lørdag 8. mars 2008

Snart PÅSKE folkens.....























...og jeg er klar som et egg...ha ha..!!!

Jeg har allerede begynt litt i det små å ta frem litt påskepynt...
Jeg har slitt i hele går med å laste opp bilder her på bloggen min...
Nettet mitt svikter meg til tider.......grrr....


















Kjøpte disse skjønne metall- påskeeggene på kremmerhuset. Synest de var litt fargerike og kuule!!! Deilig å se noen andre varianter av alle disse "glorete" påskeeggene!


















Her ser dere litt av stuen min...TV kroken...
Nå er jeg kommet inn i en litt "blå - lime periode" merker jeg...ellers er jeg egentlig mest glad i de varme fargene.....hm... forandring fryder!!!
Jeg elsker hvitt!!! Men må også ha litt farge-klatter rundt meg!!!


















Håper min mann snart finner ut at han absolutt trenger noen mindre dominerende høytalere i stuen.....hmmm.....














Her er litt "kunst" som henger i stuen min...made by me... Jeg har tegnet ungene mine i blyant, da de var ca. 1 år gammel...Og to små akryl malerier...












































































Disse tovede ull-eggene er den fineste påskepynten jeg har!!!
Min sønn og klassen hans, laget disse og solgte på et marked for flere år siden. Men når jeg skulle finne dem frem i går...så manglet jeg flere av dem...hmmm....mystisk...
Tror jeg og ungene får sette oss ned rundt kjøkkenbordet og tove i vei til påsken!!! JAAAA
...Og stor takk igjen til dere alle som er sååå søte å legge igjen kommentarer her,
jeg blir såååååååå GLAD!!!!

:-)



9 kommentarer:

Hespe sa...

Hei på deg!
Da er jeg tilbake etter Bristol turen, og klarte ikke å hode meg borte fra pc'en - måtte bare inn en liten tur og "se til dere" :O)

Har hatt en kjempefin tur, men som alltid ble det alt for liten tid. Fikk ikke tid til alt jeg hadde planlagt... Har kosa meg så utrolig!!!!! Shoppa litt har jeg også, og kommer nok litt bilder inne hos meg etterhvert. Må bare komme meg "ovenpå" igjen etter turen først.

Så kjempekos du har det hjemme hos deg, og de bildene du har tegnet av barna dine var jo bare fantastisk flotte. Virkelig flink er du..!!

De tovede påskeeggene dine var såååå fine, og metalleggene fra Kremmerhuset også....Det er lov å begynne å pynte litt til påske nå - må jo få nyte kosen en stund :O) Et av kjøpene mine i Bristol var nettopp noen søte påskeegg i herlige pastellfarver. De skal frem i morgen!!

Ha en fortsatt fin søndagskveld!

Klem :O)

Tussaluso sa...

Hei, siden det er første gong eg er her inne på bloggen din vil eg først sei at du har ein veldig fin blogg. Det er alltid kjekt å oppdage nye blogger med ny inspirasjon. Det er virkelig ett flott hus du har. Kommer garantert til å kikke innom igjen. Ha ein forstatt fin søndags kveld.

Lykkelene sa...

Nydelege tegningar du har laga av barna dine! Misunner alle som er flinke å tegne. Det er nemlig ikkje eg...Ha ei god veke:0)

Lille Trille sa...

Så koselig påskepynt du har. Jeg har også noen egg fra podens tid i barnehagen, er så koselig å ta dem fram.
Tv-kroken din ser veldig innbydende ut...og du det der med høyttalere er like kjedelig her, hadde det vært opp til meg skulle høyttalerne ut i garasjen hi,hi.
Tegningene av barna dine er nydelige, du er virkelig flink.
Ha en fin uke!
Klem Lille Trille

♥ Harmoni Interiør ♥ sa...

Søte påskeegg og fine bilder.
Det er ikke bare du som irriterer deg over store høytalere! Jeg har flyttet våre ned i kjellerstuen- de tok alt for stor plass.
Ha en fin uke!

Mitt hjem, Anita sa...

Hei
Flotte bilder du har tegnet:)
Du er ikke alene over å irritere deg over høytalere, jeg har 4!!! han har begynt å snakke om å kjøpe seg noen mindre.:)(for min del kan de være usynlige og.) Ha en fin uke.

Emmeline sa...

Jeg har måttet blåse bildene dine opp i stor størrelse og har sittet her og bare nytt det deilige klassiske interiøret hos deg.

Lekre svale farger--nydelige pledd og puter. Flotte bilder og så rene linjer du har.
Deilig og inspirerende syns jeg!!

Du har det så utrolig fint og påskepynten ble i grunnen prikken over ien. Likte godt de stilige påskeeggene fra kremmerhuset men også de tovede eggene på trollhasselgreinen. Håper du finner resten. Riktig god påske til deg og dine:)

Tove sa...

Hei!
Første gang innom, og jeg må si du har en flott blogg:) Utrolig stilig interiør og flotte bilder du har tegnet/ malt. Her skal jeg følge med videre ja:)

klem

Living White sa...

Jeg får bare begynne med å si at du er jo UTROLIG flink å tegne!! Så morro og anneledes og ha sånt på veggen:) Skikkelig koselig.

De tova ull-eggene var supersøte. Jeg har ikke noe stort forhold til påsken, er ikke den som løper butikkene ned for å finne høner og egg. Jeg er mest juledame. Men koselig å se da andre pynter, det er det!

Ang leiligheten gleder jeg meg som et lite barn. Min datter gleder seg veldig mye, hun tror at vi skal fiske fra terassen om dagene:) Har begynnt ryddingen her hjemme, har funnet ut at jeg flytter ikke på søppel. Må rydde litt i det skjulte her, min datter er nemlig som Espen Askeladd, samler på alt! Møblerer i hodet mitt hele dagen. Blir morro å få en ny fresh start. Gleder meg mest til utsikten, den er upåklaglig. Tror jeg får mange koselige kvelder oppi luften