fredag 21. mars 2008

PÅSKEFERIE















Kosekrok i stuen min :-)
















Denne hesten fikk jeg av min mor i innflyttningsgave,
da vi flyttet inn i nyehuset vårt, for 3 år siden!!!
Denne er jeg veldig glad i!!!




















Pyntet en trollhassel med nyydelige egg
fra "Lisbeth Dahl".




















Vakkert...




















Skal det være litt Påskegodt ?
...før jeg har spist dem alle opp...





















Jeg har ikke så mye Påskepynt i huset..
Noen fargeklatter her og der...
Som disse Påskeeggene til ungene :-)
(Denne høna er visst ennå skremt etter
påskekrimen her....stakkars...)

















Har gått til ennå et innkjøp av rammer
og te-lys glass til hjemmet vårt...
Noe min mann "sikkert" syntes vi
ABSOLUTT trengte her i huset....eller...
















Jo...tror det må være sant.....






















3 stooore buketter med
yndlingsblomsten min, Ranukler.
..Og jeg er klar for Påsken!!!
















Med denne lille saueflokken min,
ønsker jeg dere alle en...

Riktig God Påske

...og takker for alle de hyggelige kommentarene
jeg har fått av dere!!!






32 kommentarer:

Millas hem sa...

Åh, jag älskar precis allt du visar, vi har nog samma smak!
De senaste bilderna är ljuvliga!!
Jag länkar oxå!
Glad påsk!! :-)
Kram Camilla

Mia sa...

Koselige påskebilder. Den kosekroken din så veeeeldig innbydende og...ja, koselig ut! Kos deg videre i påsken med alt det vakre rundt deg (jeg også er glad i ranunkler).

Evami sa...

For en hærlig sauefamile,de var bare så søte:)
Og den hesten fra mamma`n din,den var flott... Godt med sånne gaver som betyr så mye... Gitt med hjertet:)

Kos deg vidre i påska,skjønner godt at du koser deg i kroken din:)

Miamor sa...

Så trivelig blogg du har! Og så bor du i denne nydlige byen ! Kan jeg linke til deg? Prøver meg med egen blogg etter å ha vært snikblogger lenge nå ! Gøy med egen blogg, men sliter litt med å få gode bilder. Øvelse gjør mester : ) God påske til deg!!

Living White sa...

Super fin hest du hadde:) Veldig spesiell og fin:) Syns sauene var skjønne de også.

Ja jeg gleder meg til å se hvordan resultatet blir. Jeg er jo rimelig sikker på at alle møblene blir HELT anneledes + at man sikkert trenger en hel del nye småting rundtomkring:) Bestillte wallwords i går som jeg er veldig spent på.

Miamor sa...

hei igjen ! Så fin sofa du har : ) Vi har så lyst på ny sofa i stua. Satser på til sommeren, men leter litt etter en god modell. Din så veldig fin ut. Kan jeg spørre hvor den er kjøpt?

♥ Harmoni Interiør ♥ sa...

Nydelige ranukler!
Kjempefin den hesten du har fått i innflytningsgave!
Fortsatt god påske!:O)

Lykkelene sa...

Påske-egga dine frå Lisbeth Dahl var nydelege! Dei har eg gått glipp av i butikken...(Kanskje like greit??)
Masse fine bilder du viser i dag. Ha ein fin kveld og god
påskehelg:0)

tinemor sa...

Hei
Så gøy at du stakk innom bloggen min!!!!!
Så utrolig fin blogg du har!!! Masse fine bilder!!!
Jeg linker deg, om ok!?!
Hilsen Tine

Nunne sa...

Hallo i natta...
Så mange fine bilder du har! Trollhassel er sånt som ikke finns her nord, men det er veldig dekorativt til pynt inne.
De sauene dine ser jo strikka og tova ut?? men det er vel bae synsbedrag?
Iallefall vil jeg ønske alt godt for resten av påsken, til deg og dine! Nattklem fra Nunne...

Cecilie sa...

Nydelig blogg du har :o)

Nei jeg bruker ikke overhead.. jo støre bildene er, jo morsomere er det å male syns jeg. Har alltid tegnet, så det å skisse opp i stort format går fint, bare ha lerretet oppreist. Ser du er kjempeflink til å tegne! Og de to små bildene du viser her var skikkelig fine:o)

..og ja, jeg bruker acryl. Har prøvd men på olje også, og har lyst å male mer med det, men da må nok mannen lage et atelier til meg først. Kan ikke bruke kjøkkenbordet lenger da :o)

Bo med barn sa...

Likte hesten din kjempegodt!! Utrolig flott. Og de vakre eggene fra Lisbeth Dahl.

Kos deg vider ei kosekroken din. Det så deilig ut:)

Lena :)

Hulda sa...

Så flott blogg! Har visst ikke vært innom her hos deg før. Likte stilen din veldig godt. :) Flott benk du har utenfor.

♥ Harmoni Interiør ♥ sa...

Offcourse you can!
:O)

Fru Fjeldhammer sa...

Så mye fint du har.. har selv sett på den hesten, angrer på at jeg ikke kjøpte den!!

Sauefamilien var jo helt utrolig stilig, noe du har laget selv?

Kos deg på påskeaften!

Tussilago sa...

Nydelige bilder fra hjemmet ditt...kjempefint! Det er gøy å få muligheten til å titte innom hos andre på denne måten.
Du er da sååå flink til å tegne...imponerende!!
Liker de bildene du har tatt av påsken hjemme hos deg...sølv, tinn og hvitt..saueflokken din var flott;)
Fortsatt god påske til deg;)

Karna sa...

Så mye fin påskepynt du hadde, og den gyngehesten var bare kanon fin!

Nå skal jeg slutte å skrive om at våren er kommet, for jeg lurer på om det lokker frem kong vinter igjen jeg.....

Fortsatt god påske!

PS
Jeg tror jeg har søsteren til den høna du viser....=0)

chatrine sa...

Heihei!
Tusen takk for koselig kommentar i min blogg!
Så fint du har det, både inne og ute!
Ser du liker ranukler, jepp det er en stor favoritt hos meg også!:)
Ingen påskepynt hos meg i år, fikk jo denne dumme influensaen... Men jeg koser meg likevell, med fyr i peisen, og GOD kaffe:)
ha en kjempefin søndag!
Klem fra chatrine:)

Tiril sa...

Likte påskepynten din jeg, å den gyngehesten var bare rå.
Herlig saueflokk skjønne ranunkler, med andre ord, likte bloggen din jeg! nå vil jeg kose meg å se på tidligere innlegg.

Emmeline sa...

Du har det bare NYYYYDELIG.

Alltid like stilrent og lekkert. Først og før jeg glemmer det må jeg bare si at jeg elsker de små sauene, --og utrykket på den hønen er jo ubetalelig!!!
Hesten som du har fått av din mor var vakker rett og slett, og påskeeggene fra Lisbeth Dahl helt supersøte...
Lekkert lekkert og lekkert rett og slett!!
Skjønner at du har hatt en fin påske ut i fra bildene---Bra at du kjenner igjen mannen min...hehehe, Kjekt når det er flere i samme båt for å si det sånn:) *ler!

Miamor sa...

Ja når det gjelder snø så har vi fårr vår porsjon for ei stund. Koslig med litt lysere utenfor syns jeg : ) Nå har jeg stekt grove rundstykker og lagd varm sjokolade med krem.. Får besøk av to gode venninner i kveld.. Det gleder jeg meg til!

Landliv sa...

Hvor i alle dager får folk tak i ranunkler?! De er jo så vakre, men ser dem bare i blogg-verdenen, nesten så man ikke skulle tro de eksisterte i virkeligheten!!

Nyt den siste rest av påsken! :-)

Mamma Millan sa...

Så vackra silver äggen var...vill jag ha!!!!

Hoppas det vart en bra påsk..här kommer en liten åskhälsning ju!!

__♥♥_♥♥
_♥♥___♥♥
_♥♥___♥♥_________♥♥♥♥
_♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥
_♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥
__♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥
___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥
____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥
____♥♥___♥♥__♥♥
___♥___________♥
__♥_____________♥
_♥____♥_____♥____♥
_♥_______o_______♥
_♥_____=___=_____♥
___♥_____W_____♥
_____♥________♥
_______♥♥♥♥♥♥
~~~*GLAD PÅSK*~~~
Önskar Millan!!!!

Kram♥

Vita Änglar sa...

Åh du visar så fina saker!
Älskar ägget från Lisbeth Dahl!!

Nej nu må jag titta lite mer i din fina blogg

Ha de!

christinasinteriør sa...

Hei! Takk for kommentaren. Masse fine bilder du viser. Det er ikke alltid lett å ha butikken 5 meter unna huset. Lett å ta med seg litt inn! Man må unne seg litt(hihi) Nydelig kosekrok og vakkert hus dere har!

Ha en fin 2.påskedag:0)

JULIE K sa...

Så utrolig flott pynt du viser fram og den hesten var fantastisk. Vet du hvor hun har kjøpt den ?

mali-mo sa...

For noen nydelige sauer! De var utrolig fine og sjarmerende! Hetsen din var også kjempefin, jeg har en hest som jeg er glad i jeg også, får komme tilbake til den i et innlegg en gang kanskje.

Har ikke så voldsomt med påskeeffekter jeg heller, men massevis av påskeliljer innendørs mens jeg venter på at alle ute skal sprette ut.

marie sa...

Nydelige påskebilder.

Ha ei flott kort-uke.

Hespe sa...

Hei på deg!
Stikker bare innom deg en snartur, for å si at det ligger en award og venter på deg inne hos meg :O)

Ha en flott dag videre!

Klemmer :O)

Miamor sa...

Hei! Sjekk siste innlegget mitt. Der har jeg noe til deg!

Storeflittig Solveig sa...

For en vakker blogg! jeg har ikke vært her før, men dette var jo bare nyyydelig! Skal kose meg med denne bloggen videre kjenner jeg, og koselig at andre bergensdamer er i interiørlandia!

Tove sa...

Så flott påskepynt du hadde da:) Ellers flott blogg du har, skal få linket deg så kommer jeg straks innom igjen.

klem