søndag 21. september 2008

HØSTEN er på besøk





































Se hvem som er kommet til meg....
...i postkassen...på besøk.


















Trodde det bare var "en liten høst" som kom...
Men den hadde visst tatt med seg hele familien
på søndags-besøk til meg :-)



















De var en flott gjeng...


















Pyntet i de lekreste farger!!!


















Etter å ha tittet rundt meg en stund,
og beundret disse flotte,
fargesprakende gjestene mine...


















...såg jeg plutselig at gresset også
hadde pyntet seg til høsten kom!!!


















En liten "feil"...
Markjordbærene mine er visst ikke helt forberedt
til dette besøket...
Den holder på å nyte sommeren ennå...



















Hyggelig med besøk av HØSTEN,
og dens vakre familie :-)

10 kommentarer:

CosiFanTutta sa...

Hei du, nydelige bilder og nydelige farger. Likte bildet der du får "høsten i posten", hehe, kreativt :o)
Ha en kjempefin kveld!

silje-sin sa...

Så nydelige bilder! Høsten er vakker! Mine markjordbær var visst også litt forvirret, de kom med nye bær hele tida.. Men bladene var så tasne at plantene måtte vekk stakkar. Men jeg skal ha sånne igjen til neste år! Ønsker deg en flott ny helg! klem fra silje.

LYKKEBO sa...

For noen nydelige høstbilder du har tatt! Er så fint nå med alle fargene.. og mer skal det bli:) tror jeg må ta med kamera på tur en dag og knipse litt jeg å:)

Ønsker deg en ny fin uke:)

Living White sa...

Høsten er faktisk vakker, i går da vi tuslet oppover i skogen var det så fint..nydelig. Var jo en supertur med god mat, pent vær, sted og alt.
Nå er det tid for å sove. Ønsker deg en fin fin uke:)

KKannDesign sa...

Herlige bilder og farger - høsten er vakker!

Smil fra KKann

Duften av erteblomster-Vibeke sa...

Herlig innlegg!
Høsten er vakker :o)Søt den lille jordbærblomsten din, lever i håpet den stakkar...

Ønsker deg en fin uke.
Klem :o)

Kort og Søm sa...

Fine bilder! Ja, høsten er her, igår lagde jeg eplemos av høstens frukter. :o)

Daisys home sa...

Kjempefine bilder du viser.Har nettopp rensket tyttebær og spist nyrørte m vaniljesaus.så godt!ha en fin torsdagskveld!

hvorfor ikke... sa...

Ja, den familien liker jeg, også!
Vakkre bilder! Kult med postkassa, hehe!
smil Torunn

Olstad sa...

Nydelige bilder på en nydelig høstdgag. Her på Toten har også høsten kommet. I dag satte vegvesnet opp disse brøyte pinnene vi er klare for snøen med andre ord. Huttetu. Men vakkre høstdager vil jeg ha mange av.

Ha en fin helg

PS: Super blogg du har.