fredag 8. februar 2008

Jeg vil ha VÅR ...NÅ... :-)



















Har nettopp kjøpt meg nye ryer og håndkler til kjøkkenet mitt .
De bestilte jeg fra Gudrun Sjøden. Hun har utrolig mye vakkert!!!
Jeg fikk en utrolig deilig vårføelse når de kom på plass.
ÅÅÅ så jeg lengter etter våren nåååå!
Men den kommer nok.... Jeg må kanskje bare være litt mer tolmodig....









































Dette er et lite keramikk-skrin som jeg kjøpte for et par år siden på et marked i byen. Som dere ser er jeg hekta på hjerter....




















.........var det noen som sa at våren kommer tidlig i år eller..............? :-)
Eller...?

4 kommentarer:

♥ ♥ ♥Anniche ♥ ♥ ♥ sa...

Trodde jeg akkurat skrev en liten hilsen her jeg ......men jammen er den ikke her! Nyyyyyydelig kjøkken dere har altså!!
Elsker brukskunst - OG KERAMIKKEN DIN ER FLOTT!
GOD HELG

Emmeline sa...

Knallfine farger på Gudrun Sjøden sine tekstiler... Misunne misunne. Liker ellers dine rene pene flater og stilsikre kjøkken. HERLIG!!

Lykkelene sa...

ÅÅååå, det skrinet var nydeleg! Hyggeleg at du likte det nye vår/sommartøyet. God helg:0)

Mia sa...

Oi, for et kjøkken du har! Virkelig vakkert, og så fint med de nye håndklærne og ryene, deilig med litt vårlige farger, de hjelper liksom på vårfølelesen. Og idag ser det faktisk veldig vårlig ut utenfor vinduet mitt, med solen, som holder på å bryte gjennom tåken. Jeg får nok forte meg å slippe ut hønene...hihii. Takk for koselige ord i bloggen min og det er kjempekoselig å besøke din.