mandag 18. august 2008

HJELP, den lille PRINSESSEN har blitt STOR !!!




















I dag har lille jenta vår begynt i 1.klasse!!!
Hjelp som tiden flyr...
Og Broremann er begynt i 6.klasse!
I ny kjole (og utgåtte sølvsko...etter en aktiv DK-tur)
stilte vi i dag 11.30,

for aller første dag på Prinsessens skole-utdanning :-)







































Jeg lurer spent på hva det blir av henne...
Hun er aktiv, pratsom og full av energi!!!!
Snill og omtenksom,
og flink å dele!!!
(noe som kommer mor godt med, i lørdagsgodteriet :-)







































Med sekk på ryggen og klar for den store dagen!!!
Ingen problem for en jente som klarer seg godt selv!
Mamma er kjempestolt!!!


28 kommentarer:

Fru. Fryd sa...

Ja, det er en spennede tid for liten og stor. Lykke til med skole start.

Miamor sa...

Gratulerer med stor prinsesse!
Det er litt rart....ikke sant! En helt ny epoke i livet!
Nydlig kjøle i motefarger lilla og sølv, det er så vakkert!!

Ha ei finfin uke!

Hespe sa...

For en skjønn liten skolejente. Tenker hun var spent før den første skoledagen sin...

Herlig kveld videre!!

Klemmer :o)

Magny sa...

neiå nei... er ho så stor.... GRATULERER med skolstart dagen!
nydelige bilder,- tenkte det var frukter etter dk tur...
Og så flott terrasse...
høres herlig ut med baileys i gyngestolen der ute...
-i pledd med de rette fargene...
masse fine bilder hos deg!!

Litlasysto sa...

Gratulerer med første skoledag,prinsesses til tante er blitt stor og det litt for fort:-)
og tenk prisen min er 6.klassing, hjelp hvor er tiden blitt av !!??
Og til storasysto: gratulerer med kjempe fin terasse !!Den skal jeg også kose meg på ;)
Stor klem fra en stolt tante og litlesyster

Litlasysto sa...

litt skrivefeiler ute å går såg jeg nå... skulle skynde meg litt, og da går det slik *ler*
Hei og hopp
Skulle være prinsessen, og Prinsen,, ikke prisen *ss*

LYKKEBO sa...

For en søt skole-jente!Sikkert kjempe spennede både for henne og mor:) Tiden går så alt for fort..jeg har en jente som skal begynne på skolen om to år, og jeg syntes jo bare det er skremmende!
Antrekket var jo bare så gjennomført fint!


Ps:Tusen takk for de koselige tilbakemeldinger inne hos meg..Går rundt med et stort smil jeg etter å ha lest de:)

Ønsker deg en fotsatt fin kveld, og masse lykke til med andre skoledag i morgen:)

Klem*

muskattogkardemomme sa...

Hei og takk for en skjønn og inspirerende blogg!Vil gjerne få ønske deg velkommen inn i min bloggverden.Den er krydret med litt av hvert...

HildeS. sa...

Gratulera med skulejenta.
Stor stas å byrje på skulen, kan eg tenkje meg.
Gratulera med ny flott terrasse også, og så får me håpe på ein del soldagar i vekene framover:)

KKannDesign sa...

Hei hei hei..

Førsteklasse er alltid spennende - lykke til med skolestart - rart hvor fort tiden går - vips så er dem på full fart inn i ungdomdskolen - gymnsaet neste liksom!! Smil!

Ha en fin fin tirsdag!

Smil fra KKann

hvorfor ikke... sa...

For en skjønn skolejente! i flott antrekk!
alltid veldig spennende hva det "blir av" dem. Jeg har tre voksne sønner og da er det spennende hvem de slår seg til ro med og hvor de havner?
hver tid har sin sjarm!
Å være mor er jammen STORT!
smil Torunn

Daisys home sa...

Hei Du kan gå inn på siden min å hente deg en AWARD.

Tina sa...

Ja det er noe spesielt dette med første skoledag. Har ei jente som hadde første dag på mandag, å såååå arti å få skolebøker. For første gang inn på bloggen din i dag, her var det mye fint å se og lese, titter vel innom deg igjen jeg! Tina

Bodil,hjem,hobby,hage sa...

Spennende tid kommer....Og den går så altfor fort. Jenten vår begynte i 6.klasse nå og er plutselig blitt sååå voksen. Hun tror hun er 14 ! Sikkert forskjeller der mellom gutter og jenter..
Flott terrasse du har fått !!! Sikkert etterlengtet ;)

Ha en flott uke videre ;)

Anonym sa...

Fantastisk terasse...wow!!! Bare det var min!! Og sikke et flot billede, du har malet...du er jo en knald dygtig kunstner!! Hjertelig tillykke med et nyt skolebarn...tiden flyver afsted! Tak for en utrolig flot blogg...jeg nyder at komme ind og se på alle dine fine billeder!!
Hilsen dansken.

MeyBiMe sa...

Tuusen takk Dansken :-)
Hyggelig å kunne glede deg med denne lille bloggen min :-)
Ha en super duper fin weekend :-)

Karna sa...

Så skjønn, nydelig med mammalukken under...som sikkert ikke heter det i disse dager men...

Grattis med skolejente!

Ligger en utfordring til deg på bloggen min, God Helg!

Smineset sa...

Hei
Gratulerer med skolejente og ny (diger!) veranda! Den ser kjempe fin ut.

Ønsker deg ei god helg!

Anniche ♥ sa...

Åhhhhh så kos innlegg!!
Tenk som tiden flys ja ....synes aldri tiden har gått fortere enn etter jeg fikk barn :)
Til lykke til dere alle !!

klem og god helg

Anniche ♥ sa...

Glemte heeeeelt å si at antrekket var så flott , den kjolen hadde jeg tatt på flekken i min str( som vi ikke snakker om , hahahaha)

CosiFanTutta sa...

Hei, håper skolestarten gikk bra! Har en award på bloggen min til deg- hvis du vil ha :o)

Living White sa...

Superspennende tid dette:) Mi`begynnte også 18.08, hun trives kjempegodt.

Skjønn liten frøken du har:)
Jeg likte forresten antrekket til din datter, det var superlekkert.

Heidi sa...

For ei herlig og fin skolejente. Ikke det spor rart at både den ene og den andre er spent den første skoledagen. Håper alt er gått greit og at hun trives:O)
Kjolen og buksene var bare rålekre. Kunne nesten tenke meg dette antrekket selv, men er ikke sikker på om det hadde blitt like fint på denne kroppen...;O)

Ha en fortsatt super uke !!

Anemone sa...

Hei hei!
Koselig kikke innom til deg :)
Gratulerer med skole jenten! Så fine skoleklær da :)
Har akkuratt vært på messe å bestilt inn nye varer. Masse fint på vei... Et par uker tar det, så er nyhetene her! Gleder oss mye!
Hilsen fra Anemone

Magny sa...

hei,- og takk for sist,- koselig og overraskende...
har en utfordring til deg...

Mia sa...

Grattis med stoor skolepike! Nydelig er hun også, og sikkert rukket å bli nokså skolevant allerede. Og tiden, den flyr, den... om man vil eller ikke. Litt vemodig, men samtidig så riktig.

Det hvite hjerte sa...

Hei,
Vår datter begynte også på skolen i 1.klasse 18. august.
Det er stor stas og lekser gjøres i full fart med stor glede. Koselig det bilde hvor hun sitter på huska med skolesekken på ryggen...
Jeg er ganske ny her i Bloggverden og blir hver dag overveldet av så mye fint det finnes her ute. Veldig fin Blogg du har også!
God natt :)

Bo med barn sa...

Rart det der med forskjeller mellom hann og hunnkjønn:)

Så utrolig flott bilde av skolejenta! Likte antrekket hennes veldig godt, og det ser det ut som om hun gjorde selv også:)

Her har vi også ei som begynte på skolen, så nå har vi ikke flere barnehagebarn....og det er veldig rart.

Ha en superduper helg du også!