søndag 2. mars 2008

NY REKORD !!!


















Dette er kjempe gøy!!!
Takker dere alle som er så kjekke å legge igjen
kommentarer i bloggen min.
Etter forrige innlegg fikk jeg hele 11 kommentarer.
Det er ny rekord på bloggen min!!!

Det er så spennende å logge seg inn og se at noen har lagt igjen en liten hilsen, og skrevet litt kommentarer til innleggene mine.
Dere er sååå søte!!!

Ønsker dere alle en fin fin søndag og håper noen har sol...for den er iallefall ikke her hos meg.... :-)
I dag skal vi hele familien på basar med barnehagen til minste jenta vår. Det blir jo fryktelig spennende.... :-)

STOOOOR KLEM TIL DEG FRA MEG!


17 kommentarer:

Lykkelene sa...

Så flott! Gratulerer! Alltid kjekt å få kommentarer på bloggen. God helg til deg:0)

Living White sa...

Har ikke vært her før men fant plutselig veien hit. Koselig blogg:) Kommer gjerne tilbake

Karna sa...

Veldig mye fristende hos Living, som ikke bruker å ha så mye....hvordan skal dette gå....=0}

Ha en fin uke!

Lille Trille sa...

Hei :-)
Ja visst er det gøy med koselige kommentarer, er alltid like spennende å åpne bloggen å se om man har hatt besøk. Grattis med rekorden, og ha en super uke.
Klem Lille Trille

Hespe sa...

Ja, er det ikke gøy!!! Mye glede i små kommentarer :O)

Ønsker deg en super herlig uke!

Klem :O)

Alex sa...

Heisann kom borti en ny fin blogg.....det er som en fin skatt og oppdage en ny fin blogg :)

Jeg er en ganske ny blogger så extra morsomt !!!!

Ha en fin uke !

Alex sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Karna sa...

Kan love deg at det skal bli mye shopping, har ikke vært på salget en gang i år, så vårklær må jeg bare finne meg....håper på at det også dukker opp noen nipsebutikker så jeg får kjøpt meg noe pynt..he,he...

Hespe sa...

Heisann...
Tusen takk for "go tur - hilsen". Gleder meg veldig!
OG blir det noe "snoping" får du nok vite det ja, hi, hi....

Ha en fin, fin uke videre!

Klem!

Huset i Hagen sa...

Gratulerer! Det vil helt sikkert komme mange, mange flere kommentarer etterhvert for du har en kjempefin blogg. Jeg liker godt bildene fra hjemme ditt. :0) Du har det så fint! :0) Fint bilde av en skjønn figur i dette innlegget også! :0) Nå koser jeg meg med den nye "hjmme" katalogen fra G.S. ;0)

mali-mo sa...

Hei! Satser på at mitt bidrag hjelper deg til nye kommentarhøyder, hehe.

Ja, det er kjempehyggelig å få respons på det en legger ut. Kasnkje spesielt når det er noe personlig, som ens eget hjem eller noe man har laget. Da har man jo på et vis lagt litt av seg selv ned i det og da er en positiv tilbakemelding(eller 11...) veldig kjekt å få. Synes jeg iallfall!

Ha en fin uke!

mali-mo sa...

..og der var jeg nr 12 og ny rekord? Ville si at det er kjempehyggelig at du vil linke til meg, det tar jeg som et stort kompliment!

♥ Harmoni Interiør ♥ sa...

- Og her får du enda en!
Alltid kjekt med positive tilbakemeldinger.
:O)
Ha en fin uke!

Fru Fjeldhammer sa...

O det tar ingen ende med kommentarer ;-)Så koslig blogg du har...

Lille Trille sa...

He he ...blir ny rekord igjen dette her :-)
Ønsker deg en riktig god helg.
Klem Lille Trille

Living White sa...

Så flott at du har blitt frisk. Ikke morro å være syk, spesiellt når man har barn.

Det er alltid koselig å komme til bloggen sin å finne nye hyggelige meldinger fra dem ute i bloggverdenen, så her kommer en hyggelig en fra meg med ønske om en riktig koselig helg

Living White sa...

Så hyggelig å høre:)
Du ligger på linkene mine du også.

Nei den utsikten som er der,er vel noe jeg må se langt etter sier jeg nei nå. Ser for meg sommeren allerede + at møblene mine kommer mer til sin rett i en lys og luftig leilighet. Jeg er jo glad i hvitt og blått, men har ikke mye blått pr i dag, men bor man praktisk talt PÅ sjøen kan jeg trygt kjøre på med litt maritimt i tilegg til det hvite jeg har.