lørdag 13. september 2008

E&R 2....













&














Nå er flere bokstaver kommet i hus :-)
Jeg har kjøpt meg en E & R og et lite 2 tall.








































Jeg var ikke heeelt fornøyd med finishen på bokstavene
...så de fikk seg et lite strøk med tynn sølvmaling.
Så nå passer de bedre inn sammen med
resten av "stæsjet"mitt. (som min mann kaller det...)


REKLAME-PAUSE...













Hadde en koselig tur innom
ANEMONE

og kjøpte disse flotte bokstavene, fra Bloomingville.
Hun er en smilende,hjelpsom og hyggelig dame!!!
Hun hadde masse flotte nyheter i butikken sin...
og enda mere er visst på vei!!!



















Anbefaler dere å ta en liten tur til Arna,
og besøke Anemone Blomster.
Alltid like hyggelig å komme innom :-)

Ha en fin og sprudlende helg videre Folkens!!!

24 kommentarer:

LYKKEBO sa...

Så flott det ble! (smart med et malings strøk..)Mye fint på Anemone ja! Gleder meg til å ta turen ut å sjekke ut alle nyhetene;)

Ønsker deg en riktig god helg:)
Klem*

liven sa...

Tøffe bokstaver!!
Har vært å leitet etter en E i dag.......til sønnen min sitt rom!! Jeg fant dessverre ikke det......
Så kjekt å besøke Anemones butikk!!
Har vært der en gang og det frister til gjentagelse ja!!

Ha en fin søndag i godværet:o)

Livet er heeerlig sa...

Kjempeflott, og lurt med et malingsstrøk :)
*Siv*

Min Lille Drøm sa...

Så flott blogg du har! Jeg så noen hvite hus hos deg jeg har lett etter, hvor har du kjøpt dem og evt. er de mulig å få i nettbutikk kanskje? Bergen blir liksom litt langt å dra fro stæsj, ville nok mannen min ha sagt:)

Monica

Tove sa...

Hei og tusen takk for besøk på bloggen min! Alltid kjekt når nye finn vegen innom skribleria mine! Forelska meg heilt i bloggen din, for ikkje å snakke om den skjønne skåla med prikkar og små sneglehus! Er den å få kjøpt ein stad, eller er det lokale kunstnarar som har laga det??? Er så svak for skåler, kunne sikkert ha fylt alle skap med skåler i ymse variantar..... Ha ein fin søndag!

Vibeke sa...

Så koselig at du svingte innom meg :0)Ønsker deg en strålende søndag!

Klem

sandra sa...

såå fine bokstaver!! hva står de for? har så lust på hvite, men jeg har ikke plass før vi får hus...;(

Living White sa...

Ja, jeg bør nok skrive ett klagebrev til Hamar. Det må jo være noe galt med kuleristeren dems.... :) smiler.
Jeg har ikke sjekket kuppongen, men jeg regner med at hadde jeg vunnet noe stort, hadde noen ringt. Hater sjekke lottokuppongen for jeg blir like deppa hver gang, føler meg lurt:)

Ja i natt satt jeg oppe til langt på natt, det var så fint der ute. Har jo sofaen vendt mot alt dette, så man har jo ikke hjerte til å gå å legge seg.

Tante Mimmi sa...

Å, der har eg vore ein gang! Mykje fint hos anemone!
Men..inne hos deg har eg ikkje vore (...) stadig nye stadar å kikke innom i dette landet!
Her var det delikat i avstemte fargar- med ei lita turboprinsesse!;) Likte fuglebad-storryen! he,he! Slikt som skjer her støtt og stadig!!
god veke!

Anniche ♥ sa...

Bokstavene er kjempetøffe , og synes din variant ble kanonstilig!!

Anemonebutikken ser nydelig ut :)

Ha en god uke , klem :)

Himlarum sa...

Hej!

Ett sån´t fantastiskt vackert hus ni har!!! Och utsikten är ju helt bedårande!

Kram
Ann-Helen

Anemone sa...

Hei hei!!!
Så utrolig fint du har skevet om Anemone! Veldig koselig høre:) Sånne tilbakemeldinger er virkelig inspirerende! Koselige kunder jeg har altså... :)Lurt å male bokstavene. De er jo veldig shabby. Ble kjempefine!
Ha en fin ny uke i vente!
Hilsen fra Anemone

Millas hem sa...

Ja, det var fina bokstäver! Har själv ett rostigt M som i Milla.
Kram Camilla

Magny sa...

tenk at eg har kje vært der på lenge...
helt utrolig, egentlig,- må dra dit snarest...
klem, og så flink du er til å sette sammen...

MOLLY sa...

Så flott de bokstavene ble med den finishen...hmmm...mye bedre enn orginalen;)
Ha en super mandagskveld:)
PS! Flotte bilder...som vanlig;)

Karna sa...

Tøffe bokstaver, du får hilse mannen og si at det med alt dette stæsjet det blir koselig....så det så... he,he..

Har ikke vært på den butikken, men hun firster oss veldig med de fine bildene hun legger ut på bloggen sin..for tiden er det full sparing her, må ha litt på bok når jeg skal til Dublin...tor jeg...ha ha ha

Kort og Søm sa...

Må si meg enig med alle de andre, det var fine bokstaver. Men det som var enda finere er glimte av utsikten ut av vinduet ditt, bak bokstavene.
Nydelig utsikt! :o)

KKannDesign sa...

Flotte bokstaver - jepp smart med litt maling - digger bokstaver! Artig og dekorativt!

Ha en fin fin onsdag!

Smil fra KKann

hvorfor ikke... sa...

Tøft!
god helg til deg, også!
smil Torunn

Heidi sa...

Kjempetøffe bokstaver og så fine de ble med litt ekstra sølvmaling.

Anemone`s butikk ser virkelig koselig ut. Skulle gjerne ville hatt en tur dit, men så var det denne avstanden da...., litt i lengste laget å reise;O)

Ellers - flotte bilder du tar - som vanlig :O)

Ha en kjempefin helg !!

:-)

Miamor sa...

Arti!! Var innom Anemone i dag en tur jeg...og koslig dame ja...det har nesten alt å si for om man kommer tilbake en tur!!!

Fint stæsj du har fått!!

Ønsker deg ei riktig god helg!!!

Lykkelene sa...

Flotte bokstaver! Ønsker deg ei god helg!

Synnøve sa...

Hei hei! Så flotte bokstaver, virkelig fint og lyst der i vinduskarmen din :) Har lett etter noen fine bokstaver jeg også, men har liksom ikke funnet de "riktige". Men disse var virkelig fine :) Ha en fortsatt god helg! Synnøve

Anonym sa...

ta turen innom bloggen hennes.. anemoneblomster !! så mye flott og koselig hun har det.