lørdag 15. mars 2008

JIIIIPPPPIIII :-)

















Endelig klarte jeg å logge meg inn på siden min igjen!!!!!
Er visst litt treg jeg...Har ikke fått med meg at det har foregått en ny innlogging her på bloggen. Slik at du får tilgang til en bedre bloggerside????
Ja ja nå har jeg endelig roet meg ned igjen her......og fulgt nøye innstruksene jeg fikk !!!
Må innrømme at jeg ble rimelig stressa, og trodde aldriii at jeg skulle klare å logge meg på siden min mer...puh...
Så nå er jeg igang igjen!!!!
Kommer sterkt tilbake snart!!!!



6 kommentarer:

Lille Trille sa...

Hei :-)
Så bra at det ordnet seg med innloggingen. Ble jo litt bekymret når jeg så kommentaren din hos meg he,he :-D
Jeg har ikke oppdaget noen endring i innloggingen, er det noen forandringer fra slik det var før ?

Jeg ønsker deg en riktig flott påske !
Klem Lille Trille

liven sa...

Hei!! Det var bra at alt ordnet seg!! Men jeg har ikke merket at det er noe nytt?????
Riktig god påske:O)

Anemone sa...

Spennende blogg da gitt. fant veien hit via Gjertrud jeg, og hadde lyst til å legge igjen en hilsen.

mali-mo sa...

Det var bra det ordnet seg! Tror det var en smådesperat bloggjente som la igjen kommentar hos meg.

Jeg har ikke merket at noe er nytt her jeg da, ble litt urolig da, men ser nå at det er flere som har alt som vanlig så da var det vel bare en engangs rotefeil kanskje?

Ha en fin kveld!

Miamor sa...

Skeidar har en sofa som heter Chicago som er flott. Kanskje er det den du har ? Nå roper mellomste jenta . Det er bare vi to som er hjemme i påska, og hun vil at vi skal legge oss begge to... OK ;blogges senere : ) Kos deg med nye blogger . Timene går...men det er kjekt..

sue sa...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社,徵信,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務