lørdag 21. juni 2008

VIKTIGE innkjøp til vårt hjem...



















Feriepengene er kommet inn på konto...
og de er på full rømmings ut igjen!
Hmm.....



















Var på "nødvedig tur" til Lagunen i går...
Og fant et nydelig sjal på Noa Noa.
Dette har jeg "nesten" kjøpt flere ganger...
og tenk...nå var det på SALG!!!
Da var det ikke noe å tenke på lenger :-)


















Disse skålene hadde vi jo ABSOLUTT bruk for!!!
Vi har bare "litt" fra før av...
og disse passet så godt inn til kjøkkenet mitt..Vårt!
Kjøpte dem på FRYD!
Kjøpte også disse lysestakene på øverste bilde,
til halv pris på FRYD :-)
Så nå har vi det vi trenger... for en liten stund.

Snart reiser vi til min Kjære familie i Danmark på ferie,
og da tenker jeg at vi..JEG...har funnet ut enda mere
vi ABSOLUTT må ha!!!

Ha en fin helg folkens :-)


24 kommentarer:

Miamor sa...

Herlig!!
Flotte ting du har sikra deg....mine feriepenger skulle vært inne på konto fredag, men dukker visst ikke opp før mandag ser det ut som....
Ja.ja....

Ha ei god helg!!

HildeS. sa...

Åååå så masse fint du har snopa deg.
Skjerfet var heilt nydeleg, og skålene likeså.
Det er avogtil at me berre MÅ ha nødvendige ting hehe.
Ha ei fin helg.

Alex sa...

Ja vi damer er VELDIG flinke til å kjøpe kun det nødvendigeste ...ha ha.

Vet du ...du er så flink til å ta bilder !! Har sagt det før men MÅ bare si det igjen :)

Stor klem og god helg !!!

dronningmia sa...

Hei!

Fant bloggen din via Blafrebloggen, og må bare si at her var det mye fint...! For et nydelig hus med så mange morsomme, kule og flotte detaljer...du inspirerer og setter i gang drømmerier i meg!:)

God sommer!

Magny sa...

klart det Er nødvendig å dra på Lagunen....
dette sjalet har borghildpia nettopp laget selv, di vet hvem det er??
ja gjett om eg husker din søte lille prinsesse, en virkelig prinsesse med sans for det vakre ,-og likte ikke rusk eller noe skittent... er ho sånn enda??
Tenker blogging i er noe for deg , du som er så kreativ og estetisk-glad...
Så flott dere har fått det, godt du fikk deg eget hus~~~ klem og god søndag, skal på aboretet me dei veninne nå, "snakkes"

Magny sa...

di finner borghilpia i blogglisten min, har nettopp avbildet sjalet ho hermet etter noa-noa...
dette klare du lage til prinsesse- M...

Tiril sa...

Kjekke fine ting du har fått deg, har og solgt de til halv pris i min butikk, mange delikate farger, og så er de brukenes til så mye.
ha en fin dag, kjekt å besøke deg

Lykkelene sa...

Mykje flott du trengte! Kjenner meg igjen der, ja... I morgon er det salg på Noa Noa og der har eg tenkt å legge igjen ein del av feriepengane. Ha ei fin veke:0)

Emmeline sa...

Jeg sier det bare; jeg blir bare like inspirert hver gang jeg kommer inn til deg. Du tar så fine bilder at det er like før jeg løper inn på lagunen og rasker med meg lysestaker fra Fryd i en fei...

Fristende godsaker som jeg falt veldig for iallefall. Men NÅ må jeg bare slutte på shoppingen. Det er ikke lett, for hvert bloggbesøk får jeg stadig nye ideer...Men jeg skal nok klare å holde meg i skinnet. ELSKER de flotte blå skålene dine. Det er jo ikke akkurat en statshemmelighet at jeg liker lyseblå nyanser VELDIG GODT:)--og sjalet fra Noa Noa, DEILIG!
Du må ha en fin fin uke..Kos deg med dine superfine kjøp!

Karna sa...

Tøffe skåler, og kjempe fint skjerf...var en liten tur innom Lagunen på lørdag jeg også, men skulle bare kjøpe noe stoff fra Åhlens....Hadde liksom brukt min kvote på Nesttun...huff...men kjekt er det med noe nytt...
Ha en fin St. Hans, kaldt og vått som vanlig....

Cathrines blogg sa...

Frisk som en fisk nå! Og HÅPER virkelig at du får barnevakt.....
Så søte skålene var, deilige farger :o)
Mine feriepenger var en snartur innom kontoen, men nå er de borte.....fort gjort!!
Stor klem til deg

Noralill sa...

Nydelege fargar på dei skålene! Shoping-genet mitt gjer eit hopp når eg ser slike fine bilete...

Ha ei fin veke!

Heidi sa...

Skikkelig flotte godsaker du har kjøpt deg. Klart du bare måtte ha dette - og til halv pris også. Skjønner deg godt jeg ;o)
Bildene dine er bare superflotte.
Blir så misunnelig på dere som er så flinke til å ta så bra bilder. Jeg øver og øver..., men.....
Det blir liksom ikke det helt store... Jeg må vel bare øve enda mer da eller.. ;O)
Ha en fin dag !

Rosa sa...

Åh, lagunen ja - der der det lenge sidan eg har vore! Ikkje sidan eg budde på søreide, faktisk *mimre*.

Har ein Fryd-butikk litt nærare, men der har eg nesten ikkje våga å gå inn, i frykt for å ha med meg ein masse nødvendige ting heimatt ;)

Nydelege skåler!

Ha ein god kveld

Magny sa...

hei på deg igjen...
nei, Borghildpia er ikke en slektning...
Ho er en av bloggerne, du finner henne på blogglisten min langt nede til høyre, eller på blogglisten i Norske Interiørblogger...
tenkte du kunne hekle også, du kan jo ellers allslags anhåndarbeid, trodder eg....
Så koselig å finne deg her inne, snakke~~~

Les Cotrions sa...

Hi! Lovely blog! I see you are from Bergen! I'm Italian and I live in Tuscany with my Norwegian partner..he is from Bergen too! I visited your city several times and I thing it's really stunning! I love the old town, the fish market and the surroundings too! I'm passionate about home decor and my favourite hobby is hunting through flea markets and creating for my home and my web-shop!
Nice to meet you!
Ciao
Vale

KKannDesign sa...

Hei hei

Så deilige at det er flere som bare må ha det!! Smil!

Så kjempe fine ting du har kjøpt - masse fine bilder hos deg!

Ønsker deg en strålende sommer og ferie!

SommerSmil fra KKann

tinemor sa...

Flottee ting du har kjøpt deg.
Og det er vel en viss fare for at det dukker opp en del i deilige Danmark som du TRENGER OG MÅ HA ;-)
Vi skal å til Danmark snart. Treffe familie og venner. Gleder meg som en unge!
Ønsker deg en flott uke!

♥ H@rmoni ♥ sa...

Klart du må bruke feriepengene!
Gøy å få noe man har sett på til halv pris..
Håper du har/har hatt det kjekt i Danmark. Der er det mange gøye interiørbutikker, så du har vel fått shoppet litt der også.
Fortsatt fin sommer!

Jill sa...

Ja de feriepengene fikk bein å gå på her oxo!
Det Noanoa-sjalet skal jeg hekle etter Borghild sin oppskrift, så der er noen penger spart :-)
Likte skålene, herlige farger!
Må si som Emmeline, alltid mye fine bilder her hos deg!
Lekkert hus!!!

Hege* sa...

Hei:)
Første gang jeg er innom her,det var en koselig blogg!!
Det absolutt nødvendig med noen viktige suppleringer til det man bare har "litt" av fra før...-den støtter jeg fullt ut;)
Jeg linker deg på bloggen min jeg:)
Klem...

Anonym sa...

Du bor helt ufattelig flot...sikke et hjem!! Håber du har haft en god ferie i Danmark, og at du snart kommer hjem, så vi kan se, om du har købt noget flot her i DK! Hilsen dansken!

moa sa...

hei-
og takk for besøket og hilsen på min nye blogg.
Nydelige skåler - de likte jeg veldig godt.Deilig med litt feriepenger,ja.
Ha en fin kveld!
Mvh Moa

CosiFanTutta sa...

Takk for påbloggen min! DET var kjekt. Strålende fornøyd med at du linker meg :o)
Halv pris - du trenger ikke si mer. Jeg likte veldig god fargen på skålene dine, og sånne får en jo aldri for MYE av, ikke sant!
Alltid fare for at det blir dyrt å ta turen til Lagunen!