mandag 7. april 2008

Vår - rengjøring og Gardiner...


















Jeg har sydd i helgen!!!
Endelig har jeg begynt på prosjektet: Nye Kjøkken-Gardiner!!!
(Ja, jeg vet vinduene er litt skittne...)




















...Og gjett hvem jeg hadde på besøk i helgen?
Jo...SOLEN!!!






































Disse gardinene mine har jeg utsatt i det lengste!
Jeg ville ha noen innvendige "ca. type lift"-gardiner,
men jeg ante ikke helt hvordan jeg skulle gripe temaet fatt!
Men til slutt ble de seende slik ut...
Det var ikke helt slik jeg hadde tenkt...
Men synest resultatet ble bra jeg :-)



















Enda to karer til i huset mitt.
De passer på at vi fører god borskikk :-)
(Eh...tror kanskje de er lei av den jobben...)





















Takker for masse gode forslag om uteplassen min!!!
Så nå får vi se hva jeg og min kjære finner på...


Ha en Heidundrande fin,
og Sprudlende uke :-)


26 kommentarer:

chatrine sa...

Vakre bilder! Å så rent, hvitt og pent!!!
Jeg tror jeg rett å slett kommer over til deg, istedet for å se på mitt rot her hjemme;)
Nei, nå skal jeg virkelig ta meg sammen å vaske litt! Det trengs, ser jeg;)
Ha en super ny uke!
Klem fra chatrine:)

chatrine sa...

Glemte helt å nevne det: men gardinene dine var bare super-søte!!!

frk.kreativ sa...

Gardinene dine ble helt enkle og fine,likte dem jeg:0) Ha en fin uke. Klem fra Lene

Karna sa...

Super fine gardiner, og utrolig tøffe karer som passer på bordskikken!!!

Nei jeg har en broder maskin, så den gjør hele jobben, det er derfor det går så fort...sitter bare og ser på jeg...he,he..

Lille Trille sa...

Gardinene ble lekker !!!
De to "bordskikk-vaktene" var kjempestilige, jeg tror de er takknemlig for sin viktige oppgave ;-)
Ha en herlig dag, og jammen skinner ikke solen :-D
Klem Lille Trille

Living White sa...

Det var noen utrolig flotte bilder. Likte fargene....veldig SMÆKKERT:)

Hos meg blir det sikkert bedre også med tiden da jeg får orden på saker og ting. Nå må jeg rydde bort ting som ikke skal være tilstede og få ting frem som skal være tilstede. Men som min mor sier: ROM VA IKKJE BYGD PÅ EIN DAG:)

Jeg ser jo at vi har like gardiner, jeg fikk sydd så og si samme gardinene til min datters rom, men i rosa.

Utsikten er det ingenting å si på. To ganger pr døgn får jeg hurtigruten på besøk nesten i stuen min og det er fint for øyet:)

Skal hjem i dag og prøve rydde litt mer rundtomkring slik at det går an å ta bilder fra resten av huset:)

Miamor sa...

Supre gardiner da, jammen er du flink! Ser så koslig ut hjemme hos deg!! Ryddig hele tida?? Sola er her i dag, ja og vi pusser ytterdører og beiser ! Må passe på å gjørde uteting nå, en vet jo aldri her vest.... Tar kanskje en opprydding i hagen og! Hage og hage fru Blom, har egentlig bare et stort steinbed, og ikke nøe gress. Ha en fortreffelig ettermiddag!

Hespe sa...

De gardinene dine var bare så utrolig fine - hadde nok passet fint på kjøkkenet mitt også de... :O)

For ikke å glemme figurene og skålen - nyyyydelige farger - me like a lot!!

Ha en fortsatt fin uke!

Klemmer :O)

Den gode feen sa...

Så fantastisk fine bilder! Du har det utruleg fint! Gardinene er nydelege, og keramikken fantastisk!!

tinemor sa...

Gardinene dine ble jo kjempfine!
Lyst og rent inn til deg.
Jeg har også kjøkkengardin-prosjekt, men er litt kresen på stoff, så ahr enda ikke funnet et. Har et i hode, ikke så lett å oppdrive i virkeligheten....

Storeflittig sa...

Så hvite og rene nydlige bilder! imponert over syjobben, heia!

Livy sa...

Heisann!
Først må jeg få sagt at du har en utrolig flott blog! Du gir meg masse inspirasjon!

Så utrolig fine gardiner du har sydd - nydelig!

Ønsker deg en fin onsdag!

Lykkelene sa...

Så flink du har vore, liftgariner og greier... Syns du har så mange artige keramikkfigurer/flasker. Er dei fra butikken vis a vis Galleriet? (Husker ikkje navnet for øyeblikket...)

mali-mo sa...

Syns gardinene ble vakre jeg. Lyst og lekkert og vårlig!

Miamor sa...

Hei igjen du!! Så mye fin keramikk du har! flott sammen med den rene hvite stilen ellers!
Har hatt besøk av 5 venninner og planlagt Hemsedalstur til helga! DEN kaklegjengen!! Gleder meg!!

Bo med barn sa...

Så flotte gardiner. Sånne har jeg tenkt å sy til vaskerommet mitt. Har aldri gjort det før, så de blir litt som de blir..:)

Helt nydelige bilder du viser! Liker ALLE tingene dine. Helt nydelige:)

♥ Harmoni Interiør ♥ sa...

Flotte gardiner. Skrev jo om min plan for nye gardiner i mitt forrige innlegg, og den stilen som du har sydd er jo helt nydelig.
Figurene var fine!
Vårlig hilsen Hilde

Heidi sa...

Hei,hei!
Så hygglig at du la en hilsen på den nye bloggen min. Ja, dette blir nok gøy:o)
Det er utrolig flotte bilder du viser, og lekre gardiner. De kunne passet bra på vaskerommet mitt...
Bordvaktene var også skikkelig fine. Moro å ha noe som ikke alle andre har.
I kveld har jeg hatt venninneklubb, og vi har kost oss med god mat og vin. Måtte bare en liten tur innom blogglandia før jeg kryper til sengs.
Hilsen fra Heidi

Marie sa...

Hei, hei!

Så koseleg blogg du har :)

Karna sa...

Våren nyyyyytes, er fantastisk!

Miss.T sa...

Supervakre bilder : ) fikk veldig sommerfølelse av å se de !! Flotte gardiner du har sydd !!

Living White sa...

Jeg er fornøyd MEN husk at de blir penest på helt glatt flate. 100% glatt flate!!!!!!!!!

Wallwords.com, veldig bra side og masse utvalg. Der er det bare fantasien som setter grenser...

Tove sa...

Så flotte bilder, alle sammen. Flotte gardiner du har laget, og utolig kul bolle, "menn" og og og og

OG utolig flott det så ut ute hos deg i forrige innlegg!

Jeg kommer garantert innom her igjen:)

klem

Lykkelene sa...

Det ligg ei utfordring til deg hos meg:0) Tar du den?

christinasinteriør sa...

Heia! takk for kommentaren! For noen friske bilder du viser, her skiner solen i dag(skittene vinduer her og ser jeg...hihi)! Deilig!
Ha ei fin helg!

BLAFREBLOGGEN sa...

Nydelige vårstemningsbilder! Spesielt det av vinduet med sola som gløtter inn. Til min forferdelse begynte det å snø her i helgen igjen... håper snart vinteren slutter å tulle, slik at våren får ta over skikkelig med sol og varme :-) Håper du har en fin helg! Takk for koselig hilsen i bloggen min også forresten.