mandag 17. mars 2008

Endelig Påskeferie og litt Hagestell



















Krans på ytterdøren min.
Pyntet den med et hjerte jeg kjøpte nå til Påske.




















Påskeliljene er plantet...
nå venter jeg på at de skal "titte frem".




















Jeg har ikke noen, slike flotte høner som "Mias landliv",
....så jeg får ta til takke med denne.





















Denne flotte fuglekassen kjøpte jeg i fjor vår.
Nå har jeg endelig fått den festet til veggen.
Men jeg tror den blir mest til pynt!!!





















Den er visst beregnet på gråspurv....
"Dette blir fryktelig spennende".




















Litt av inngangspartiet mitt.




















Hengeselje synest jeg er så fint.
Snopet meg en slik før helgen :-)




















Minstejenta vår har veldig lyst å plukke av alle "gåsungene",
eller "pusekattene" som noen sier.
Men hun har fått streng beskjed av mor
om at de må få sitte på busken,
slik at vi kan "nyte synet"!!!














Stuevinduene mine.
Godt dere ikke kan se hvor skittne de egentlige er....





















Litt stemningsbilder fra bedet mitt!




















Påskelilje "med leieboer".
Så ikke denne fluen før jeg skulle legge
bildet inn på bloggen...
:-)


Ha en fortryllende fin Påske...
Det har jeg iallefall tenkt å ha!!!

18 kommentarer:

Living White sa...

Hehe, ja det blir litt sånn "der bor hun gale i 412" :)

Nei skal prøve øve meg fremover mot sommeren slik at jeg kan nyte terasselivet på en normal og voksen måte.

Dette lakenet finner du på www.laredoute.no, dem har noen go`biter innimellom der

Ingrid sa...

Hei! For en utrolig flott blogg du har! Jeg har sittet og sett gjennom hele nå. Kjøkkenet ditt var jo fantastisk - og det gjelder resten av huset ditt også.. både utenfor og inni. :)
Håper det er greit at jeg legger deg til i linkene min.. jeg kommer gjerne tilbake hit! :)

Mia sa...

Nydelig krans, med hjerte og det hele. Og masse annen koselig påskekos. Og du, den hønen din var da ikke noen dårlig erstatning for levende slike... Din roter ihvertfall ikke i blomsterbedene dine...hihii. Håper du og dine får en kjempefin påske!

mali-mo sa...

For en nydelig fuglekasse. Går det an å spørre hvor du har kjøpt den? Og den hvite benken din var også så kjempefin. Hengeselje er fint, menmin datter er nok litt for liten til å ta beskjeder alvorlig ennå, så det prosjektet utsetter jeg etpar år hehe. Men fine er de!

Karna sa...

Oj her var det mange fine bilder, utrolig fint hjem dere har!

Super fin fuglekasse, er jo et rekkehus jo...he,he....Jeg håper det ikke er noen som bygger reir i mitt, er ikke så glad i å ha småfuglene så nærmt...med fuglelopper og det som værre er....iikkkk....

Ha en strålende fin påske!

Lykkelene sa...

Så fint du har pynta til påske! Masse fine bilder... God påske:0)

Living White sa...

Jeg skjønner godt dilemmaet. Selveste ruten min er på 2.87 i lengden så jeg finner jo heller ingenting, så jeg tenkte OK, om jeg får fra karm til karm får det gå, selv om det beste er innvendige 100% tilpassa. Jeg håper noen føler kallet da dem ser disse og sier: klart jeg kan:)Jeg er ingen sydame, men skulle ønske jeg kunne sånt.

♥ ♥ ♥Anniche ♥ ♥ ♥ sa...

Gurimalla så koselig det er hos deg !!! Nydelige bilder :)

God påske , klem A

BLAFREBLOGGEN sa...

Tusen takk for besøket i bloggen min - og for hyggelig hilsen! Mange fine bilder her - spesielt av kortet på veggen til jenta di ;-) God påske!

Nunne sa...

Nydelig og stilig blogg du har. Ikke la skitne vinduer ta fokuset på våren! Ønsker deg GOD PÅSKE!
Hilsen Nunne i bestemors hus...

Evami sa...

Så fint det er i innganspartiet ditt:) Jeg elsker kranser til å ha på døra,det gjør at det blir litt koseligere å komme hjem synes jeg:)

De tegningene du hadde laga av barne dine var bare helt skjønne,så gode minner å ha med seg gjennom livet:)

Ei riktog god påske til deg og dine:)

Hespe sa...

Åh, så herlige bilder du viser, skikkelig vårstemning hos deg...

Vel, det er alt annet en her i Nordfjord - her er det julekortstemning.. :O)

Ønsker deg en fortreffelig påske - koooos deg masse!!

Bo med barn sa...

Hei.

Så koselig at du stakk innom meg! Bare link meg:))

Kjempefin blogg du har. Masse flotte bilder!! Likte den rett og slett veldig godt. Har sittet og sett på alle bildene fra huset ditt. Så koselig!

Kommer gjerne igjen her.

Ha en flott påske:)

Hilsen Lena

Bo med barn sa...

Ps: linker deg også jeg:)

christinasinteriør sa...

Hei! Nydelig blogg! Legger linken din til på min blogg! Fortsatt god påske!

Millas hem sa...

Gillar ditt hus och det du visar ute med singel och vit träpanel och zink-holken.
Kram Camilla

Landliv sa...

Hengeselje har jeg lurt på å kjøpe i flere år... den er jo veldig herdig også, og kjempedekorativ. I år må jeg gjøre alvor ut av det. Kjemperherlige bilder!

Riktig god påske til deg også! :-)

tinemor sa...

Her var det jo skikkelig vår-følelse. Jeg lengter sånn etter å begynne ute, men det er nok leeeeeeeeeenge til her!!!! For det er nesten 1-1,5 meter snø enda!!!! BU-HU :-(
Nyter andres bilder imellomtiden ;-)
Hilsen Tine