tirsdag 29. april 2008

VÈL OVERstått Bursdager :-)




















I helgen har vi feiret i vei!!!
Eldste mann ble et helt år eldre...
nemlig den flotte alder av 11.
Og jeg fikk visst enda et år på kjøpet :-/
(sjarmerende....)




















Vi hadde 21 av 23 gjester på kaffi og kaker...og desserter.
Det smakte deilig!



















"Broremann" fikk masse penger og gaver...
Fotballbukse, PlayS spill, klær og div....
Han var godt fornøyd med dagen!!!
Han hadde guttekveld med kameratene på Fredagen.
Da var det filmkveld og Pizza og Mye godteri...
Det var visst en vellykket kveld for gutta Boys!




















Denne gaven ligger det mye kreativitet i...
Prinsessen har selv "mekket" gave til Mor...
-Hun lurte på om jeg hadde noen penger hun kunne låne....?
Jeg fant en liten krone, og sa at denne kunne
hun faktisk gjerne få låne!
Prinsessen har visst vært ennå mer kreativ
enn denne ene kronen..for mere var det i pakken!
Hun hadde funnet frem litt rester fra godteposen sin,
fra et tidligere barnebesøk...

Saltstenger er Ok det...
Og faktisk liker jeg best de rosa Mentosene...
Og FOX... er ikke favoritten,
men godt når vi ikke har noe annet søtt i huset ;-)
Koste meg jeg :-)
Mmmmm....














Denne fikk jeg av min kjære Mann :-)
Han hadde visst snappet opp noe mumling fra meg om NY MOBIL !!!
Tenk...han hører visst avogtil hva jeg egentlig SIER!!!!
IMPONERENDE :-)

JIIIPPPIIIIIIII, NÅ HAR JEG LANGHELG :-D

TUUUUUsen takk for kjempe masse
hyggelige tilbakemeldinger,
fra dere skjønne der ute i bloggverden!!!
Er glad i dere alle sammen :-)


17 kommentarer:

Cathrines blogg sa...

Wow! Gratulerer så masse med vel overståtte bursdager! Og nydelig gave fra prinsessa!!!
Var jo ikke akkurat stygg den fra mannen heller da... ! ;o)Klemklem

Miamor sa...

Gratulerer så masse med overstått!! Så skjønne gaver fra vesla!! Syns jeg ser henne sitte å mekke dette til mor : ) Søtt!! Kos deg med langhelg. Håper på finvær. far i huset skal vekk, og vi andre tar det etter innfallsmetoden....

Hulda sa...

Så flott den mobilen din var! Gratulerer med dagen som var. Nydelig dekka bord!

Huset i Hagen sa...

Gratulerer med overstått! Så fine gaver da! :0) Du har det så fint både inni huset ditt og utenfor. Liker stilen din...og ja. jeg har sett pest bildene dine også he.he. Ha en fin langhelg! :0)

mali-mo sa...

Gratulerer med overstått bursdag til dere begge to. Og den gaven fra veslefrøkna smeltet jeg jo helt for! Så god jente! Hun har pakket inn noe hun liker godt og gitt det til mammaen sin...for en gullunge! Nydelig krone-kort. Gi henne en kjempeklem fra meg og ha en fin kveld!

Marit sa...

Jeg føyer meg i rekken av gratulanter. Og sannelig har du fått både kreative og sårt tiltrengte gaver. Ny mobil er jo alltid toppen, og denne ser jo helt knæsj ut. Du duger sikkert til mange, lange og gode samtaler.

Ha en flott langhelg, og utnytt fritiden til litt kos og avslapping. Vi trenger det, vettu.

Hejdå.

Lykkelene sa...

Vel overstått bursdag!Ser at lillemor har lagt sjela si i gåva, og det er jo herlig!
Eg har omsider fått av meg "ragget" og er i dag lett og luftig i sveisen. Nei;- ikkje akkurat som Eli Hagen, men meir type luftig, røff og tøff!
Ha ein fin 1.mai!

Mia sa...

Gratulerer med vel overstått, ja! Og gaven fra prinsessen var bare helt bedårende! Gaven fra mennen var vel heller ikke å forakte. Og bordet du hadde dekket var helt nydelig. Kos deg med fridagene, og jeg håper solen vil også dukke opp der du bor.

Anniche ♥ sa...

Grattis med vel overstått feiring !!
Synes det var en søt og omtenksom gave , tjihi!!

Kjekk gave fra mannen , helt topp når de av og til får med seg det vi sier , hahahahahahaha

Ha en flott 1 mai , klem

tinemor sa...

Flott dekket bord.
Så kozt med gave fra datteren og ikke minst mobilen fra din kjære. Jeg har oppdaget her at når jeg ønsker meg noe "teknisk", så hører han... ;-)
Fikk meg nytt speilreflekskamera her i november, og tidligere fikk jeg mobil. Nesten sånn uten grunn faktisk. Bra de får med seg noe da...
;-)

♥ H@rmoni ♥ sa...

Grattis med overstått bursdag!
Du har kost deg med presangen nå, både saltstenger, fox og ny mobil!
Kom på noe min søster gjorde når hun var liten (ant før jeg var født). Hun hadde tatt en pakke fårepølse fra kjøleskapet og pakket inn til ho mor i presang..!

Trønderpia sa...

Gratulerer så mye med vel overstått bursdag, både til deg og "vesle"gutten :)

For en herlig gave fra jenta di.
Det ligger mye omtanke bak den der.
Også så lurt å spørre om å få låne penger, for etterpå å gi de tilbake. Kjempesmart, og ikke minst økonomisk. Lurer på om ikke jeg også skal prøve den en gang :)

Kjempeflott mobil!
Jeg ønsker meg også ny mobil, og den der var lekker og feminin, akkurat noe slikt jeg kunne tenkt meg.

Ha en finfin helg! Klem

chatrine sa...

Gratulerer med overståtte bursdager!
Fin gave fra din lille prinsesse;) Unger er nå hærlige da!
Nå er det helg igjen ja:) Her skal det ryddes et par timer før kvelden kommer, og om været holder seg skal jeg ut å jobbe i hagen i helgen. Skal bli godt med frisk luft ja;)
Ønsker deg en kjempefin helg!
Klem fra chatrine:)

Miamor sa...

God tur til Voss!! Kos deg og nyt livet : )

Hespe sa...

Gratulerer så mye med overstått bursdag til dere begge. Åh, for en herlig presang fra lille prinsessa da. Ikke verst å dele av godteposen sin. Den burde "stjerne i boka"..!!

Nydelig bord du hadde pyntet også. Så enkelt og fint!

Ønsker deg en fortsatt flott vårhelg!

Klemmer :o)

Karna sa...

Gratulerer med dagen!!

Nå titter solen frem gjennom tåken, så vi får enda en fin dag her på Vestlandet...deilig!

Gårdsromantik sa...

Grattis i efterskott!
Vilken härlig födelsedag!

Kram Maud