Favoritt Lampen min!
Enkel oppgave igrunnen...
For jeg har vel bare 1 "skikkelig" lampe i huset :-/
Og den henger på kjøkkenet mitt!


















Vi fant hverandre på IKEA
for ca 3 år siden, da vi skulle flytte inn
i nye-huset vårt.
Den var egentlig tenkt i trappe- oppgangen til 2.etg.....
men jeg synes den passet sååå flott
over kjøkkenbordet vårt istedenfor :-)



















Det er ikke noe dyr sak...
men den lyser iallefall opp min tilværelse!!!




















Koselig å tenne denne om kvelden når det er mørkt ute...
Jeg kan også dimme lysene...
og få akkurat den stemningen jeg ønsker :-)


















Så her henger denne lille lampen min og lyser i vei,
for mei.
Wow for en "rimer" jeg egentlig er....Hmmm


Jeg har også vært så heldig å få hele fire AWARDER !!!
Fra 4 FLOTTE bloggere!












Denne har jeg fått fra:
Daisys Home og CosiFanTutta :-D
Dette varmet virkelig!!!
En flott award å få :-)
Selv om jeg er treig å vise det....
TUUUSEN TAKK!!!

Jeg vil gjerne gi denne videre til:

LykkeBo
Anemone
Emmeline
Bodil Bo

Og...alle dere andre på listen min!!!
Må innom dere alle med jevne mellomrom!


______________________________

Denne flotte AWARDEN har jeg fått fra:
LykkeBo og Anemone :-)
To flotte bloggere som kan masse
om interiør og blomster!









Denne AWARDEN vil jeg gjerne gi videre til:

Karnas Hus: for sin sikre og stilfulle smak, og utrolig flotte oppstillinger!!!
Bo med Barn: for flott interiør smak, og masse flotte inspirasjonsbilder!!!
Living White: for masse herlige hverdagshistorier og undringer.., og herlig interiør smak!!!
Magnys lille krinkelkrok: for jeg vet at hun er en snill, kreativ og herlig dame,
med en flott blogg!!!
CosiFanTutta: for sin anderledes blogg her inne..og masse flotte stilfulle interiør detaljer :-)

Ellers ønsker jeg dere alle
en riktig super duper helg :-D





15 kommentarer:

LYKKEBO sa...

Hei på deg!
Tusssen takk!! Nå ble jeg kjempe glad:) Setter stor pris på det! Kanon stillig lampe! den har jeg gått glipp av på Ikea.. Forstår godt at det er favorittèn!

Ønsker deg en fantastisk fin helg!

*Klem*

CosiFanTutta sa...

TUSEN TAKK SKAL DU HA!! *skriker*
Utrolig koselig at du setter pris på bildene mine. Jeg vet ikke om det er så fortjent :o) Jeg tar jo sjeldent bildene selv. Jeg bare finner de. Litt urettferdig for de som har kunnskaper og kreativitet til å lage sitt eget! Ikke det, jeg tar im ot awarden med åpne armer, jeg altså :o)
Ha en god helg!

sandra sa...

stilig lampe da!!! kunne hatt den selv:)

Livet er heeerlig sa...

Flott lampe :) Skulle ikke tro det var Ikea...
Og grattis med alle awarder, fortjent!
Ha en riktig så flott helg
*Siv*

CosiFanTutta sa...

Det var du som begynte :o)
Award til deg på min blogg
Ha en fin kveld!

Hespe sa...

Helluuuuuuuuu - jeg er tilbake igjen..!!

De to ukene på Kos gikk så alt for fort, skulle ønske jeg hadde myyyye lengre tid der nede. Men, slik er det! Fikk iallfall koooooosa meg masse. Ble positivt overrasket over byen, og reiser veildig gjerne tilbake. Var masse å se og oppleve, flott tilrettelagt for sykkelturer og gamlebyen var kjempeKOS. Blir vel litt på bloggen fremover, men først må jeg oppdatere meg litt "rundtomkring"... Dere har jo vært så flinke mens jeg har vært borte, så jeg har "hauevis" med herlige innelegg å titte igjennom....

Ha en super helg, så hørs vi snart :-)

Klemmer fra Hildegunn :o)

liven sa...

Stilig lampe!!
Tenker den lyser fint nå i høstmørket:O)

Gratulerer med awarder!!

Ha en fin helg:O)

sandra sa...

takk for komentar:) jeg ser du har 2 av disse hus-lyktene. jeg har den største, hvor fikk du tak i dine? kunne godt hatt den som var en str mindre også- så koselig med de 2 sammen:O

Ingrid sa...

Stilig lampe.. skjønner at det er din favoritt. :)

Daisys home sa...

Dette var en stilig lampe.så jeg skjønner at den er favoritt.og at du får awarder er velfortjent,er en av mine favoritter!Så grattis!En fin søndagskveld til deg!

Karna sa...

Knall tøff lampe, kan ikke huske å sett den på Ikea...hmmm....=0)

Grattis med awarder, og tusen takk for at du gir den videre til meg, koselig!

Har bare kost meg i helgen, har brukt ca 7 timer på å vaske huset, for jeg måtte ut på terrassen med gjevne mellomrom og nyte sommeren...

CosiFanTutta sa...

Hvis jeg bare hadde klart å ta flotte bilder, slik at jeg fikk lampen skikkelig frem - sånn som du klarer :o)
En fin uke til deg også!

Magny sa...

hei på deg...
tuuusen takk for awarden ...
og sååå fine lamper du har!! tenkte vi måtte få se hva du hadde i det nye huset ditt ;)
har vært i Provence nå,- alltid litt forfjamsa når eg kjem heim att!...går litt tregt med meg.

våre felles kjære venner: han skal sitte i rullestol ett år etter reoperasjon, skal på nordåstunet på opptrening mens han venter på rullestolheis heime. tøft for den lille familien, særlig for G.

klem til deg~~~

Living White sa...

Hei Hei, ja noen finner man tonen med. Chatrine er en enkel dame å komme i prat med så der går skravla på oss begge. Vi hadde en super kveld der borte, tror vi var 15-20 personer eller noe sånt:)

Rart å tenke på hva denne bloggingen fører til, man blir jo kjent med så mange kjekke folk:)

Livy sa...

Gratulerer med vel fortjente awarder!!

så utrolig stilig den lampen din er forresten!

Ønsker deg en fin tirsdag!
Klem