lørdag 19. april 2008

VÅRen ER HER...NÅ !!!!



















Det er bare sååå deilig...med endelig VÅR i luften!!!
Her i Bergen har solen varmet oss alle :-)
Jeg har vært å shoppet litt...kjøpte meg disse to lysestakene,
som jeg flytter litt rundt på for tiden...og en krone.



















Jeg og "Lillemor" plukket masse Hvitveis på turen hjem fra barnehagen...
Det er VÅR for meg!



















Noen nye puter i sofaen er det også blitt....
Jeg mååå ha en liten fargeklatt sammen med det hvite og svarte!
Og bordet...skulle gjerne vært...HVITT!!! :-)




















Jeg fant disse to husene på en liten shopping i går.
Det største huset var det en liten bulk i,
...så da ble det halv pris :-)


















Kronen som jeg kjøpte i uken,
er visst nå kommet på plass i "lillemors"
...epletre-bøtte !!!



Jeg har det ganske travelt i ukene,
så jeg er litt treig her på bloggen!!!
Men jeg følger med :-)
Takker for alle de flotte kommentarene
fra dere...det er koselig å lese!!!

HA EN FIN HELG VIDERE I SOLEN :-)


13 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Så mye fint du har shoppet!!

De to zinkhusene skulle jeg gjerne ha hatt... *S*

Nyt kvelden!!

♥ Harmoni Interiør ♥ sa...

Søtt med hvitveis! Stilige puter du har handlet deg. De hvite husene er så fine, kunne tenkt meg et sånt.
NYT VÅREN!

tinemor sa...

Så mye fint du har kjøpt! Og veldig gode bilder av det også. Ser solen stråler til dere, -deilig.
Ha en strålende søndag!

Tante Mimmi sa...

ÅÅÅ, her var det "godt å værra"!!
Men sola ski og blogging er forbudt! Kjem att i nattens mulm og mørke! Linker deg - så finn eg deg att! :)
Takk for besøket på bloggen min!:)

Anniche ♥ sa...

Tusen takk skjønne du for alle de hyggelige , varme og søte kommentarene fra deg !

Synes hjemmet ditt er så lekkert , og helt i min smak! Elsker de kunstneriske /og flotte fargene i hjemmet ditt :)

Her er det også nyyyyyyydelig vær . Vi har vært ute på sjøen og grilla og greier i dag , HERLIG!!!!!!

VELKOMMEN TIL SØR I SOMMER DA !

KLEM a

Evami sa...

Så flott med hvitveis:) Det er vår for meg også_) de hvite husene var fine,og ikke noe man ser over alt.

Godt å ha noen fargeklatter i huset sitt....

Vår er herrlig....Vi vil også ha sol og varm vår:) Ha ei strålende uke:)

Hespe sa...

Så du har vært på shoppingtur - nyydelige ting du har kjøpt!!

Ønsker deg en herlig uke!

Klem :o)

Lille Trille sa...

Så vårlige bilder du viser. De små vasene/glassene hvitveisen står i var sååå fine :-)
Ha en herlig dag i solen :-D
Klem Lille Trille

Sol sa...

Hei hei.Du har virkelig en koselig blogg! Jeg fikk en bukett med blåveis av datteren i dag,men hvitveis har vi ikke plukket enda...De to husene dine er kjempefine. Sånne har jeg ønsket meg lenge, men jeg har ikke funnet dem i noen av interiørbutikkene jeg har vært i,så jeg får bare fortsette å leite. ha en fin onsdag!

Home Broker sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Home Broker, I hope you enjoy. The address is http://home-broker-brasil.blogspot.com. A hug.

chatrine sa...

NYDELIGE BILDER!

Living White sa...

AIAIAI, for noen fine hus. Hvor fant du dem og hvor kommer de fra? De var SUPER SUPER SUPER fine og nå fikk jeg skikkelig lyst på ett sånt hus. Legg en lysslynge inni der, blir knallbra. Og du, ta en liten Emmeline på det stuebordet ditt, det tror jeg blir flott.
Mal det hvitt og gå inn på www.wallword.com og finn noe fint å dekorere det med.

Anonym sa...

Thanks for the marvelous posting! I genuinely enjoyed reading it, you can be
a great author.I will always bookmark your blog and definitely will come back
in the future. I want to encourage you to ultimately continue your great writing, have a nice weekend!


Feel free to visit my webpage jacksonville computer forensics degree