mandag 19. mai 2008

Prinsesse Bursdag og ROSA Krem...


















Som tidligere fortalt...ble "lillejenta" vår
hele 6 år den 11.mai !!!




















Det hele ble feiret med familiebesøk på selveste bursdagen,
...og Barnebesøk noen dager senere.





















ROSA er tingen, og temaet er...
Prinsesser...selvfølgelig... :-/




















Geleen er pyntet til gjestene kommer,
...og hugger innpå!
Skal si det gikk fort for seg ja....









































Det meste av dessertene fikk en topping
med ROSA krem på seg...selvfølgelig...

Herr MeyBiMe lurte på da han så bordet,
om jeg hadde glemt ROSA krem på saltstengene....
Hmmm.....




















Skulle vel egentlig hatt et "vakkert" bilde på slutten her,
av bordet etter gjestene hadde inntatt måltidet...
Men det ville ikke henge her inne å bloggen...
Ikke mye prinsessefakter og bordmanerer,
når sukkeret kommer i kroppen her nei!

Men kjekt hadde vi det :-D


31 kommentarer:

Bodilhjemhobbyhage sa...

Så fint dekket og kreativ med pynten ;)....ja de var sikkert strålende fornøyd !
Grattis med award :)
Har ikke vært innom her før, men kommer gjerne igjen ;)
Ha en flott tirsdag :0)

tinemor sa...

Masse godt!
Lekkert i rosa.

Tove sa...

Så mye flott du hadde laget til prinsesse bursdagen! Kan tenke meg prinsessen var fornøyd:) Fikk lyst på gele og kaker...

Fru Fjeldhammer sa...

Så fint det var dekket, virkelig kreativt! Men sukker og bormanerer ja de henger nok ikke sammen!! *LOL*

Klem

Anitas hus sa...

Nam, fikk lyst til å komme i rosa bursdag jeg også. Elsker både gele og sjokoboller, hihi...
Tenker nok prinsessa de var fornøyd jeg, var jo så lekkert;)
Ha en fin dag!

Livy sa...

Heisann!
Heeerlig rooosa inspirasjon!! Suger til meg all inspirasjon for rosa barnebursdag, da 4 åringen om ikke så lenge blir 5! Tusen takk for inspirasjon!

Ønsker deg en fin dag!

Hespe sa...

Mmmmm - her var det mye godt for små og store prinsesser...!!
Så flink du har vært, det så bare såååå fristende ut!

Ønsker deg en herlig uke!!

Klem Hildegunn :o)

christinasinteriør sa...

Skikkelig fint bord og mat!
Artig at det er så gjennomført!
Ha ei nydelig uke videre!

Bo med barn sa...

Åh...for et herlig bursdagsbord. Jeg ble helt fasinert av pynten på gele og kaker!! Her hadde min 6-åring blitt helt stum!

Kjempelekkert! Tenker prinsessen var fornøyd :)

Ønsker dere en flott tirsdag.

Smilla sa...

Åh..slurp.. nå fikk jeg vann i munnen her. Så utrolig flott pyntet, og så fiiine bilder. Nydelig ramme rundt bursdagen. Tipper hun var fornøyd! :O)

Storeflittig sa...

Jeg bøyer meg langt under støvet! For en UTROLIG flott bursdagsbakst!!!!! Er det mulig å få noen hint om hvordan en kan lage dette

Nydelig, du er virkelig kreativ.

janne - kathrine sa...

Så mye hærlig bursdagsgodter da :-)
Samler ideér til lillemors 5 årsdag i juli - hvor helt sikkert rosa kommer til å være en gjennomgående farge ;-)

Ønsker deg en fortsatt fin dag!

Trønderpia sa...

Aha, det var lurt å ha på en dæsj rosa krem, for å pfiffe opp maten. Smart, og ja...det var en skikkelig prinsesse verdig :)

Ha en fortsatt fin tirsdag!

Lovise sa...

Så mye deilig rosa da.....

♥ H@rmoni ♥ sa...

Her var det masse rosa søte detaljer!
Sikkert en suksess hos søte småjenter..
:O)

Marit sa...

Så lekkert du har laget det hele! Du er flink og kreativ - ikke rart du fikk awarden forresten. De grønne Ikea-glassene kan brukes til ALT og er så flotte å ha alt mulig i. Bruker dem flittig, jeg også.

Vet det er mange foreldre som syntes de er veldig til pes å holde bursdag til sine håpefulle små og velger ofte å sette det bort. Det ser ut som du har en lukrativ bisniss i sikte om du skulle ønske det ;-D

Karoline sa...

å, for en deilig bursdag, elsker slik nydelig dilling for de små også. herlig, her skulle vi vært!!!
flott blogg, er venn og nabo med cathrine som fortalte om bloggen din.
kjempemasse fint her, koselig sted dere har.
ser du også er glad i keramikk:)
ha fine soldager, kommer gjerne innom igjen:)
hilsen fra meg på såta.

Marihøna sa...

Å, dette så deilig ut. Og ikke minst STILIG!

Evami sa...

Så heldig prinsessa er:) 6 År og så mye prinsesse-rosa:) Blir jo reint godtesyk av å se på alle lekkerbisknene du hadde laga:)

Ha ei flott uke:)

Den gode feen sa...

HERLIGHET for nokre fantastisk fine bilete. Utruleg fint pynta, og skikkeleg inspirerande sidan det går mot 1-årsdag her i huset. Nydeleg!!!

HildeS. sa...

Mmmmm, her var det masse søtt og godt, og rosa.
Kan tippe at det falt i smak hos prinsessa:o) og gjestene:)
Ha ei fin, resten av denne, veka:)

Living White sa...

Dette så sååå innbydende ut at jeg skulle ønske jeg var 6 år og innvitert!!! Virkelig flott pyntet og alt det du serverte så ut som det har kommet fra himmelen. Ser jo hvem jeg skal ta inspirasjon fra til 7 års dagen til Caroline neste år...

Ja jeg skjønner ikke de som har rullegardinen rett vei jeg, men men. Ja endelig ble det sol her,v ar en nedtur å få den snøen for litt siden, det var som å få et slag under beltestedet det. Så nå håper jeg på mye sol, så mye at det blir grønt i skogen og at man føler det er sommer

Karna sa...

Åhhh guri så fint, må jo vært en drømm for prinsessa dette! Kjempe fint har du laget det, og du tar alltid så fine bilder også!

liven sa...

Her så det ut til å være masse godt til prinsessene!!
Så lekkert laget til:)

KKannDesign sa...

Hei hei..

Sååå flott, deilig, herlig!

Ha en fin fin torsdagskveld, fredag og helg!

Smiiiiil!

Smil fra KKann

Karna sa...

Er nok ikke noen stylist jeg nei, her er det regnskap og tall og slike kjedelige ting det går på...

Ha en fin helg du også!

Miamor sa...

Så nusselig!!Nydlige bilder du tar!!

Ikke meningen å skake bloggverden med suspekte overskrifter, men syns den var litt herlig...

Sitter på flyplassen i Stavanger og venter på fly til Trondheim..


Ha ei topp helg!!

Miamor sa...

Vi skal ha guttebursdag for 7 åringen vår på onsdag

ikke mye rosa vil jeg tro...

elisabethj sa...

takk for koselig melding, dette var en KOSELIG blogg!!!! Gøy med nye bekjentskaper, jeg legger deg til på lista mi jeg-om det er greit?
ooo helg, og heia Norge og Maria!!

mali-mo sa...

For en kjempeflott prinsessebursdag dere har hatt! Kan tenke meg dette gikk rett hjem hos de små jentene ja...Lekkert pyntet prinsessemat og rosa krem var jo genialt! Fine bilder også her hos deg. Gratulerer med awarden og fortsatt god helg!

Høvebakken sa...

Så flink du er!!! Ha en fin dag ;)