søndag 15. juni 2008

"SOL, sol, kom igjen..."


"Solen er min beste venn.

Vekk med skyer, paraplyer...
Hold nå opp å regne!!!"


















Nå er endelig sommeren tilbake her i Bergen...
for en liten stund iallefall....


















Rundt huset vårt blomstrer
det masse Revebjeller for tiden.
De er giftige, men jeg synest de er sååå vakre!!!



















Ungene har funnet shorts og sommerkjole frem igjen...
og nå er det vannkrig som står på programmet...
De løper vilt rund, når mor skal ta
sine "vakre bilder" til bloggen sin...

"Hyl"....Prinsessen har ramlet i Vannkrigjakten,
og mor må kaste kamera, og komme hjelpende
til med plaster og klut...
Dette er sommer ja....



















Hengeseljen min som jeg kjøpte til påske,
trives visst godt oppi denne krukken..
Den vokser og spirer...
Og fuglehuset kvittrer...ikke!



















En liten detalj med utelampene våre...
Har en slik ved inngangsdøren og to foran huset.



















Froskeprinsen min sitter pent ved inngangsdøren,
og hilser alle mine gjester pent
VELKOMMEN


13 kommentarer:

Gamlå sa...

Hei hei. Så kjekt dere har det da når solen titter frem. Her i Stavanger kan vi ikke ta frem shorts og kjole da det er for kaldt til det. Fine bilder har du også tatt, og er det ikke typisk at når en står og konsentrerer seg så kommer det alltid noe i veien. Ja, slik som din datter som havnet i vannkrigen. :).
Dro kjensel på utelampen din, da den er lik min. God smak du har:)
Ha en fin dag
hilsen Gamlå

Miamor sa...

Koslig med stemningsbilder fra uteplassen!

Vi har kost oss litt i gamle Bergen i dag. Mulig jeg må lage et nytt innlegg i kveld!!

Vi blogges!!

tinemor sa...

Så utrolig flotte bilder du har tatt!
Lekkert hus og hage.
Her er det bare regn og kaldt. Håper sommeren kommer tilbake snart. ;-)

Cathrines blogg sa...

Å, du har det bare sååå fint!! Inne som ute :o)
Gleder meg sånn til tirsdag.....klemklem

Hespe sa...

Så utrolig flotte bilder!! Herlige farger, som "spruter" av sommer!!!!

Ønsker deg en flott og forhåpentlig solrik uke!!

Klem fra Hildegunn

Bo med barn sa...

Så koselig bilder fra rundt huset ditt! Jeg liker absolutt ALT du viser fram her i bloggen din!! Veldig god smak:)

Kos dere med sommeren, her regner det masse...og hagler!

mali-mo sa...

Så fint det skinner hos deg da! Var visst et godt øyeblikk utenfor her idag også, men nå er det mildt sagt grått. Krysser fingre for imorgen, og ikke minst for torsda, da har jeg babyklubb her og ønsker meg sol så vi kan være ute!

Koselig utenfor huset ditt. Og de utelampene var knallfine! Akkurat sånne jeg kunne tenkt meg. Og fin pynt!

Livy sa...

Herlige sommerbilder altså!!! Håper vi får godværet tilbake etterhvert også!

*klem*

Karna sa...

Så fint dere har det, nydelig hus og nydelige detaljer, vi hadde godt av litt sol igjen nå...håper vi får en fin helg,og at det blir varmt og godt på mandag, føler alltid det er kaldt og vått på st. hans

Ingrid sa...

Hei! Enig i at revebjeller er nydelige! De var så fine mot det hvite huset deres! Vi hadde buketter med slike på kirketrappa da vi giftet oss. Utelampene deres var kjempefine! :)

Magny sa...

så fint det er her hos deg....
blir med deg på sangen~~~
klem, Magny

Noralill sa...

Heisann! No vart eg skikkeleg inspirert til å gå ut å orden litt rundt huset...utruleg fine bilete av eit nydeleg hus! Koseleg å få komme på besøk...eg kjem nok att...

Living White sa...

Du har det så vakkert, rene idyllen hos deg:) Ble i skikkelig sommerstemning av bildene. Her i nord er det kaldt, men bare noen dager til nå så flyr vi til syden hvor det forhåpentligvis er litt mer varmt og solig enn her