tirsdag 9. september 2008

HØST-sommer...


















En deilig helg er tilbrakt på "Costa del terassen" vår.
Deilig å få litt mer sommer, før det går over i skikkelig
Bergen-høst..



















Fuglebadet har fått grei plassering midt på bordet,
og "mor" har dandert og dekorert med litt glass-steiner...
Og nå skal det knipses og fotograferes i vei....
:-)

Men...
Plutselig...som en tornado,
kommer det noe susende forbi...


















Hopper opp på bordet...


















Holder seg for nesen,
og tar seg en dukkert...


















I mitt lille fuglebad!!!
Hva var det som egentlig skjedde....?
Alt går så fort med denne lille rosa tornadoen vår!

"Eg va jo sååå grusom varm."...
-..eh..ok :-/

Så nå har vi visst fått oss badebalje på terassen.


















Deilig å få tatt halve forsiden av huset...til terasse.
Til neste år skal vi ta den andre halvdelen,
og den skal bli til gressplen,
og litt div. planter og liten grusvei.

Rekkverket nede på arken, måtte vi rive
når vi bygget terassen.
Til våren skal vi ta opp igjen disse rekkverkene,
oppe og nede, og lage de make til rekkverket foran huset.
Rette bord!!!






































Har vist før eple-treet til tornadoen vår....
Og...se hvor det har vokset i sommer :-)
Spennende prosjekt for henne...
og om det kommer epler....
Helst veldig mange... eh...



















Plommer fra svigers...
og livet er herlig i solen!!!

Ha en Super Duper fin uke,
alle mine kjære blogg-venner :-)

13 kommentarer:

Livet er heeerlig sa...

Flotte bilder :)
Og så har dere så flott hus, med en deilig veranda i 2 teasje!
Er så glad for at det ikke bare er oss som ikke har alt på stell utenfor...
Ha en riktig så flott kveld
*Siv*

LYKKEBO sa...

He-he.. Måtte le av dette innlegget.. er noen med barn og vann!!?? Nydelig fint hus dere har.. Og den terrassen er jo bare en drøm.. Har stelt litt i hagen i dag, var jo så fint vær..Litt gale når det er vokst mose i bedet..da er det lenge siden mor har fikset!Godt med alt som er gjort:)

Ønsker deg en herlig kveld:)
Klem*

Bak en Sky sa...

Artig innlegg med tornadoen!!;)Kjempe fint hus har du altså!!!
Klem

Litlasysto sa...

Hei hei...

sitter her og ler for meg selv. ser så godt for meg den rosa tornadoen :-) Elsker henne :-)
Stor klem fra litlasysto...

sandra sa...

fiiin terasse!! likte det fuglebadet:) så fine steiner- å takk for hyggelig melding:)

Anettes hus sa...

Hei! Så koselig at du la igjen en liten hilsen på bloggen min, da fant jeg jo veien hit! Her har jeg ikke vært før. Så flott blogg du har! Og huset ditt er nydelig - helt meg:)

Ha en fortsatt fin uke!
Klem Anette

Jeg linker deg. Ok?

Magny sa...

herlig,- du er så flink med farger,- nydelige med det blå til det hvite...
og den lille gullhøna di, er utrolig skjønn da!!!kan ikke bli sint på henne....
award til deg hos meg, om du vil...

Miamor sa...

Terassen har aldri blitt så mye brukt som i sommer...hos oss også!! Deilige sommer!! Høst-sommeren har jo vært knaillbra også, så vi er heldige!!

herlig lita snuppelupp du har...!!

Kos deg videre! Til helga blir det fint igjen!!

CosiFanTutta sa...

Nydelige farger i bildene dine, og flott hus :o)
Gled deg til Så som i himmelen - den er såååå fin. Masse fine karakterer og flott musikk

hvorfor ikke... sa...

hehehe! Jeg ler av den rosa tornadoen...hærlig!

Monica sa...

Ja de barna er fulle av påfunn:) Deilig veranda, og de glasstenene har noen fantastiske farger:)

Millas hem sa...

Hej!
Ni har det så fint!
Ja, det är alltid spännande att ta sig ett litet "huvud-dopp" i ett fågelbad!:)
Trevlig helg!
Kram Camilla

KKannDesign sa...

Hei hei..

Masse flotte bilder og koselig lesing! Smil.

Ha en fin fin fredag og helg!

Smil fra KKann