lørdag 15. mars 2008

PÅSKEKRIM hos MEG!!! :-/


















Er det ingen av dere som har logget dere inn på nytt i bloggverden?????
Det som skjedde med meg disse siste dagene i uken... til i dag, var at brukernavnet mitt og passordet mitt ikke stemte plutselig....jeg prøvde MANGE ganger å logge meg inn på siden min...men den godtok ikke mine brukernavn og passord.....Og jeg VET at det var RIKTIG!!!
Det kom opp en melding om at jeg hadde fått en beskjed i god tid om at jeg måtte logge meg inn med nytt brukernavn og passord før 13.mars...så skulle bloggen min overflyttes til den nye..bloggen...(skjønner ikke helt dette her jeg..???) og dette leste jeg i dag. (ler)
Jeg fikk jo panikk her, og trodde at hele bloggen min var nå slettet!!! HJELP!
Og sendte ut noen kommentarer til noen av mine trofaste bloggvenner her...(ler)...om hjelp!
Men så, så jeg et lite "?" på en av meldingene jeg fikk om denne feilen...og fulgte denne til punkt og prikke... (når roen hadde senket seg litt selvfølgelig) og da måtte jeg logge meg inn med nytt passord på en mail jeg fikk tilsendt????? Skjønner ikke noe enda jeg....iallefall ikke, når ingen av dere andre har opplevd dette i det siste...Jeg som trodde at dette var en oppdatering av dette bloggprogrammet??? :-)
Ja, ja....det er nå iallefall ordnet nå...tror jeg?????
Takk for hyggelige tilbake meldinger iallefall.. :-)

Jeg har viss løst dette påskemysteriet... men...
Hakke peiling på HVA jeg egentlig har løst...
Men det funker visst :-)

Ha en fortryllende fin helg videre!!!!

7 kommentarer:

Lykkelene sa...

Beklager! Har ikkje fått med meg så mykje i bloggverden i det siste.... Og har dermed heller ikkje merka noko til dette. Men det var bra at det ordna seg:0) God påske til deg:0)

Living White sa...

Bra at du kom deg inn til slutt og at bloggen din enda lever. Skjønner godt du fikk panikk jeg. Bloggen er jo tross alt er personlig greie, selv om man deler den med mange, å blir den borte lurer man jo på hva som skjer! Ha en fin fin søndag

Living White sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
mali-mo sa...

Kjenner at jeg blir litt svett nå, vet tanken på at PÅSKEBLOGGTYVEN kommer til min blogg også. Tror du ikke at det kanskje kan være han som er på ferde? Må nesten skrive en liten historie om han kjenner jeg:)

Nei, alvorlig, det var jo skikkelig trasig da, men jammen godt at rotet tok slutt. Er nok litt krøll på linjene fra hjernene bak blogger tenker jeg.

God påske!

Lille Trille sa...

He he...ja dette var litt av en grøsser ;-) Godt at det ordnet seg.
Ha en riktig flott påske.
Klem Lille Trille

liven sa...

Heisann!! Skumle greier dette!! Ikke alltid vi har kontroll over bloggen!! Ser nå hvertfall ut som at å laste opp flere bilder om gangen går greit nå. Holdt på å bli sprø......tok jo sånn tid!!
Ha en fin påske:O)

Oslojente i Bergen sa...

Hei,

har tittet på hele bloggen din nå, og du har det fint hjemme, ser også at vi liker litt de samme tingene...jeg har de samme påskeeggene blant annet fra kremmerhuset.

ønsker deg en god påske og håper du synes det er greit at jeg legger deg til på listen min over blogger jeg liker...