fredag 28. mars 2008

Jeg Takker og Bukker...










Her i uken lå det 2 beskjeder til meg fra Hespe og Miamor
Jeg hadde fått award fra disse to flotte, supre og snille damene,
som jeg liker veldig godt å besøke bloggene til!!!
Flotte kommentarer også :-)

Men....
Så er det jo slik... at jeg skal visst gi denne videre til 5 bloggvenner...
Det er jo greit nok...
Men bare til 5 er litt vanskelig...
Jeg liker godt alle bloggene på listen min jeg...
:-/

Disse har jeg plukket ut...


Living White En flott interiørblogg, om en herlig dame som er på flyttefot til en Stilig leilighet!!!
Mye flotte bilder og Gode hverdagshistorier!!!
Denne bloggen besøker jeg ofte!!! :-)

Emmeline Denne damen kan virkelig dette med å skrive!!! Vanlige historier om mennesker rundt oss, blir spennende når hun taster i vei og forteller!!! Jeg ler ofte høyt når jeg leser hennes innlegg. Og..Interiør...kan hun virkelig også :-) Koselig blogg!!! :-)

Huset i Hagen En veldig kreativ dame som lager de vakreste dukkesengene jeg har sett!!!
De er ikke bare sengene hun lager...men med dyner og puter og sengetepper og det hele...skikkelig gjennomført spør du meg!!! Hun skriver også litt om hverdagshistorier og har flotte interiørbilder!!! :-)

Bodil Bo Denne damen er utrolig flink med interiør, og tar de vakreste bilder!!! Hun er til stoooor inspirasjon for meg!!! Hun får hverdagslige pannekaker til å se ut som om det skulle vært noen flotte kunstverk!!! Nye innlegg fra henne er som julaften!!!
Stilren blogg!!! :-)

Mias Landliv Denne bloggen er så koselig og bonderomantisk!!! En driftig dame som har både sauer og høner og flott hus med nydelig interiør!!! Hun lager de nyydligste lappetepper og skriver godt om hverdagslige ting!!! :-)


Det er sååå mye flotte blogger her inne i bloggverden!!!
Dere er alle med på å gjøre dagen min "Vakker"!!!
Så til alle dere på listen min...
Takk for at dere finnes!!!

4 kommentarer:

Huset i Hagen sa...

Tusen tusen takk for Awarden fra deg også! og tusen takk for den hyggelige omtalen av bloggen min. Det var gledelig lesning :0) :0)

Emmeline sa...

Tusen tusen takk for varmende og gode ord;) At du har fått denne awarden selv er VEL FORTJENT, jeg har sagt det før og sier det igjen... Du har enn kjempelekker blogg, flotte bilder av ditt nydelige hus. Det inspirerer alle oss andre på listen din, det kan jeg love:O) Du må ha en fin helg, kos deg masse!

Living White sa...

NÆMMEN så artig da!!!!
Nå ble jeg glad. Koselig å høre/lese at jeg fikk denne og at du liker bloggen min:)

Jeg har vært litt småsnurt i helga. Stjelenor har gjort feil og stanset abonnementet mitt for tidlig, slik at jeg får meg ikke på nett hjemme. Jeg regner med at jeg ikke er 100% tilbake før 7ènde April.

Jeg er i full pakking hjemme. Jeg HATER jo rot, å hjemme nå ser det ikke ut! Jeg blir deppressiv bare av å komme inn døra.
Men jeg prøver trøste meg med at om ett par dager er livet MYE bedre og sola skal skinne som aldri før inn mine ruter:)

Gleder meg til å ta fatt på dette prosjektet

Kommer sterkere tilbake da ting har roet seg i tilværelsen min:)

Mia sa...

Tuuuusen takk for denne herlige awarden! Den setter jeg virkelig stor pris på, sammen med de koselig ordene fra deg, det skal du vite. Og så vil jeg jo gjerne gi awarden tilbake til deg, for bloggen din er virkelig herlig, en glede å besøke hver gang. Jeg har slik sans for layouten, og for de flotte bildene dine. Kjempefin!