lørdag 29. mars 2008

Påsken er over for denne gang......



Jeg er i sjokk ennå....


















Hva var det egentlig som skjedde denne påsken...



















Jeg handlet inn blomster og hagesaker før Påsken,
og tenkte at nå skulle våren komme... Jippppiiii :-)
Men...nei... :-(
Snøen har kommet i alle retninger, ..bortover, bakover, fremover, oppover, innover...ja den har lagt seg overalt!!!
Full Vinter!!!

Blomstene mine har lagt paddeflate under all snøen.
Men, men...nå har endelig regnet vasket bort det meste av snøen så det er vel ennå håp om at våren kommer til meg også...
:-/ eller???





















Ser at mange viser de flotte lysekronene sine på kjøkkenet..
Så derfor tenkte jeg at dere skulle få titte litt på min lille "Lysekrone" også!
Hvis dette kan kalles det...???




















Den henger over spisebordet på kjøkkenet.
Jeg kjøpte den da vi flyttet inn i nyehuset vårt.
Denne har jeg ennå ikke rukket å bli "lei"!!!
Den gir et utrolig flott lys med alle disse små pærene :-)




















Her er to artige karer, som henger over peisovnen min i stua.
Det er egentlig to flaskekorker i keramikk...men jeg satte dem
oppi disse hengende pottene...
...og her har de flydd rundt siden!
De har slike "stygg-vakre" ansikt,
som gjør dem såå sjarmerende...














Ranukler igjen...
Jeg elsker disse blomstene!!!


Jeg sliter litt med nettet mitt for tiden.
Så dette tar tid..faller ut nesten hele tiden...grrr...
Jeg har også hatt en ganske så travel uke!!!
Har ikke fått svart på alle innleggene mine...


Ønsker dere en fin helg,
og takker for masse flotte kommentarer!!!
Det er sååå gøy å få!

13 kommentarer:

marie sa...

Ja, det var rart med det været. Jeg hadde sett for meg vår og småsko etter påsken. Og siden har jeg ikke sett småskoene andre plasser enn i skapet. Men kanskje våren kommer neste uke. Vi kan jo håpe.

chatrine sa...

heihei!
Nydelig lyskrone!
Det er nok ikke bare du som hadde vinter i påsken... Her har det snedd som bare det, og det er faktisk full vinter enda;)
Men, jeg er optimistisk likevell, tror våren kommer snart:)
Ha en kjempefin søndag!
Klem fra chatrine:)

christinasinteriør sa...

Hei! Takk for hyggelig kommentar! Nydelig lysekrone og kjøkken!
Ha en flott søndag!

♥ Harmoni Interiør ♥ sa...

Takk for hyggelig hilsen!
De hjertekoppene du spurte om er kjøpt på en butikk som heter Baronessa (kun 3 timers kjøring fra Bergen....! )
;O)
Men fortvil ikke -Du får nok fatt i de i Bergen også!
De er fra SIA, og det er det jo veldig mange butikker som selger!
Nå har du noe å gjøre på, mens du venter på våren, og skal ta fatt på hagearbeid!
:O)

Hespe sa...

OJ!! Så flott lysekrone du har på kjøkkenet ditt - likte den kjempegodt...

Kjenner meg igjen i den "påskehistorien" din! Forhåpentlig er vinteren over nå. Her i Oslo har det "pøs" regnet i hele dag, og sneen er så å si borte. Så da er det bare å håpe på væromslag, med sol og gode temperaturer :O)

Ha en fortsatt fin søndagskveld!!

Klem :O)

BLAFREBLOGGEN sa...

Jeg husket å stille klokka! Takk for påminnelsen - og hyggelig hilsen :-)

Mamma Millan sa...

så mö vackert du visar!!!

~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~
¨¨¨¨¨¨¨¨¨`·.,(¯`·´¯)¨¨¨¨¨¨¨¨
¨¨¨¨¨¨¨¨¨(¯`·´¯).·´¨¨¨¨¨¨¨¨¨
~♥ W I T H`·.,.· L O V E ♥~
¨¨¨¨¨¨¨¨¨Mamma Millan¨¨¨¨¨¨¨¨
~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~¨~~

tinemor sa...

Nydelig lysekrone på kjøkkenet!
Jeg har maken i trappeteket..... ;-)
God smak du.. he,he

Mia sa...

Den påsken, den påsken... den var en skikkelig suffelse, sett fra mitt ståsted ihvertfall (jeg er jo ikke noen skientusiast som farer på fjellet etter vinterens siste snø...) Jeg hadde også håpet på litt hage puslerier og godvær, men.... Heldigvis er snøen borte nå, men godværet har vi enda tilgode å få...

Huset i Hagen sa...

Ja. det var et merkelig vær. Men nå ser det ut til at vi endelig har fått litt vår i luften. Men vi vet jo aldri med April. Det er jo en luremåned. :0)

Soreflittig sa...

Den lampa var skikkelig stilig! Og tittet bakover på kjøkkenet ditt: nydelig!

Vi krysser fingre og tær for bedre vær, både for oss og plantene!

Miamor sa...

Hei igjen! Har vært vekke med jobben denne uka( se bloggen min) Vær raskt ute!!!!
Så koslige bolder du har lagt inn! Jo, det blir vår her også! Ser forskjell fra da jeg reiste på søndag til jeg kom hjem i kveld :) Lysekrona di var nydlig!!! Er de små mennene dine kjøpt på Hjertholm? En venninne av meg som driver den på Lagunen. Historien til min lille kosegutt handler om en dust ja! Det er riktig observert!! Ha en fin kveld!

Anonym sa...

det jeg var ute etter, takk