søndag 8. juni 2008

Jeg BLOMSTRER I SOLEN ...og blir kjent med meg selv! :-)


















Titt titt her er jeg :-)
Hadde gjemt meg godt nå i denne bloggverden...
Merker at i disse varme sommertider
er det lite tid som blir brukt inne,
og med pcèn...!!!
Vi arbeider mye med uteplassen vår,
og legger planer for terassen som skal komme...i år :-/



















Jeg har blitt utfordret av Miamor og Heidi`s :-)
To morsomme utfordringer,
der jeg fikk tid til å summe meg litt i all denne jobbingen,
og bli litt kjent med meg selv :-)





















Utfordret av MIAMOR :-)

3 Navn jeg går under...
Mutter, Mamma og Meybime....


3 Ting som skremmer meg...
Den gale verden vi lever i...
At noe vondt skal skje med ungene mine og familien min!
Hoggormer og edderkopper.... Tivoli.... :-/
Her kunne jeg ramset opp i all evighet...(Meybime er litt pysete :-/ )

3 Ting jeg ofte har på meg...
Sorte klær...iallefall noe sort, og gjerne en knall farge!
Sminke..
Stor hårklemme... (setter nesten alltid håret mitt opp)

3 Sannheter om meg selv... (hjelp)
Elsker sjokolade..... Mmmmm....
Hater å stryke klær...
Er kjent for å være i godt humør!!!

3 Ting jeg ønsker meg...
En slankere kropp til ferien :-)...og resten av mitt liv...
Mere tid!!! Har det alt for travelt for tiden...
Selvfølgelig ferdig uteplass foran huset mitt!!!
M..M..........

Sender denne utfordringen videre
til alle som har lyst å bli utfordret!!!
;-)

..................................................................................


Utfordring fra HEIDI`S :-)

Hva gjorde du for 10 år siden?
Jeg var akkurat blitt gift med min kjære mann :-)
Arbeidet som elevassistent
Bodde i blokk!

Hva er 5 ting på gjørelisten din i dag?
Jobbe videre med uteplassen vår....
Vaske klær...
Rydde dette kontoret vårt!
...og arbeidsrommet!
Og kosetid med barna mine....

Snacks jeg liker?
Melkesjokolade
skvis is
Cola zero

Ting jeg gjerne vil gjøre dersom jeg var milliardær?
Fikset ferdig hele huset vårt, og uteplassen vår!
Hytte ved sjøen
Ungene skulle fått en god slump i banken!!!
Flotte turer...hit og dit...
Gitt en del til min nærmeste familie!!!
WOW.....dette var gøy....

Steder jeg har bodd?
Jeg har egentlig bare bodd her i utkanten av Bergen.
I leilighet , og blokkleilighet,
og nå i drømmehuset vårt i 3 år!!!

Disse folka vil jeg vite mer om...
Alle som ikke har fått denne utfordringen før...
Ser det er mange som har fått denne :-)

Nei nå begynner huset å våkne her og mere arbeid venter...
Vi "tastes" :-)

Ha en fin dag og ny uke :-)



14 kommentarer:

Miamor sa...

Koslig å bli bedre kjent med deg!!1

Lite blogging her og for tida!
Vært mye på farten, så da må jeg konsentrere meg litt om familie og hus og heim når jeg først er hjemme!!!

Vi tastes :)

tinemor sa...

Mye sol = lite blogging
Virker som det er slik gjevnt over.
Gøy å bli litt mere kjent med deg gjennom utfordringene!
Og lykke til videre med uteplassen.

Cathrines blogg sa...

Hei min venn ;o)
Jeg vet ikke hvordan jeg kan flytte over den awarden, slik at jeg får takket ordentlig!!! Ringer deg senere;o) Det var veldig hyggelig å få!!!!! Nå er det ikke lenge til vi møtes heller.......klemklem

Evami sa...

Skjønner godt at du har vært ute,for det har jo vært så fantastisk vær:) Artig å få vite mere om deg:)
Ha ei strålende uke:) Får håpe været blir bedre igjen.....

♥ H@rmoni ♥ sa...

Innom for å ønske deg en strålende uke!
:O) Det er jo så deilig ute!
Bir mindre blogging for tiden, ja!

Christina sa...

Fina blomster.. jag har präcis också blommor på min blog i dag :-)
Jag gör mycke keramik, men sakna en ugn.
Det jag gör får jag brändt ute, och det är inte let.
Jag hoppas snart att få råd till en ugn, för keramik.. giller jag..
Ha det gott..
Hälsninger från Skåne

Emmeline sa...

Koselige svar på kjekke utfordringer og ikke minst: knallfine bilder...SOM ALLTID:)

Tenkte jeg måtte i full farten innom her til deg for å si at Hjertekoppene fra SIA er rimelige og kan kjøpes hos Hjerterom på Sørås senter. Denne butikken ligger på en måte ikke så langt fra Lagunen dersom du ikke vet hvor Sørås er for å si det sånn.
Lykke til:)

Anonym sa...

IKKE KILDEN MEN SØRÅS SENTER....
DET LIGGER FORBI RÅ SKOLE, CA 50 METER FORBI SKOLEN. iKKE SÅ LANGT FRA kILDEN MEN DU VET; KILDEN ER I ANDRE RETNING. SØRÅS SENTER LIGGER PÅ EN MÅTE RETT OVENFOR LAGUNEN:) LYKKE TIL

Mia sa...

Det er da deilig å bruke tiden ute, når været har vært slik som i det siste... innetid blir det nok av etterhvert, tenker jeg... Koselig å lese mer om deg. Og så gleder jeg meg til bilder av uteplassen etterhvert.

Hespe sa...

Er nok ikke bare du som blogger lite om dagen. Det fine været må jo nytes til fulle :o)

Duuu så søt du er som legger igjen slik en herlig kommentar hos meg, det varmer :o). Joda jeg er en positiv person, vil helst gjøre det beste ut av ting. Men, for all del, jeg har mine "nede" tider jeg også, bare så det er sagt. Prøver bare å ikke la det bli så mange av dem...

Ønsker dg en flott uke videre!!

Klemmer fra meg:o)

Miamor sa...

Nå har ryddesjauen begynt! Bra det regner!
Skal fylle opp container, så det blir orden i heimen!

Har kost oss med bursdag i dag!
Bursdagsbarnet er sunn og ville bare ha fruktsalat, ikke kake...så da så...! Det er hennes dag!!

gudd nait!!

tinemor sa...

Liker å holde på med litt av hvert. Jeg er ingen teoretiker, men praktiker. Og lage ting med hendene er en fryd!
Du har hørt om poteten...... -kan brukes til alt! ;-)

Den gode feen sa...

Kjempekjekt å lese meir om deg, og nydelege bilete av peonene :) Ha ein finfin onsdag!

chatrine sa...

Heihei!
Jeg skjønner godt det blir mindre blogging. Det blir det på de fleste tror jeg nå sommerstid.
Om ikke været er det aller beste her, så er jeg nå likevell ute i hagen. Ønsker med sommer nå, før det blir for seint!
Gøy å lese litt om deg, og nydelige bilder!
Ha en finfin dag!
Klem fra chatrine:)