lørdag 10. mai 2008

To små Fèer på vårt Soverom...


















Kjøpte disse nyyydelige små Feene på en butikk i Danmark i fjor. Disse to henger over nattbordet mitt, og passer fint på meg...der jeg snorker, og drømmer meg tilbake der på sommerferie...







































En gang skal det komme et vakkert bilde
av mine kjære barn i denne rammen...
Men som sagt...Ting Tar Tid :-/














Vi nyyyter disse nyyydelige sommerdagene her i Bergen!!!
Merker at bloggen kommer litt i andre rekke her nå :-/
Jeg har ikke fått svart alle de koselige kommentarene
jeg har fått...sorry!!!
Men jeg håper på å komme sterkere tilbake
når hagearbeidet har roet seg,
og "drittværet" har funnet veien tilbake
til oss her i Bergen :-)



















Gratulerer med dagen lille Venn :-)
I morgen: 11.mai,
er det Prinsessens tur til å feire bursdagen sin.
Hun blir 6 år!!! Herlighet som tiden flyr!
Vi skal ha 22 gjester på middag, og kaffe :-/
Så her blir det liv..Rai,rai...
Her på bildet er hun i den skjønne alder av 2 år!

Ha en fin PinseHelg :-)


19 kommentarer:

KKannDesign sa...

Hei hei..

Så utrolig vakre engler - åsså så flott at du har hengt dem over sengen din - nydelig!..litt sånn nydelig i dobbelt forstand!

2 år ja, det er en herlig alder - men de vokser til - Gratulerer og lykke til med feiring og lag!

Det er så koselig inne hos deg - linker deg - vi blogges!

Ha en fin fin Pinse i go` været!

Smil fra KKann

Miamor sa...

Gratulerer tiø jenta di !! nydlig unge!

Er nesten misunnelig, ikke nesten ..
på det flotte soverommet med engler!!

Vårt soverom er kombinert hjemmekontor for meg og plass til senga såvidt mellom bokhyller og skap---Pest som jeg ikke turde vise i pest og bestinnlegget...

Må gjøre noe der inne snart...sommeren er ennå ung!

Rett av deg å prioritere uteliv og godvær! Vi må nyte det mens vi har det her! Litt soleksem i dag jeg... Lys hud og rødlig hår, ja da må man passe seg, men hvem tenker på det når sola titter fram???

Karoline sa...

for noen nydelige engler. jeg fikk en utrolig søt og veldig rar i positiv forstand, engel fra jobben mn nettopp. får ta et bilde å vise snart. den er fra os et sted, eller ihvertfall kjøpt der. dine var så yndige. hvor i dk??? skal dit i sommer...lsker engler. var fantastisk fine.
kos dere med bursdag.
i følge dagens yr.no melding er det sol en hel uke til i byen vår:)
hilsen fra Såta

Living White sa...

HIPP HURRA FOR PRISESSA 6`ÅRS DAG!!!

Ikke lenge siden mi ble 6 år, artig alder. Det var et fint bilde av henne du hadde her....

Jeg har også sett på feer, har hatt lyst på noen, dem er veldig fine syns jeg og har samme "funkjson" som de flotte englene man også ser.

Artig å se at det er hos flere bilderammene er tomme:)

Lysekronen er jeg fornøyd med, den var både billig og fin. Men den er litt liten kanskje i dette rommet, får ta det evt etterhvert. Dem har en i en butikk her oppe som er svær, den hadde blitt som prikken over ièn:) Mulig det blir bare med tanken, man har jo så mange drømmer i interiørverden.

Ang været får jeg bare tenke at neste gang er det vår tur med fint vær. Det virker som er det pent i sør er det stygt i nord og vise versa...

chatrine sa...

Gratulerer så masse til den lille søte damen!
Hun har vel huset fullt "as we speak" :)
Nydelige engler, og ikke minst soverommet!

Nyt sommeren sier jeg bare! her er det drittvær...kaldt og snø!

Ha en superdag og feire messe!!
Klem fra chatrine:)

Lena sa...

Gratulerer med den lille jubilanten! Så vakker hun var på det bildet....

De englene var supersøte, passer sikkert godt på deg nå du sover!

Håper dere koser dere alle sammen. med kaker og kaffe!
Ha en fremdeles strålendes Pinse.

mali-mo sa...

Gratulerer med dagen til prinsessen din! For en utrolig skjønn jente! Helt bedårende med blomekrans i håret!

Har lagt inn et forsøk på å beskrive headerlagingen min under spørsmålet fra deg inne hos meg!

Marit sa...

Jeg ser tre nygelige feer i dette innlegget. Den siste så utrolig gulle-god.

Du viser oss flotte bilder av soverommet ditt og jeg tar meg igjen å tenkte at dette er delikat. Du er sannelig flink.

Varme vårdager melder bud om det som skal komme, og da er det ille å sitte inne i godværet og blogge. Da har man andre ting å gjøre og jeg syntes du prioriterer riktig ;-)

Ha en fin pinsedag i Bergen.

a home far away sa...

Ljuvliga änglar i sovrummet, jag älskar änglar och hjärtan:-)

Kram från Singapore

liven sa...

Så fine bilder du viser!! Jammen har vi hatt en flott vær her i maaaange dager nå:O)
Gratulerer med vel overstååt bursdag i huset!! Så skjønn hun var da........og årene går jo så fort!!
ha en fin ny uke:O)

Heidi sa...

Gratulerer med den lille vakre damen. Supersøt !!
Fine bilder du viser fra soverommet, og englene var bare kjempefine!
Ha en fortsatt fin kveld og en super uke!

Millas hem sa...

Hej!
Vilken liten sötnos!
Jag har också en flicka på sex år, visst är det en mysig ålder?! Många kloka tankar!
Hoppas att din tjej hade en fin födelsedag!
Kram Camilla

HildeS. sa...

Hei hei.
Feane dine er fantastisk vakre, dei kunne eg godt tenkt meg:)
Gratulera med overstått til prinsessa di.
Det var ei herleg bilete av henne:)

Cathrines blogg sa...

Hei :o)
Gratulerer med overstått Malinbursdag!!! Ja tenk at de snart skal begynne på skolen...både vemodig og godt på samme tid!
Så søte englene var, men du må fotografere utsikten ned til vannet fra soverommet også!! Den er jo litt misunnelsesverdig....
Håper vi treffes snart!!! Treff hos meg i slutten av juni, når eksamen er over puh!
Ha en strålende 17.mai feiring, klemklem

Lykkelene sa...

Så søt godjente!Har utnevt deg til ein award;-kikk hos meg:0)
God 17.mai!

Living White sa...

Heisann, ville bare fortelle at du har fått en award hos meg:)

Olstad sa...

Nydelig liten prinsesse du har, selv om tiden går regner jeg med hun like nydelig nå.

Apropo nydelig synes jeg også de flotte feene dine var flotte. Det var en god ide og ha de over sengen.

Miamor sa...

Håper alt er bra med deg, og at du har hatt en flott 17.mai-helg!!

Jill sa...

Nydelig bilde av en liten 2 åring :-)
Håper det dårlige været ikke kommer tilbake på lenge enda!